K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mäkin luultavasti arvelisin heidän olevan yhdessä ihan jo siksi kun ne on aina niin kiinni toisissaan. Siis eri tavalla kuin muiden kanssa ja muissakin tilanteissa kuin sillon kun selvästi kuvataan. Muutkin joksut ovat toki usein lähekkäin, toistensa kainaloissa yms, mutta nää kaksi on liimaituneita toisiinsa jotenkin koko kropan mitalta, siis lanteilta ja reisistäkin, ei vain sieltä hartioiden seudulta. Tai jos seisovat vastakkain, ovat silloinkin usein huomattavan lähellä toisiaan. Eli siis sen tyyppistä lähellä olemista mikä yleensä on "varattu" pariskunnille julkisissa tilanteissa.
Kannattaa jättää mun kommentti lukematta, jos seksuaalisuudella spekulointi ei kiinnosta tai se ärsyttää. Kun mä katselen vanhoja klippejä Joksuista, niin aina välillä tulee sellainen olo niinkuin B olisi ollut kiinnostunut Janista seksuaalisesti. Siksi kai nämä Joksuihin ja/tai Kärtsään liittyvät shipit kiinnostaa, koska he osaavat olla niin luonnollisesti toisen miehen lähellä.
 
vierailija
Mulla on tainnut kanssa joku vinksahtaa. Huomasin että jopa olympialaisten katsominen tulee näköjään olemaan haasteellista. Katsoin päivällä hetken judoa ja noh, ajatukset vähän harhaili.
Mä näen nykyään ”poikarakkautta” kaikkialla, jopa olympialaisissa kilpailevien urheilijoiden välillä.🙈🤣 Pitää kai pyytää, että jos sitä pääsisi pään magneettikuvaan tai jotain.
 
vierailija
Kannattaa jättää mun kommentti lukematta, jos seksuaalisuudella spekulointi ei kiinnosta tai se ärsyttää. Kun mä katselen vanhoja klippejä Joksuista, niin aina välillä tulee sellainen olo niinkuin B olisi ollut kiinnostunut Janista seksuaalisesti. Siksi kai nämä Joksuihin ja/tai Kärtsään liittyvät shipit kiinnostaa, koska he osaavat olla niin luonnollisesti toisen miehen lähellä.
Bojan ja Jan onkin toisiaan luonnehtineet sanoilla sexy ja yummy, siis toisistaan tietämättä 😁 Kyllä niillä vahvaa kemiaa on ollut ja on edelleenkin. Bojan koskettelee lavalla Jania ehkä harvoin mutta aika rajusti, vetää hiuksista ihan kunnolla. Tykkään katella niitäkin.
 
vierailija
Bojan ja Jan onkin toisiaan luonnehtineet sanoilla sexy ja yummy, siis toisistaan tietämättä Kyllä niillä vahvaa kemiaa on ollut ja on edelleenkin. Bojan koskettelee lavalla Jania ehkä harvoin mutta aika rajusti, vetää hiuksista ihan kunnolla. Tykkään katella niitäkin.
Mä tarkoitan itseasiassa jotain Martinin aikaisia klippejä. Nacen jälkeen poikien välinen dynamiikka on muuttunut. Mutta toi tukasta repiminen on kyl hot.
 
vierailija
Kannattaa jättää mun kommentti lukematta, jos seksuaalisuudella spekulointi ei kiinnosta tai se ärsyttää. Kun mä katselen vanhoja klippejä Joksuista, niin aina välillä tulee sellainen olo niinkuin B olisi ollut kiinnostunut Janista seksuaalisesti. Siksi kai nämä Joksuihin ja/tai Kärtsään liittyvät shipit kiinnostaa, koska he osaavat olla niin luonnollisesti toisen miehen lähellä.
Joo itsellä on samanlaisia viboja ollut aina Boitsusta ja Janista, mutta sehän on vauvalla aivan ehdoton nou nou. En siis väitä, että heillä olisi nyt parhaillaan mitään meneillään, mutta ehkä on ollut jotain kokeilua tai pientä viritystä hamassa menneisyydessä? Tai ainakin se kuuluisa hyvä kemia.

