K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Älkää nyt puhuko ihan pötypuhetta toisista ihmisistä, itse olette tulkinneet asian noin, raportti oli ihan ok ja asiallinen ja se on vain kirjoittajan oma mielipide, jollain muulla taas sitten eri mielipide asiasta.
En ota kantaa kenenkään yksittäisen ihmisen kirjoituksiin, mutta ihmettelen yleisellä tasolla näitä tunteiden tulkinta keskusteluja näissä ketjuissa. En ihan ymmärrä, että miksi ylipäätänsä tarvitsee lähteä analysoimaan kenenkään itselleen vieraan ihmisen tunnetiloja.
 
vierailija
Täällä myös yksi jolle tää vuosi on herättänyt oudon kiinnostuksen m/m-pareihin. En siis voinut olla vähempää kiinnostunut asiasta ja nyt luen ficcejä joissa öhöm mennään aika yksityiskohtiin.

Myös jance on ihana pari, mutta muutenkin koko bändin kemia on hyvin intiimi. Monet kosketulset ja katseet ovat kuin kutsuja. Kun taas vertaa asiaa Kn crewn kanssa tekemiin juttuihin, niin joko ne ovat vaivaannuttavia (käkka-pusut) tai niin kaverillisia ettei niissä ole yhtään mitään kiimailtavaa. Mutta K ja Johannes, wow.
Tää voisi olla mun kirjoittama.👍
 
vierailija
Minulle taas K ei ole niin kuuma esim. Tommyn tai edes Johanneksen kanssa, ainoastaan Bojanin kanssa ja häntä K katsoo myös silmiin niin se ei tunnu samalla tavalla esityksestä kuin noi kaksi edellistä. Käkat ja Jesse jutut kaveritouhua. Toinen pari, joka on kuuma on Kris ja Damon, joksujen bändin väliset jutut ei itselle uppoa.
Muhun taas vetosi K ja Tommy. Se asetelma oli niin kutkuttava. T tuijotti K:ta niin, että hyvä ettei K kakannut housuihinsa.
 
vierailija
En ota kantaa kenenkään yksittäisen ihmisen kirjoituksiin, mutta ihmettelen yleisellä tasolla näitä tunteiden tulkinta keskusteluja näissä ketjuissa. En ihan ymmärrä, että miksi ylipäätänsä tarvitsee lähteä analysoimaan kenenkään itselleen vieraan ihmisen tunnetiloja.
Samaa mieltä. Ne esiintyjien tunnetilat kun ovat meille kaikille ulkopuolisille yhtä tuntemattomia, eikä niiden "analysointi" ole muuta kuin arvailua ja jonkinlaista projisointia. Sitäkin hölmömpää on muiden arvottaa sitä, kenen analysoinnit ovat luotettavampia, nimellisen vai nimettömän kirjoittajan. Ihan absurdia seurattavaa ovat olleet ne keskustelut tänään.
 
vierailija
Joo itsellä on samanlaisia viboja ollut aina Boitsusta ja Janista, mutta sehän on vauvalla aivan ehdoton nou nou. En siis väitä, että heillä olisi nyt parhaillaan mitään meneillään, mutta ehkä on ollut jotain kokeilua tai pientä viritystä hamassa menneisyydessä? Tai ainakin se kuuluisa hyvä kemia.

Mulle kuumimmat tiedossani olevat B & Jan -hetket on nämä:

- B ”ilmanuolee” lentokoneessa nukkuvan Janin kasvoja

- Bn synttärionnittelut Janille tammikuussa -23 (muistelen). Jotenkin kuumaa painia heillä kuvassa
- Viisujen prepartyt en muista missä mutta hillittömät bileet bussissa ja B ja Janin ”melkein suudelma” tanssin pyörteissä. Siis pysähtyvät ja B katsoo Jania jotenkin silleen jännästi että nyt kuuluisi pussata

- B:n ”feel, don’t look” Janin silmien peittäminen takaapäin jollain kankaalla jollain keikalla

- Bonuksena vielä NT:n Olympian keikalla Janin ”kenkäastunta” maassa makaavan Boitsun päälle
🔥🔥🔥
Nää on kyl 🥵

