Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vauvalla ihana minificci. 💙💚 Kopsaan tänne kun joku pösilö koko ajan poistaa sen. En ole itse kirjoittanut.


Jesse: Jerppa mitä sä teet?
J: Yritän kirjottaa yhtä juttua...
Jesse: Uus biisi?
J: Eiii...
Jesse: OF suunnittelua?
J: Eiiii...
Jesse: Insta? TikTok?
J: Ei! Ei!
Jesse: Kerro nyt!
J: Yritän kirjottaa keikkarapsaa...Boj...Jokereiden Ruissin keikasta.
Jesse: No näytä mitä oot kirjottanut.
J: Enkä!
Jesse: Näytä nyt, lupaan etten naura.
J: Okei.
Jesse: Jerppa! Mitä tää nyt on? "Bojan on kaunis. Bojan tanssii ihanasti. Bojan laulaa kauniisti. Bojan katsoi mua suloisesti. Bojan on suloinen. Bojan on suloisin. Bojan on seksikäs."
J: Mutta kun Bojan on...tiätkö BojanBojanBojan. Jes?
Jesse: Yes.
 
vierailija
Vauvalla ihana minificci. Kopsaan tänne kun joku pösilö koko ajan poistaa sen. En ole itse kirjoittanut.


Jesse: Jerppa mitä sä teet?
J: Yritän kirjottaa yhtä juttua...
Jesse: Uus biisi?
J: Eiii...
Jesse: OF suunnittelua?
J: Eiiii...
Jesse: Insta? TikTok?
J: Ei! Ei!
Jesse: Kerro nyt!
J: Yritän kirjottaa keikkarapsaa...Boj...Jokereiden Ruissin keikasta.
Jesse: No näytä mitä oot kirjottanut.
J: Enkä!
Jesse: Näytä nyt, lupaan etten naura.
J: Okei.
Jesse: Jerppa! Mitä tää nyt on? "Bojan on kaunis. Bojan tanssii ihanasti. Bojan laulaa kauniisti. Bojan katsoi mua suloisesti. Bojan on suloinen. Bojan on suloisin. Bojan on seksikäs."
J: Mutta kun Bojan on...tiätkö BojanBojanBojan. Jes?
Jesse: Yes.
👍
 
vierailija
Vauvalla ihana minificci. Kopsaan tänne kun joku pösilö koko ajan poistaa sen. En ole itse kirjoittanut.


Jesse: Jerppa mitä sä teet?
J: Yritän kirjottaa yhtä juttua...
Jesse: Uus biisi?
J: Eiii...
Jesse: OF suunnittelua?
J: Eiiii...
Jesse: Insta? TikTok?
J: Ei! Ei!
Jesse: Kerro nyt!
J: Yritän kirjottaa keikkarapsaa...Boj...Jokereiden Ruissin keikasta.
Jesse: No näytä mitä oot kirjottanut.
J: Enkä!
Jesse: Näytä nyt, lupaan etten naura.
J: Okei.
Jesse: Jerppa! Mitä tää nyt on? "Bojan on kaunis. Bojan tanssii ihanasti. Bojan laulaa kauniisti. Bojan katsoi mua suloisesti. Bojan on suloinen. Bojan on suloisin. Bojan on seksikäs."
J: Mutta kun Bojan on...tiätkö BojanBojanBojan. Jes?
Jesse: Yes.
Ihana 😄❤
 
vierailija
Kärtsä oli eilen Liettuassa eikä Latviassa. Kärtsän festarikeikka Latviassa on vuorossa vasta ensi lauantaina, mutta eiköhän sielläkin sitten löydy innokkaasti bilettäviä miehiä! :)
Tuon Liettuan festarin jälkeen vähän mietityttää tekikö ens viikon Latvian festari virheen kun ne laittoin K:n toiseksi suurimmalle lavalle eikä päälavalle. Ennen huolestutti tuleeko sinne kakkoslavalle tarpeeksi väkeä, nyt huolestuttaa pääseekö kaikki halukkaat näkemään sen kunnolla vai jääkö osa lava-alueen ulkopuolelle kuten Provinssissa. Kun sen kanssa samaan aikaan ei ole taaskaan mitään pääesiintyjiä tai yleisömagneetteja.
 
vierailija
Tuon Liettuan festarin jälkeen vähän mietityttää tekikö ens viikon Latvian festari virheen kun ne laittoin K:n toiseksi suurimmalle lavalle eikä päälavalle. Ennen huolestutti tuleeko sinne kakkoslavalle tarpeeksi väkeä, nyt huolestuttaa pääseekö kaikki halukkaat näkemään sen kunnolla vai jääkö osa lava-alueen ulkopuolelle kuten Provinssissa. Kun sen kanssa samaan aikaan ei ole taaskaan mitään pääesiintyjiä tai yleisömagneetteja.
Todellakin tekivät virheen!
 
vierailija
Siis sehän on ihan yleistä tietoa, että Bojan on taipuvainen ahdistukseen, on kertonut siitä ihan itse. Paniikkihäiriö on yksi ahdistuksen muoto. Ja mä ainakin ymmärsin, että ei siinä kirjoituksessa mitään haavataitoksen pitämistä kommentoitu vaan fyysistä jaksamista, johon pelkkä patin poisto ei vaikuta, koska ei ole mikään varsinainen leikkaus.
Juurikin näin!
 
vierailija
Vauvalla ihana minificci. Kopsaan tänne kun joku pösilö koko ajan poistaa sen. En ole itse kirjoittanut.