Mulle kuumimmat tiedossani olevat B & Jan -hetket on nämä:

- B ”ilmanuolee” lentokoneessa nukkuvan Janin kasvoja

- Bn synttärionnittelut Janille tammikuussa -23 (muistelen). Jotenkin kuumaa painia heillä kuvassa
- Viisujen prepartyt en muista missä mutta hillittömät bileet bussissa ja B ja Janin ”melkein suudelma” tanssin pyörteissä. Siis pysähtyvät ja B katsoo Jania jotenkin silleen jännästi että nyt kuuluisi pussata

- B:n ”feel, don’t look” Janin silmien peittäminen takaapäin jollain kankaalla jollain keikalla

- Bonuksena vielä NT:n Olympian keikalla Janin ”kenkäastunta” maassa makaavan Boitsun päälle
🔥🔥🔥
 
vierailija
Joo itsellä on samanlaisia viboja ollut aina Boitsusta ja Janista, mutta sehän on vauvalla aivan ehdoton nou nou. En siis väitä, että heillä olisi nyt parhaillaan mitään meneillään, mutta ehkä on ollut jotain kokeilua tai pientä viritystä hamassa menneisyydessä? Tai ainakin se kuuluisa hyvä kemia.

Mulle kuumimmat tiedossani olevat B & Jan -hetket on nämä:

- B ”ilmanuolee” lentokoneessa nukkuvan Janin kasvoja

- Bn synttärionnittelut Janille tammikuussa -23 (muistelen). Jotenkin kuumaa painia heillä kuvassa
- Viisujen prepartyt en muista missä mutta hillittömät bileet bussissa ja B ja Janin ”melkein suudelma” tanssin pyörteissä. Siis pysähtyvät ja B katsoo Jania jotenkin silleen jännästi että nyt kuuluisi pussata

- B:n ”feel, don’t look” Janin silmien peittäminen takaapäin jollain kankaalla jollain keikalla

- Bonuksena vielä NT:n Olympian keikalla Janin ”kenkäastunta” maassa makaavan Boitsun päälle
Onkohan heillä kaikilla jonkin sortin kiinnostusta BDSM:ään? Jotenkin ajattelisin, että tuollainen käytös kumpuaa jostakin alitajunnasta, eikä se ole pelkkää katsojille tarkoitettua harkittua näytöstä?
 
vierailija
Joo B on mitä luultavimmin vastannut stooriin tai itse laittanut DM sille hullulle. Ja hän on luultavasti ne stoorit huomannut kun hänet (ja aika monta muutakin ) tägättiin niihin.
Miten se ajallisesti olisi mennyt, kun ensimmäisen stoorin ja B:n toisenkin väitetyn vastauksen välillä oli vain yksi tunti? Siinä välissä B olisi myös siirtynyt sairaalasta kotisänkyyn.
 
vierailija
Mä tarkoitan itseasiassa jotain Martinin aikaisia klippejä. Nacen jälkeen poikien välinen dynamiikka on muuttunut. Mutta toi tukasta repiminen on kyl hot.
Kyllä, mä arvelen että sillon nuorempana ovat varmaan olleet aika rohkeastikin kiinni toisissaan. Jan on ainakin näyttänyt tosi valmiilta vaikka mihin.