Lisään vielä sen missä bojan lirputtelee Janin nänniä 👁🫦👁

Ja sit mun suosikki, vaikkei ehkä kovin kuuma, on se viisuajan haastattelu jossa bojan yhtäkkiä alkaa sukia Janin hiuksia korvan taakse. Se on ihan älyttömän hellää ja aika odottamatonta. Ensin bojan vaan pitää kättä Janin harteilla ihan normaalisti ja hetken päästä alkaakin paijailla sitä. Sit ne nauraa jollekin jutulle ja bojan laittaa käden takas janin niskaan mutta puristaa sen vielä hetkeksi itseään vasten ❤❤❤
 
vierailija
Täälläkin yksi m/m -kuumistelija ilmoittautuu, enkä todellakaan ymmärrä että miten ja miksi olen siitä yhtäkkiä alkanut kiinnostua. Pidän itseäni täysin heterona naisena, vaikka olen joskus näillä palstoilla vitsaillut olevani homomies. Ja muutamia kohtalotovereita löytyi silloin Puutarhan puolelta ainakin.

Varsinainen gayp*rno ei itseäni oikein sykähdytä, en siis ole kiinnostunut näkemään penetroivia elimiä tai mitään sellaista. En siis paheksu m+m seksiä tai mitään, mutta en vain ole kiinnostunut näkemään kovin graafista matskua.

Mutta yllättäen kaikki softimpi kama, esim. kahden karismaattisen ja/tai komean & söpön miehen välinen fyysinen HELLYYS, katseet, kosketukset, suudelmat, hyväilyt jne. saa mut ihan kuumaksi. Kun taas heteropuolella sellainen ei innosta ollenkaan, mieluummin sitten vaikka katson sitä p*rnoa jos kiihottua pitää. Omituista.

Ja pahoittelut jos oli too much information!
 
vierailija
Täällä myös yksi jolle tää vuosi on herättänyt oudon kiinnostuksen m/m-pareihin. En siis voinut olla vähempää kiinnostunut asiasta ja nyt luen ficcejä joissa öhöm mennään aika yksityiskohtiin.

Myös jance on ihana pari, mutta muutenkin koko bändin kemia on hyvin intiimi. Monet kosketulset ja katseet ovat kuin kutsuja. Kun taas vertaa asiaa Kn crewn kanssa tekemiin juttuihin, niin joko ne ovat vaivaannuttavia (käkka-pusut) tai niin kaverillisia ettei niissä ole yhtään mitään kiimailtavaa. Mutta K ja Johannes, wow.
Just mietin samaa kuin näin jonkun editin bojanista ja krisistä sieltä viisujen haastattelusta jossa tais olla semeistä finaaliin selviytyneet. Se on jostain syystä ihan huumaavaa katsottavaa, ne on molemmat aivan mielettömän kauniita siinä ja kun ne puhuvat yhteen mikrofoniin niin ovat väkisinkin toisiaan lähellä. Mutta sitten bojan liikkuu vielä lähemmäs! Ne katsoo toisiaan niin suurella rakkaudella! Siinä editissä oli siis keskitytty vain siihen miten bojan vähän raapaisee tai hieraisee käsivarttaan, ja samalla antaa sormiensa lipua hetken krisin paljasta käsivartta pitkin. Ei siis mikään show eikä suuri ele, vaan pikemminkin vaan kosketus ihan ohimennen, ja se tuntuu olevan ihan ok krisillekin. Näitä on ihana katsoa.
 
vierailija
Nää on kyl

Lisään vielä sen missä bojan lirputtelee Janin nänniä 🫦

Ja sit mun suosikki, vaikkei ehkä kovin kuuma, on se viisuajan haastattelu jossa bojan yhtäkkiä alkaa sukia Janin hiuksia korvan taakse. Se on ihan älyttömän hellää ja aika odottamatonta. Ensin bojan vaan pitää kättä Janin harteilla ihan normaalisti ja hetken päästä alkaakin paijailla sitä. Sit ne nauraa jollekin jutulle ja bojan laittaa käden takas janin niskaan mutta puristaa sen vielä hetkeksi itseään vasten
Herramunvereni, B lirputtelee Janin nänniä!?? 🔥 Missä tällainen video on ja miksi en ole nähnyt sitä?!!? Muistan vaan sen missä B hieroo omia nännejään Carpe Diem -asussa, vai meneekö mulla nyt asiat sekaisin?

