vierailija
Ei ihme, jos B ei ollut keikalla oma itsensä, jos tuota oikeasti söi.Piti käydä googlaamassa bulgarialaista lampaan päätä. Hyi hlvetti! Oksennus kurkussa ilman refluksiakin.
Ei ihme, jos B ei ollut keikalla oma itsensä, jos tuota oikeasti söi.Piti käydä googlaamassa bulgarialaista lampaan päätä. Hyi hlvetti! Oksennus kurkussa ilman refluksiakin.
Piti nyt sitten itsekin googlata. Huh . Vielä kun en oo kova lihansyöjä muutenkaan.Piti käydä googlaamassa bulgarialaista lampaan päätä. Hyi hlvetti! Oksennus kurkussa ilman refluksiakin.
Vauvalla ihana minificci. Kopsaan tänne kun joku pösilö koko ajan poistaa sen. En ole itse kirjoittanut.
Jesse: Jerppa mitä sä teet?
J: Yritän kirjottaa yhtä juttua...
Jesse: Uus biisi?
J: Eiii...
Jesse: OF suunnittelua?
J: Eiiii...
Jesse: Insta? TikTok?
J: Ei! Ei!
Jesse: Kerro nyt!
J: Yritän kirjottaa keikkarapsaa...Boj...Jokereiden Ruissin keikasta.
Jesse: No näytä mitä oot kirjottanut.
J: Enkä!
Jesse: Näytä nyt, lupaan etten naura.
J: Okei.
Jesse: Jerppa! Mitä tää nyt on? "Bojan on kaunis. Bojan tanssii ihanasti. Bojan laulaa kauniisti. Bojan katsoi mua suloisesti. Bojan on suloinen. Bojan on suloisin. Bojan on seksikäs."
J: Mutta kun Bojan on...tiätkö BojanBojanBojan. Jes?
Jesse: Yes.
IhanaVauvalla ihana minificci. Kopsaan tänne kun joku pösilö koko ajan poistaa sen. En ole itse kirjoittanut.
Jesse: Jerppa! Mitä tää nyt on? "Bojan on kaunis. Bojan tanssii ihanasti. Bojan laulaa kauniisti. Bojan katsoi mua suloisesti. Bojan on suloinen. Bojan on suloisin. Bojan on seksikäs."
Tuon Liettuan festarin jälkeen vähän mietityttää tekikö ens viikon Latvian festari virheen kun ne laittoin K:n toiseksi suurimmalle lavalle eikä päälavalle. Ennen huolestutti tuleeko sinne kakkoslavalle tarpeeksi väkeä, nyt huolestuttaa pääseekö kaikki halukkaat näkemään sen kunnolla vai jääkö osa lava-alueen ulkopuolelle kuten Provinssissa. Kun sen kanssa samaan aikaan ei ole taaskaan mitään pääesiintyjiä tai yleisömagneetteja.Kärtsä oli eilen Liettuassa eikä Latviassa. Kärtsän festarikeikka Latviassa on vuorossa vasta ensi lauantaina, mutta eiköhän sielläkin sitten löydy innokkaasti bilettäviä miehiä!
Mä niin haluun nähdä mitä se tekisi, kun se nappais jonkun naudan puhelimen, avais kuvagallerian ja siellä olis loputtomasti kuvia Boitsun reisistä, titseistä ja erinäisiä vihjailevia edittejäKärppy uhkailee usein avaavansa kuvagallerian, niin ehkä kaikki ei kauan enää uskalla!
Todellakin tekivät virheen!Tuon Liettuan festarin jälkeen vähän mietityttää tekikö ens viikon Latvian festari virheen kun ne laittoin K:n toiseksi suurimmalle lavalle eikä päälavalle. Ennen huolestutti tuleeko sinne kakkoslavalle tarpeeksi väkeä, nyt huolestuttaa pääseekö kaikki halukkaat näkemään sen kunnolla vai jääkö osa lava-alueen ulkopuolelle kuten Provinssissa. Kun sen kanssa samaan aikaan ei ole taaskaan mitään pääesiintyjiä tai yleisömagneetteja.
Juurikin näin!Siis sehän on ihan yleistä tietoa, että Bojan on taipuvainen ahdistukseen, on kertonut siitä ihan itse. Paniikkihäiriö on yksi ahdistuksen muoto. Ja mä ainakin ymmärsin, että ei siinä kirjoituksessa mitään haavataitoksen pitämistä kommentoitu vaan fyysistä jaksamista, johon pelkkä patin poisto ei vaikuta, koska ei ole mikään varsinainen leikkaus.
Mä niin haluun nähdä mitä se tekisi, kun se nappais jonkun naudan puhelimen, avais kuvagallerian ja siellä olis loputtomasti kuvia Boitsun reisistä, titseistä ja erinäisiä vihjailevia edittejä
Todellakin olisi JOULU meille, mitä siitä seuraisi.
Vauvalla ihana minificci. Kopsaan tänne kun joku pösilö koko ajan poistaa sen. En ole itse kirjoittanut.
Tossa tosiaan näyttää kuin K jopa hieman kyyneltyisi hetkeksi . Huh.Täältä löytyy klippejä Liettueasta aivan lavan edestä kuvattuna. En kestä tuota videota, jossa Kärtsä jää vain kuuntelemaan melkein epäuskoisena kun ihmiset vaan huutaa sen nimeä kesken keikan 🥹.Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.www.instagram.com
Älkää silti ruvetko esittämään mitään diagnooseja täällä lääkärin roolissa kiitos. Ei kuulu ammattietiikkaan. Oikea lääkäri ei toimi tuolla tavoin.Juurikin näin!
Mitään diagnoosia ei esitetty. Edelleenkään.Älkää silti ruvetko esittämään mitään diagnooseja täällä lääkärin roolissa kiitos. Ei kuulu ammattietiikkaan. Oikea lääkäri ei toimi tuolla tavoin.
Kukaan muu kuin Bojan ei ole esittänyt mitään diagnooseja. Ja hänkin vain ihan itselleen, siis paniikkihäiriön.Älkää silti ruvetko esittämään mitään diagnooseja täällä lääkärin roolissa kiitos. Ei kuulu ammattietiikkaan. Oikea lääkäri ei toimi tuolla tavoin.
Paniikkihäiriö viittaa toistuviin paniikkikohtauksiin ja Bojan on itse sanonut, että hänellä on ollut niitä kaikilla keikoilla peräti lähes vuoden ajan.Ei ole B mielestäni sanonut, että hänellä on paniikkihäiriö. Saa korjata jos olen väärässä. Paniikkikohtauksia voi siis tosiaan olla ilman sitäkin.
Nyt jarrua jarrua, ei ole sanonut näin, vaan että joka keikalla on ahdistanut. Eikä ole tarkoitus viilata pilkkua, mutta ihan vaan ennen kun joku saa väärän käsityksen.Paniikkihäiriö viittaa toistuviin paniikkikohtauksiin ja Bojan on itse sanonut, että hänellä on ollut niitä kaikilla keikoilla peräti lähes vuoden ajan.
-eri
Siellä esiintyy myös joku muu suomalainen bändi, josta en ole itse ainakaan kuullut.Ai niin, Sudden Lightshan on tosiaan esiintymässä tuolla Latviassa samana päivänä kuin Kärtsäkin. Vieläköhän K muistaa niitä? Mulla hienoinen epäilys ettei välttämättä kauhean hyvin, kun eivät päässeet finaaliin ja muutenkin Kärtsää vietiin kuin litran mittaa viisuvikoilla, joten ymmärrettävästi voi olla vaikeata muistaa.