Nyt on selvästi erilaista, Nace on saanut Janin ihan itselleen. Siinä Lontoon josubs haastattelussa kun Jan alkoi puhua heidän suhteesta, bojan ja jure kääntyivät kuuntelemaan tosi huolellisesti. Mä luulen että se saattoi olla ihan ekoja kertoja kun hekään kuulivat mitään asiasta. Totta kai ne on huomanneet, bojan puhuu lavallakin husbandeista, mutta tuskin se mikään yleinen puheenaihe kuitenkaan on. Saattaa olla että Jan ja Nace keskenäänkin kävi koko juttua läpi vasta damonin kanssa.
 
vierailija
Ja B tuli vielä keikan jälkeen moikkaamaan faneja vaikka oli keikalla kuoleman tai hermoromahduksen partaalla. Mutta hän teki kuulemma niin koska halusi kompensoida huonoa keikkaa faneille.
Älkää nyt puhuko ihan pötypuhetta toisista ihmisistä, itse olette tulkinneet asian noin, raportti oli ihan ok ja asiallinen ja se on vain kirjoittajan oma mielipide, jollain muulla taas sitten eri mielipide asiasta.
 
vierailija
Miten se ajallisesti olisi mennyt, kun ensimmäisen stoorin ja B:n toisenkin väitetyn vastauksen välillä oli vain yksi tunti? Siinä välissä B olisi myös siirtynyt sairaalasta kotisänkyyn.
Näkyikö siinä siis bojanin viestien kellonajat?

No, Ljubljana ei oo mikään iso kaupunki, tunnissa ehtii kyllä hyvin siirtyä. Mutta jos viestit olisikin bojanilta, oisi ihan todennäköistä että se kertoisi olevansa sairaalassa just nyt alleviivatakseen pointtiaan, vaikka olisikin vaan piipahtanut poliklinikalla aamupäivällä.
 
vierailija
Täällä myös yksi jolle tää vuosi on herättänyt oudon kiinnostuksen m/m-pareihin. En siis voinut olla vähempää kiinnostunut asiasta ja nyt luen ficcejä joissa öhöm mennään aika yksityiskohtiin.

Myös jance on ihana pari, mutta muutenkin koko bändin kemia on hyvin intiimi. Monet kosketulset ja katseet ovat kuin kutsuja. Kun taas vertaa asiaa Kn crewn kanssa tekemiin juttuihin, niin joko ne ovat vaivaannuttavia (käkka-pusut) tai niin kaverillisia ettei niissä ole yhtään mitään kiimailtavaa. Mutta K ja Johannes, wow.
 
vierailija
Joo itsellä on samanlaisia viboja ollut aina Boitsusta ja Janista, mutta sehän on vauvalla aivan ehdoton nou nou. En siis väitä, että heillä olisi nyt parhaillaan mitään meneillään, mutta ehkä on ollut jotain kokeilua tai pientä viritystä hamassa menneisyydessä? Tai ainakin se kuuluisa hyvä kemia.

Mulle kuumimmat tiedossani olevat B & Jan -hetket on nämä:

- B ”ilmanuolee” lentokoneessa nukkuvan Janin kasvoja

- Bn synttärionnittelut Janille tammikuussa -23 (muistelen). Jotenkin kuumaa painia heillä kuvassa
- Viisujen prepartyt en muista missä mutta hillittömät bileet bussissa ja B ja Janin ”melkein suudelma” tanssin pyörteissä. Siis pysähtyvät ja B katsoo Jania jotenkin silleen jännästi että nyt kuuluisi pussata

- B:n ”feel, don’t look” Janin silmien peittäminen takaapäin jollain kankaalla jollain keikalla

- Bonuksena vielä NT:n Olympian keikalla Janin ”kenkäastunta” maassa makaavan Boitsun päälle
🔥🔥🔥
Toi prepartyjen SloMo on kyllä niin ilmiselvä 😆 Musta siinä videossa on parasta just se että siitä näkyy miten tollanen selvästikin kuuluu niitten tavanomaiseen kanssakäymiseen ja suudelma jää väliin vasta kun bojan muistaa että hittolainen tässähän kuvataan viisupromoa. Ja sit ne kuitenkin jättää sen siihen videolle 😄

Mulle kuumin on se joku aika vanhan keikan suukko. Luulin pitkään että bojan tulee siinä tyrkylle ja Jan pussaa sitä siksi, mutta sit jostain ilmestyikin toinen video jossa näkyy että sehän onkin jan joka vääntää bojanin niskasta niin että saa pussattua sitä. Hothothot
 
vierailija
Hyvänen aika, tajusin vasta nyt että jan laittoi sen nacen suihkukuvan myös omaan instaansa eikä vain bändin tilille. Oon siis ajatellut että se on lähinnä vitsailua vaan että jan se taas somettaa kun tulee nacen kuvia, mutta sen puhelimesta ne taitaa tosiaan löytyä.
 
vierailija
Näkyikö siinä siis bojanin viestien kellonajat?

