Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Myös taitaa keikkapaikkojen pitäjät olla tyytyväisiä K keikkoihin ja heidän tiimiin. K on mieluisa artisti, ystävällinen ja ilmeisesti ei liikaa vaatimuksia tai diivailua. Kaikki aina kehuvat jälkeenpäin ja olisi tervetullut uudelleen ( kaikilla ei ole varaa buukata uudelleen)
Esim eihän tällaista tarvitse sanoa, jos ajattelee muista artisteista samoin tai olettaa heistä samaa.
 
vierailija
Taidan alkaa nukkumaan, parin ficin päästä, ei tätä yhden vääntöä jaksa kukaan... noh huomenna sitten fiilistellään Kärpyn keikkaa ja parin päivän päästä Joksujen💙💚(ja huomennahan tulee viikkokirjekin)
 
vierailija
Esim eihän tällaista tarvitse sanoa, jos ajattelee muista artisteista samoin tai olettaa heistä samaa.
huoh. Viimeinen viesti sulle: nämä kehut kertovat siitä millainen K on ei siitä, millaisia muut ovat. Varmasti on muitakin artisteja, jotka saavat näitä kehuja, mutta kyllä on niitäkin, jotka diivailevat ja ovat muutenkin tympeitä.
K nyt sattuu kuulumaan tämän palstan aiheisiin, ei muut suomalaiset artistit sinänsä.
 
vierailija
Taasko täällä vertaillaan ja vähätellään kumpaakin? Kummallakin on eri lähtökohdat ja niihin tasoihin olevat menestykset eivät ne ole vertailukelpoisia. Eikö voisi vaan nauttia molempien urasta ilman, että vähättelee tai haukkuu toista?
No just tämä, molemmilla on mennyt hyvin viisujen jälkeen. Erilaiset lähtökohdat ja musiikkikin erilaista, ihan turhaa tuo vastakkainasettelu ja kaikki muu väheksyntä. Näkee että suurin osa tykkää heistä niin voitais vaan jutella jotain muuta niin nuo ainaiset negailut jää jalkoihin.
 
vierailija
Siis täällä palstalla missä on tarkoitus myös puhua K:sta, ei saa laittaa hänestä mitään positiivista. Haittaavatko sinua noi viestit missä taas haukutaan K:ta pahasti?
No nää kommentit alleviivaa sitä, että K olisi asiassa muita parempi, koska tällaista on täysin turha lässyttää, jos arvostaa muita artisteja samalle tasolle:

"Myös taitaa keikkapaikkojen pitäjät olla tyytyväisiä K keikkoihin ja heidän tiimiin. K on mieluisa artisti, ystävällinen ja ilmeisesti ei liikaa vaatimuksia tai diivailua. Kaikki aina kehuvat jälkeenpäin ja olisi tervetullut uudelleen ( kaikilla ei ole varaa buukata uudelleen)"
 
vierailija
Juu et ole. Ihan samalla asialla olen, mutta tämä ilta meni muissa merkeissä, kun täällä oli niin ankeaa. Mä olen se Netflixin The Boyfriend tyrkyttäjä Kyynelehdin tämän illan Youtubessa, reunionin ja jonkun tunnin mittaisen uuden koosteen parissa. Shun and Dai edelleen yhdessä.
Mä oon kiintynyt Kazutoon, mutta vielä on kausi pahasti kesken, joten en tiedä miten hälle käy. 🙃
 
vierailija
No just tämä, molemmilla on mennyt hyvin viisujen jälkeen. Erilaiset lähtökohdat ja musiikkikin erilaista, ihan turhaa tuo vastakkainasettelu ja kaikki muu väheksyntä. Näkee että suurin osa tykkää heistä niin voitais vaan jutella jotain muuta niin nuo ainaiset negailut jää jalkoihin.
Ihan älyttömän typerää ja turhaa verrata Kärtsää ja Joksuja. Ei ole pakko fanittaa molempia, mutta jos ei toista siedä, kannattaa hakeutua fanittamaan jollekin muulle alustalle.
 
vierailija
Vähän Kärtsä-positiivisuutta tähän väliin, kerron siitä kun tapasin hänet. Oon se, jolla on Kärtsän kirjoittama tatuointi (ja sama joka on osastojaksoilla silloin tällöin). En häpeä näistä puhua koska aiheella on muutenkin jo tarpeeksi iso mörkö toisinaan Suomessa, vaikka siitä pitäisi puhua avoimesti ja on okei olla olematta okei.
Viime vuoden kesäkuussa olin festareilla ja Kärtsä oli käynyt moikkaamassa faneja aidalla tietysti juuri silloin, kun itse olin vessassa (no kuinkas muutenkaan). Harmitti, koska olin kirjoittanut kirjeen hänelle, mutta nielin harmistuksen ja kävin sen jälkeen merch kojulla kysymässä eräältä crewhun kuuluvalta, että voisiko hän antaa sen Jerelle (ja minähän aloin itkemään tässä samalla puhuessani, oli yks elämäni noloimmista hetkistä). Hän oli oikein ihana ja lupasi toimittaa eteenpäin.

Long story short Kärtsä tuli vielä keikan jälkeen uudelleen moikkaamaan (tällöin hän tosiaan kävi vielä moikkaamassa, eli ei vaanittu missään taka-ovella). Kerroin sit kun oltiin kuva otettu että olen se, joka kirjoitti sen kirjeen aiemmin, jos oot jo saanut sen. Ja hän vastas että "ihana kun oot vielä täällä" (joka mulla on nyt tatuointina) ja kysyi saako halata. Tietystikin (olettaakseni) tarkoitti sitä, että kiva kun jäin odottamaan, mutta tällä lauseella oli myös toisenlainen merkitys itselle ja seuraavalla tapaamiskerralla pyysin, voisko hän kirjoittaa sen lauseen mulle paperille. Jere on tavatessa niin lämpimän oloinen ja läsnä, ettei sitä pysty edes selittämään. Se pitää kokea.
 
vierailija
Bosnian kotirouva alunperin Mostarista, mutta olen nyt asunut suomessa jo lähemmäs 27 vuotta. Djurdjevdan on pyhän Georgen päivän tapahtumista kertova kappale jolloin murhautettiin balkanin romaani vankeja kuljetettiin joita kuljetettiin Sarajevosta Jasenovacin natsien keskitysleirille Kroatian puolelle. On arvioitu että 2000-3000 vankia kuoli tuossa teloituksessa.
Kiitos infosta! Kaunis kappale ja B veti sen hienosti.
 

Yhteistyössä