Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos kaikille majakkaficciä kommentoineille ja siitä tykänneille

Joku mietti jossain vaiheessa Vauvalla, olenko sama Stella, joka kirjoitteli tänne viime kesänä. Voin vahvistaa että juu, olenhan minä, kiva että joku muisti vielä Tukevasti laivan kyydissä edelleen.

Ficciä on ollut tosi kiva kirjoittaa, ja olen ollut todella yllättynyt siitä, miten paljon siitä on tykätty 🥹

Stella
Kiitos aivan kertakaikkisen ihanasta ficistä! ❤ Minullakin kävi mielessä, että oletko sama Stella, kiva kuulla että seilaat edelleen. 😊
 
vierailija
Huhhuh kahlasin juuri koko päivän viestit ja tuntuu että olen ihan vähemmistöä näillä ominaisuuksilla:
-Sekä JOn että Kn fani
-Shippaan ja fiilistelen niin stanasti K&B ystävyyttä or maybe something morea
-En käy kompostissa
-Ykstityiselämä ei kiinnosta eikä vaikuta mihinkään
Kertokaa etten ole ainoa
Et ole et ole, meitä on paljon!
 
vierailija
Joillekin ei mene kaaliin se, ettei K ole maailman suosituin, paras ja menestynein artisti. Koko ajan kiihkoillaan niin kuin olisi. Ei siitä sanominen ole mitään vähättelyä.
Ei kukaan ole niin sanonutkaan vaan sanonut, että suomenkielisellä musiikilla on tehnyt ennätyksiä ja saanut suuria yleisöä. Kuka muu on tehnyt samaa suomenkielisellä musiikilla.
 
vierailija
Joku trad biisi balkaneilta, jonka Bojan esitti akustisella kitaralla jollain keikalla siellä kun joku huusi biisitoiveena.
Bosnian kotirouva alunperin Mostarista, mutta olen nyt asunut suomessa jo lähemmäs 27 vuotta. Djurdjevdan on pyhän Georgen päivän tapahtumista kertova kappale jolloin murhautettiin balkanin romaani vankeja kuljetettiin joita kuljetettiin Sarajevosta Jasenovacin natsien keskitysleirille Kroatian puolelle. On arvioitu että 2000-3000 vankia kuoli tuossa teloituksessa.
 
vierailija
Joillekin ei mene kaaliin se, ettei K ole maailman suosituin, paras ja menestynein artisti. Koko ajan kiihkoillaan niin kuin olisi. Ei siitä sanominen ole mitään vähättelyä.
KUKAAN ei ole näin väittänyt. SINÄ olet yrittänyt vähätellä joka ainoaa hänen saavutustaan tai nylkyttänyt pilkkua joka kerta kun joku kirjoittaa jotain positiivista hänestä. Tästä huolimatta K on tehnyt jotain uskomatonta suomalaisen ja erityisesti suomenkielisen populaarimusiikin historiassa. Sitä et pysty mitenkään muuksi muuttamaan.
 
vierailija
KUKAAN ei ole näin väittänyt. SINÄ olet yrittänyt vähätellä joka ainoaa hänen saavutustaan tai nylkyttänyt pilkkua joka kerta kun joku kirjoittaa jotain positiivista hänestä. Tästä huolimatta K on tehnyt jotain uskomatonta suomalaisen ja erityisesti suomenkielisen populaarimusiikin historiassa. Sitä et pysty mitenkään muuksi muuttamaan.
No ni, tässä on heti ensimmäinen esimerkki. K on mukamas tehnyt jotain ihan uskomatonta.
 
vierailija
Bosnian kotirouva alunperin Mostarista, mutta olen nyt asunut suomessa jo lähemmäs 27 vuotta. Djurdjevdan on pyhän Georgen päivän tapahtumista kertova kappale jolloin murhautettiin balkanin romaani vankeja kuljetettiin joita kuljetettiin Sarajevosta Jasenovacin natsien keskitysleirille Kroatian puolelle. On arvioitu että 2000-3000 vankia kuoli tuossa teloituksessa.
Myöhemmin kappaleesta on tullut suosittu juhlimis tai häälaulu, mutta usein unohdetaan sen alkuperäinen merkitys veljeydestä ja yhdenvertaisuudesta ja siihen liittyneistä etnisistä puhdistuksista. Bijelo Dugme moderni soi biisin jugorockkiin jolloin siitä tuli yksi iso hitti jonka useampi sukupolvi tietää.
 
vierailija
No ei mulla ainakaan ole. sen sijaan osalla tuntuu olevan sen oman suosikin ylös nostaminen. Eli vihjaillaan, että tämä on jotenkin muita parempi. Eli K-fanien toiminnassa näkyy näitä piirteitä jatkuvasti.
Sinähän sitä lähdit tässä Joksuihin vertaamaan. Tarpeetonta vastakkainasettelua. Vertaa Kuumaan kanssa Joksuja, niin saat vertailukelpoisemman tuloksen.
 

Yhteistyössä