No, Ljubljana ei oo mikään iso kaupunki, tunnissa ehtii kyllä hyvin siirtyä. Mutta jos viestit olisikin bojanilta, oisi ihan todennäköistä että se kertoisi olevansa sairaalassa just nyt alleviivatakseen pointtiaan, vaikka olisikin vaan piipahtanut poliklinikalla aamupäivällä.
Viestien kellonaikoja ei näy. Mulla näyttää instanavigationin kellon mukaan että ekan stoorin ja Bojanin tokan viestistoorin välillä on reilu 1,5h. Mutta se instanavigationin kello näyttää aina ihan puuta heinää, niin en tiedä näyttääkö se stoorien välissä kuluneen ajankaan oikein. Joka tapauksessa olen samaa mieltä, tunnissa ehtii hyvin siirtyä klinikalta kotiin tai B voisi lähettää terkut sairaalasta vaikka oli siellä vaan aiemmin samana päivänä.
 
vierailija
Joo itsellä on samanlaisia viboja ollut aina Boitsusta ja Janista, mutta sehän on vauvalla aivan ehdoton nou nou. En siis väitä, että heillä olisi nyt parhaillaan mitään meneillään, mutta ehkä on ollut jotain kokeilua tai pientä viritystä hamassa menneisyydessä? Tai ainakin se kuuluisa hyvä kemia.

Mulle kuumimmat tiedossani olevat B & Jan -hetket on nämä:

- B ”ilmanuolee” lentokoneessa nukkuvan Janin kasvoja

- Bn synttärionnittelut Janille tammikuussa -23 (muistelen). Jotenkin kuumaa painia heillä kuvassa
- Viisujen prepartyt en muista missä mutta hillittömät bileet bussissa ja B ja Janin ”melkein suudelma” tanssin pyörteissä. Siis pysähtyvät ja B katsoo Jania jotenkin silleen jännästi että nyt kuuluisi pussata

- B:n ”feel, don’t look” Janin silmien peittäminen takaapäin jollain kankaalla jollain keikalla

- Bonuksena vielä NT:n Olympian keikalla Janin ”kenkäastunta” maassa makaavan Boitsun päälle
Kyllähän tästä puhuttiin aikanaan jo vauvalla, silloin kun näistä pystyi vielä puhumaan ilman cancelia. Aika moni oli sitä mieltä, että heillä olisi joskus voinut olla jotain.
 
vierailija
Täällä myös yksi jolle tää vuosi on herättänyt oudon kiinnostuksen m/m-pareihin. En siis voinut olla vähempää kiinnostunut asiasta ja nyt luen ficcejä joissa öhöm mennään aika yksityiskohtiin.

Myös jance on ihana pari, mutta muutenkin koko bändin kemia on hyvin intiimi. Monet kosketulset ja katseet ovat kuin kutsuja. Kun taas vertaa asiaa Kn crewn kanssa tekemiin juttuihin, niin joko ne ovat vaivaannuttavia (käkka-pusut) tai niin kaverillisia ettei niissä ole yhtään mitään kiimailtavaa. Mutta K ja Johannes, wow.
Minulle taas K ei ole niin kuuma esim. Tommyn tai edes Johanneksen kanssa, ainoastaan Bojanin kanssa ja häntä K katsoo myös silmiin niin se ei tunnu samalla tavalla esityksestä kuin noi kaksi edellistä. Käkat ja Jesse jutut kaveritouhua. Toinen pari, joka on kuuma on Kris ja Damon, joksujen bändin väliset jutut ei itselle uppoa.
 

Yhteistyössä