Jesse: Jerppa mitä sä teet?
J: Yritän kirjottaa yhtä juttua...
Jesse: Uus biisi?
J: Eiii...
Jesse: OF suunnittelua?
J: Eiiii...
Jesse: Insta? TikTok?
J: Ei! Ei!
Jesse: Kerro nyt!
J: Yritän kirjottaa keikkarapsaa...Boj...Jokereiden Ruissin keikasta.
Jesse: No näytä mitä oot kirjottanut.
J: Enkä!
Jesse: Näytä nyt, lupaan etten naura.
J: Okei.
Jesse: Jerppa! Mitä tää nyt on? "Bojan on kaunis. Bojan tanssii ihanasti. Bojan laulaa kauniisti. Bojan katsoi mua suloisesti. Bojan on suloinen. Bojan on suloisin. Bojan on seksikäs."
J: Mutta kun Bojan on...tiätkö BojanBojanBojan. Jes?
Jesse: Yes.
😂
 
vierailija
Täältä löytyy klippejä Liettueasta aivan lavan edestä kuvattuna. En kestä tuota videota, jossa Kärtsä jää vain kuuntelemaan melkein epäuskoisena kun ihmiset vaan huutaa sen nimeä kesken keikan 🥹.
Tossa tosiaan näyttää kuin K jopa hieman kyyneltyisi hetkeksi ❤❤❤. Huh.
 
vierailija
Ai niin, Sudden Lightshan on tosiaan esiintymässä tuolla Latviassa samana päivänä kuin Kärtsäkin. Vieläköhän K muistaa niitä? 😄 Mulla hienoinen epäilys ettei välttämättä kauhean hyvin, kun eivät päässeet finaaliin ja muutenkin Kärtsää vietiin kuin litran mittaa viisuvikoilla, joten ymmärrettävästi voi olla vaikeata muistaa.
 
vierailija
Paniikkihäiriö viittaa toistuviin paniikkikohtauksiin ja Bojan on itse sanonut, että hänellä on ollut niitä kaikilla keikoilla peräti lähes vuoden ajan.

-eri
Nyt jarrua jarrua, ei ole sanonut näin, vaan että joka keikalla on ahdistanut. Eikä ole tarkoitus viilata pilkkua, mutta ihan vaan ennen kun joku saa väärän käsityksen.
- myöskin eri
 
vierailija
Juu ei ole B sanonut, että on paniikkikohtauksia vuoden ajan ollut joka keikalla. Siksihän täällä väiteltiin ja arvailtiin keväällä, kun B sanoi että yhdellä keikalla oli ollut ja sit mietittiin, että oliko se Helsinki, Latvia, Liettua, Viro vai mikä.
 
vierailija
Sori rikon nyt varmaan kaikkia sääntöjä vastaan kun vinkkaan että Kompostin puolella varsin mielenkiintoista m+m -keskustelua parhaillaan. 🔥 Ehkä joku viimeiset 3 sivua, ihan vaan jos joku haluaa lukea ja osallistua.

Noin yleisesti ottaen en Kompostia suosi enkö suosittele, mutta on sielläkin hetkensä! Ja osa meistä toki seilaa miten sattuu kaikilla palstoilla, tunnustan itsekin tekeväni niin. Kompostilla kylläkin kaikkein harvimmin, muutama kerta viikossa riittää.

Pahoittelut vielä jos on asiaton viesti!

T. Luopio
 
vierailija
Ai niin, Sudden Lightshan on tosiaan esiintymässä tuolla Latviassa samana päivänä kuin Kärtsäkin. Vieläköhän K muistaa niitä? Mulla hienoinen epäilys ettei välttämättä kauhean hyvin, kun eivät päässeet finaaliin ja muutenkin Kärtsää vietiin kuin litran mittaa viisuvikoilla, joten ymmärrettävästi voi olla vaikeata muistaa.
Siellä esiintyy myös joku muu suomalainen bändi, josta en ole itse ainakaan kuullut.
 
vierailija
Minä käyn kompostissa nykyään välillä, kun sinne voi töksäyttää vähän vapaammin omia mielipiteitä ilman, että joku loukkaantuu ja siellä on aika huumorintajuista porukkaa yleisesti ottaen, vaikka K&B shippaaja olenkin. Kyllä siellä puututaan K tai B haukkumiseen eli sellaista ei paljoa enää ole.
 

Yhteistyössä