Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos kaikille majakkaficciä kommentoineille ja siitä tykänneille ❤

Joku mietti jossain vaiheessa Vauvalla, olenko sama Stella, joka kirjoitteli tänne viime kesänä. Voin vahvistaa että juu, olenhan minä, kiva että joku muisti vielä 😄 Tukevasti laivan kyydissä edelleen.

Ficciä on ollut tosi kiva kirjoittaa, ja olen ollut todella yllättynyt siitä, miten paljon siitä on tykätty 🥹

Stella
Kävin jo kiittämässä sua AO3:lla, mutta vielä tätäkin kautta iso kiitos majakkaficistä! 🙏
Sen tunnelma ja kieli on niin upeita, että on pakko käydä lueskelemassa lukuja yhä uudelleen. ❤❤❤

MRS, totta kai 🥰
 
vierailija
Mä oon jäänyt jotenkin pysyvästi elämään Ruissiin. Yrittäny vähän räpiköidä irti mutta aika huonolla menestyksellä, tänäänkin useampi klippi sieltä katsottu. Ehkä tää euforia jatkuu sinne seuraavaan Joksukeikkaan sitten, että sitä odotellessa.
Tiedän tunteen. 💚💙🥹 Mulla iso osa heinäkuusta meni Ruissin jälkeisessä sumussa, ja nyt en tarkoita mitään Ruissiruttoa 😅
 
vierailija
Huhhuh kahlasin juuri koko päivän viestit ja tuntuu että olen ihan vähemmistöä näillä ominaisuuksilla:
-Sekä JOn että Kn fani
-Shippaan ja fiilistelen niin stanasti K&B ystävyyttä or maybe something morea
-En käy kompostissa
-Ykstityiselämä ei kiinnosta eikä vaikuta mihinkään
Kertokaa etten ole ainoa😅💙💚
Heh, et selvästikään ole ainoa 😅🙋‍♀️💙💚
Meitä taitaa olla jokunen penkkirivillinen ja pyörätuolipaikat päälle
 
vierailija
En mä mitään valehdellut, se oli uutisoitu noin.
Kun googlettää Käärijä Helsingin uusi vuosi niin ekat osumat ovat virallinen tiedotus ja ylen artikkeli jossa sanotaan 75t. Mutta sinä luulit olevasi ovela ja scrollailit alas kunnes löysit jonkun mtv:n lööpin jossa annettiin virheellisesti alempi luku, ja ajattelit että se menisi täällä virallisena lukuna. Jäit kiinni niin nyt olet että "En mä mitään valehdellut, se oli uutisoitu noin." xD
 
vierailija
Kun googlettää Käärijä Helsingin uusi vuosi niin ekat osumat ovat virallinen tiedotus ja ylen artikkeli jossa sanotaan 75t. Mutta sinä luulit olevasi ovela ja scrollailit alas kunnes löysit jonkun mtv:n lööpin jossa annettiin virheellisesti alempi luku, ja ajattelit että se menisi täällä virallisena lukuna. Jäit kiinni niin nyt olet että "En mä mitään valehdellut, se oli uutisoitu noin." xD
Häh, luepas se mun vastaus uudestaan. Siinä oli myös se Helsingin kaupungin linkki.
 
vierailija
Kun googlettää Käärijä Helsingin uusi vuosi niin ekat osumat ovat virallinen tiedotus ja ylen artikkeli jossa sanotaan 75t. Mutta sinä luulit olevasi ovela ja scrollailit alas kunnes löysit jonkun mtv:n lööpin jossa annettiin virheellisesti alempi luku, ja ajattelit että se menisi täällä virallisena lukuna. Jäit kiinni niin nyt olet että "En mä mitään valehdellut, se oli uutisoitu noin." xD
Häh, luepas se mun vastaus uudestaan. Siinä oli myös se Helsingin kaupungin linkki.
 
vierailija
-13,8 °c ja Helsingin tuuli. Vähän eri asia kuin Slovenia lokakuussa.
Tää menee kyllä hiustenhalkomiseksi, mutta eikös sitä pakkasta ollut paljon enemmänkin. Ehkei nyt 30 mutta enemmän kuin 15. Sitähän "uutisarvoisesti" myös päiviteltiin, että juontajat olivat niin vähissä vaatteissa ja he sit kertoivat, että menivät heti lämpölamppujen alle. Ja monet fanitkin kirjoitteli siitä, miten kylmää oli. Mut joo, ei tarvii tästä käydä vääntämään.
 
vierailija
Tää menee kyllä hiustenhalkomiseksi, mutta eikös sitä pakkasta ollut paljon enemmänkin. Ehkei nyt 30 mutta enemmän kuin 15. Sitähän "uutisarvoisesti" myös päiviteltiin, että juontajat olivat niin vähissä vaatteissa ja he sit kertoivat, että menivät heti lämpölamppujen alle. Ja monet fanitkin kirjoitteli siitä, miten kylmää oli. Mut joo, ei tarvii tästä käydä vääntämään.
Ei ollut. https://kilotavu.com/asema-paiva.php?aika=2023-12-31&asema=100971&kplpaiviataaksepain=0
 
vierailija
Joksut vetäs viime lokakuussa Stožice areenan täyteen. Vieläköhän K täyttäisi Suomessa omana keikkanaan 12 000 hengen areenan? Ja jos väkilukuun suhteuttaa, niin tarttis olla noin 30 000 hengen.
Ei ehkä kannata alkaa vertaamaan kun Joksut taitaa jäädä toiseksi. Niin se K kiinnostaa sinuakin kun jaksat täällä päivästä toiseen hänestä valittaa 😄
 
vierailija
Taasko täällä vertaillaan ja vähätellään kumpaakin? Kummallakin on eri lähtökohdat ja niihin tasoihin olevat menestykset eivät ne ole vertailukelpoisia. Eikö voisi vaan nauttia molempien urasta ilman, että vähättelee tai haukkuu toista?
 
vierailija
Taasko täällä vertaillaan ja vähätellään kumpaakin? Kummallakin on eri lähtökohdat ja niihin tasoihin olevat menestykset eivät ne ole vertailukelpoisia. Eikö voisi vaan nauttia molempien urasta ilman, että vähättelee tai haukkuu toista?
Joillekin ei mene kaaliin se, ettei K ole maailman suosituin, paras ja menestynein artisti. Koko ajan kiihkoillaan niin kuin olisi. Ei siitä sanominen ole mitään vähättelyä.
 

Yhteistyössä