Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No täällä ollaan shipin takia, ei ihailemassa Käärijää. Niin voisitte vähän ajatella että jos arvostatte muitakin artisteja niin tämän yhden kehuminen on aivan turhaa.
En usko, että kenellekään muulle artistille tulee pahamieli jos täällä kehutaan Käärijää. Eikä se vie arvostusta pois muilta ja jotkut jopa täällä arvostavat Käärijää enemmän kuin muita suomalaisia artisteja ja sekään ei ole muilta pois. Kaikille riittää omia faneja.
 
vierailija
Vähän Kärtsä-positiivisuutta tähän väliin, kerron siitä kun tapasin hänet. Oon se, jolla on Kärtsän kirjoittama tatuointi (ja sama joka on osastojaksoilla silloin tällöin). En häpeä näistä puhua koska aiheella on muutenkin jo tarpeeksi iso mörkö toisinaan Suomessa, vaikka siitä pitäisi puhua avoimesti ja on okei olla olematta okei.
Viime vuoden kesäkuussa olin festareilla ja Kärtsä oli käynyt moikkaamassa faneja aidalla tietysti juuri silloin, kun itse olin vessassa (no kuinkas muutenkaan). Harmitti, koska olin kirjoittanut kirjeen hänelle, mutta nielin harmistuksen ja kävin sen jälkeen merch kojulla kysymässä eräältä crewhun kuuluvalta, että voisiko hän antaa sen Jerelle (ja minähän aloin itkemään tässä samalla puhuessani, oli yks elämäni noloimmista hetkistä). Hän oli oikein ihana ja lupasi toimittaa eteenpäin.

Long story short Kärtsä tuli vielä keikan jälkeen uudelleen moikkaamaan (tällöin hän tosiaan kävi vielä moikkaamassa, eli ei vaanittu missään taka-ovella). Kerroin sit kun oltiin kuva otettu että olen se, joka kirjoitti sen kirjeen aiemmin, jos oot jo saanut sen. Ja hän vastas että "ihana kun oot vielä täällä" (joka mulla on nyt tatuointina) ja kysyi saako halata. Tietystikin (olettaakseni) tarkoitti sitä, että kiva kun jäin odottamaan, mutta tällä lauseella oli myös toisenlainen merkitys itselle ja seuraavalla tapaamiskerralla pyysin, voisko hän kirjoittaa sen lauseen mulle paperille. Jere on tavatessa niin lämpimän oloinen ja läsnä, ettei sitä pysty edes selittämään. Se pitää kokea.
💚💚💚🥹🥹🥹
 
vierailija
Olisi niin unelma jos pääsisi edes pari minuuttia keskustelemaan Jerpan kanssa ihan kahdestaan💚
Olen hänet kerran tavannut mutta oli nii paljon faneja ympärillä ettei siinä mitään "ekstraa" voinut keskustella..
 
vierailija
Aidon mielestä on siis okei h*ritella, haukkua Kärtsän ulkonäköä (tätä jälkimmäistä myönsi tekevänsä itsekin), mut hyviä asioita ei saa kirjoittaa. Jumalauta en voi ymmärtää, millainen ihminen ajattelee näin.
En ole sanonut, että haukun ulkonäköä. Vaan että kirjoitan triggeröiviä viestejä (se toinen teki sitä haukkumalla ulkonäköä tai mitä lie, mut mä en). En alkanut vastauksessa tätä erittelemään, koska se ei ollut pointti, vaan se, että ei ajattele oikeasti siten kuin kirjoittaa, vaan haluaa provosoida lukijoilta reaktion (kypsyyskoe. Kuka osaa olla tarttumatta kommenttiin :D)
 
vierailija
Täällä huutelee yksi jolla tää palsta ei anna lainata yhtään mitään, mutta mikä ihana lause kantaa iholla tatuointina (ja vielä Kärtsän sanomana). Sekä kirjoittamana, voin kuvitella, miten paljon se sinulle merkitsee.
Olen samaa mieltä myös, että ihana kun vielä täällä olet. 💚💚
 
vierailija
En ole sanonut, että haukun ulkonäköä. Vaan että kirjoitan triggeröiviä viestejä (se toinen teki sitä haukkumalla ulkonäköä tai mitä lie, mut mä en). En alkanut vastauksessa tätä erittelemään, koska se ei ollut pointti, vaan se, että ei ajattele oikeasti siten kuin kirjoittaa, vaan haluaa provosoida lukijoilta reaktion (kypsyyskoe. Kuka osaa olla tarttumatta kommenttiin )
Tää on niin nähty että sä oot aina paikalla sillon kun toi harhainen Kärtsä-vihaajakin, ketjusta riippumatta.
 
vierailija
En ole sanonut, että haukun ulkonäköä. Vaan että kirjoitan triggeröiviä viestejä (se toinen teki sitä haukkumalla ulkonäköä tai mitä lie, mut mä en). En alkanut vastauksessa tätä erittelemään, koska se ei ollut pointti, vaan se, että ei ajattele oikeasti siten kuin kirjoittaa, vaan haluaa provosoida lukijoilta reaktion (kypsyyskoe. Kuka osaa olla tarttumatta kommenttiin )
Voi kun se kypsyys pätisi myös siihen provon kirjoittajaan, mutta ei, teini-einarin tasolla ollaan vahvasti 🫢.
 
vierailija

Yhteistyössä