Se hiustensukiminen on ihana, olinkin jo unohtanut sen.
 
vierailija
Täälläkin yksi m/m -kuumistelija ilmoittautuu, enkä todellakaan ymmärrä että miten ja miksi olen siitä yhtäkkiä alkanut kiinnostua. Pidän itseäni täysin heterona naisena, vaikka olen joskus näillä palstoilla vitsaillut olevani homomies. Ja muutamia kohtalotovereita löytyi silloin Puutarhan puolelta ainakin.

Varsinainen gayp*rno ei itseäni oikein sykähdytä, en siis ole kiinnostunut näkemään penetroivia elimiä tai mitään sellaista. En siis paheksu m+m seksiä tai mitään, mutta en vain ole kiinnostunut näkemään kovin graafista matskua.

Mutta yllättäen kaikki softimpi kama, esim. kahden karismaattisen ja/tai komean & söpön miehen välinen fyysinen HELLYYS, katseet, kosketukset, suudelmat, hyväilyt jne. saa mut ihan kuumaksi. Kun taas heteropuolella sellainen ei innosta ollenkaan, mieluummin sitten vaikka katson sitä p*rnoa jos kiihottua pitää. Omituista.

Ja pahoittelut jos oli too much information!
Täällä meitä tuntuu olevan useampi, joka on huomannut muuttuneensa näiden asioiden suhteen sitten viisukevään. Olisin voinut kirjoittaa nuo äskeiset pohdintasi lähes sanasta sanaan samanlaisina.
 
vierailija
Kyllähän tästä puhuttiin aikanaan jo vauvalla, silloin kun näistä pystyi vielä puhumaan ilman cancelia. Aika moni oli sitä mieltä, että heillä olisi joskus voinut olla jotain.
Ei hyvänen aika. Ei. Jan ja Bojan? Kyllä nämä kuvitelmat syntyy ihan omista haaveistanne. 'Olisi joskus voinut olla jotain'...tuolla periaatteella voi kehitellä ihan mitä tahansa.
 
vierailija
Samaa mieltä. Ne esiintyjien tunnetilat kun ovat meille kaikille ulkopuolisille yhtä tuntemattomia, eikä niiden "analysointi" ole muuta kuin arvailua ja jonkinlaista projisointia. Sitäkin hölmömpää on muiden arvottaa sitä, kenen analysoinnit ovat luotettavampia, nimellisen vai nimettömän kirjoittajan. Ihan absurdia seurattavaa ovat olleet ne keskustelut tänään.
Minun mielestä noissa kirjoituksissa ei ollut mitään ihmeellistä, eikä huolestuttavaa yhden ihmisen oma mielipide ja keikkakokemus, eikä varsinkaan mikään parafanin kaltainen ole. Ja mikään ei estä menemästä kysymään häneltä itseltä, jos mietityttää mielummin kuin puhua täällä selän takana toisessa ketjussa.
 
vierailija
Ei hyvänen aika. Ei. Jan ja Bojan? Kyllä nämä kuvitelmat syntyy ihan omista haaveistanne. 'Olisi joskus voinut olla jotain'...tuolla periaatteella voi kehitellä ihan mitä tahansa.
No ei sen tarvitse sen kummempaa olla kuin että heillä on (ollut) ihan omanlaisensa kuuma
keskinäinen kemia. Ei tässä kukaan heistä mitään avioparia ole tekemässä!!
 
vierailija
Minun mielestä noissa kirjoituksissa ei ollut mitään ihmeellistä, eikä huolestuttavaa yhden ihmisen oma mielipide ja keikkakokemus, eikä varsinkaan mikään parafanin kaltainen ole. Ja mikään ei estä menemästä kysymään häneltä itseltä, jos mietityttää mielummin kuin puhua täällä selän takana toisessa ketjussa.
Mitähän tässä nyt pitäisi häneltä kysyä? Raportin kirjoittajan henkilöstä ei sanottu mitään viestissä, johon vastasit. Siinä kommentoitiin sitä, miten turhaa hakuammuntaa itselle tuntemattoman ihmisen tunnetilojen analysointi on, ja miten hölmöä palstalaisten on arvioida tuollaisten keinotekoisten analyysien luotettavuutta sen perusteella, onko analysoija nimimerkillinen vai anonyymi kirjoittaja. Pätee yleisestikin eikä liity vain eiliseen keikkaraporttiin.

Mielipiteeni konsertista ja siitä tehdystä raportista olen jo kirjoittanut suoraan niihin ketjuihin, joissa kirjoittaja itse on mukana.
 
vierailija
Mitähän tässä nyt pitäisi häneltä kysyä? Raportin kirjoittajan henkilöstä ei sanottu mitään viestissä, johon vastasit. Siinä kommentoitiin sitä, miten turhaa hakuammuntaa itselle tuntemattoman ihmisen tunnetilojen analysointi on, ja miten hölmöä palstalaisten on arvioida tuollaisten keinotekoisten analyysien luotettavuutta sen perusteella, onko analysoija nimimerkillinen vai anonyymi kirjoittaja. Pätee yleisestikin eikä liity vain eiliseen keikkaraporttiin.

Mielipiteeni konsertista ja siitä tehdystä raportista olen jo kirjoittanut suoraan niihin ketjuihin, joissa kirjoittaja itse on mukana.
Tästä olen samaa mieltä. B:kin on ihminen, ei vain me kirjoittajat täällä. Jos oma tulkinta jostain tilanteesta tai tunnetilasta on kovin negatiivinen, ehkä olisi syytä kuitenkin odottaa mitä B itse asiasta kertoo, sen sijaan että
heti rynnätään tiedottamaan ne omat tulkinnat muille. Tämä ihan yleisesti, ei yhteen henkilöön liittyen.
 
vierailija
Tästä olen samaa mieltä. B:kin on ihminen, ei vain me kirjoittajat täällä. Jos oma tulkinta jostain tilanteesta tai tunnetilasta on kovin negatiivinen, ehkä olisi syytä kuitenkin odottaa mitä B itse asiasta kertoo, sen sijaan että
heti rynnätään tiedottamaan ne omat tulkinnat muille. Tämä ihan yleisesti, ei yhteen henkilöön liittyen.
Lisään vielä että sama tietysti K:n kohdalla. Annetaan niille vähän tilaa olla, on ihan normaalia että meillä kellään ei joka ikinen päivä ole tasan samanlainen fiilis. Joskus on vähän iloisempi, riehakkaampi, väsyneempi, ärtyneempi tai vaikka alakuloisempi kuin yleisesti. Olisi kiva jos ei ylitulkittaisi näitä kuitenkaan, niin kuin täällä palstoilla usein tapahtuu. Jälkikäteen usein sitten huomataan että oli vaan myrsky vesilasissa, mutta sitä ei kauan muisteta, tulee joku uusi juttu ja taas mennään.
 
vierailija
Minun mielestä noissa kirjoituksissa ei ollut mitään ihmeellistä, eikä huolestuttavaa yhden ihmisen oma mielipide ja keikkakokemus, eikä varsinkaan mikään parafanin kaltainen ole. Ja mikään ei estä menemästä kysymään häneltä itseltä, jos mietityttää mielummin kuin puhua täällä selän takana toisessa ketjussa.
Se päivällinen rapsa oli jo suht ok, mutta ne yölliset Bojan on vtun off- jutut oli kyllä hanurista.
 
vierailija
Mitä keskustelua täällä on ollut, eikä mulle oo kerrottu mitään. Mitä mä oon missannut, kun en oo täällä vähään aikaan käynyt?
Tässä ketjussa tuntuu olevan useita sellaisia kommentoijia, jotka fiilistelee ja/tai kuumistelee Jokereiden jäsenten keskinäisiä kemioita. Nämä keskustelut ovat aikoinaan hukkuneet emoketjussa muiden keskustelujen alle tai sitten ne on poistettu sieltä sattuneesta syystä. Itsekin olen erityisesti kiinnittänyt huomiota Janin ja Bojanin väleihin ennenkuin Nace tuli kunnolla kuvioihin mukaan. Niissä oli jotakin kutkuttavaa, se heidän keskinäinen kemia on kiehtova. Haluan sen verran lisätä, että kukaan täällä ei väitäkään, että Janilla ja Bojanilla olisi ollut joskus jotakin sutinaa, nämä on vain pohdintoja, jotka syntyy niistä eleistä, kosketuksista ja läheisyydestä, jota he toisilleen antavat.
 

Yhteistyössä