K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mistä näkisi oletetun B:n vastaukset sille häirikkötilille tai viitsiikö joku referoida tänne? Ei näy instanavigationin kautta. B:n terveydentila kiinnostaa, ei seurustelukuviot.
 
vierailija
Siksi just uskon kun siellä ei mitään ollut. Helposti voi laittaa että siellä on nyt sitä ja tätä ja siksi se pitää lukittaa jotta asian voi tarkastaa. Ja ne viestit ylläpidolle luetaan koska ovat poistuneen ketjunkin palauttaneet kun siitä laitettiin viestejä.
Olen sitä mieltä, että ketjulaisten keskinäinen riitely sen lukittaa, mutta voisi olla joku siihen ärtynyt kirjoittajakin kyllä, joka tekee sen ilmiannon. Itse en enää viitsi edes pyytää ketjun avausta tuon ilmapiirin takia.
 
vierailija
Ainakin selvästi välillä on joku moraali-marketta joka ei salli kenenkään kuolaamista tai mainintaa Kärtsästä Kuumaan haalareissa tai sukissa Mutta voihan noita olla useampiakin kun ei niissä välillä tunnu olevan ees mitään järkeä mitä viestejä sieltä lähtee, jollakin saattaa olla vaan tarkotus ärsyttää
Mä oon sen sorttinen Marketta, että pidän vastenmielisenä miesten anatomisten yksityiskohtien ja ominaisuuksien mittailemista. Tulee mieleen, että hyväksyvätkö nämä mittailijat vastaavan toiminnan miehiltä naisiin kohdistuvana. K ei mua sinänsä kiinnosta ollenkaan. Samoin liian yksityiskohtaiset omat kiimailut on mauttomia. Koskaan en ole muiden tekstejä poistattanut missään ketjussa.
T. Marketta nro ?
 
vierailija
Mistä näkisi oletetun B:n vastaukset sille häirikkötilille tai viitsiikö joku referoida tänne? Ei näy instanavigationin kautta. B:n terveydentila kiinnostaa, ei seurustelukuviot.
Ei hän terveydentilastaan paljoa paljastanut. Kirjoitti ekan viestin sairaalasta ja tokan omasta sängystään. Sanoi että joutuu pitämään sidettä kaulalla tulevilla keikoilla ja pelkäsi että keikka jäisi välistä terveyden takia.
 
vierailija
OK, kiitos vastauksesta. Selvisikö siitä milloin olisi ollut sairaalassa?
Korjatkaa joku jos olen väärässä, mutta ymmärsin että tilin pitäjä laittoi Bojanin reaktiot suht reaaliajassa. Hän oli ensin katsonut stoorit ja sitten laittanut viestiä. Ekan viestin vissiin ensin sairaalasta torstaina päivällä ja sitten illalla/yöllä tokan viestin kun pääsi sairaalavisiitin ja studiosession jälkeen kotiin.
 
vierailija
Minä taas en usko mihinkään ilmoitukseen, kun ei siellä mitään kummallisempaa tänään ole olllut. Joskus ne viestit poistuvat viiveellä, ehkä johtuu kesätyöntekijöistä, että lukittuu nyt herkemmin.
Palaan samalle sivulle mihin lukituksen aikoihin jäin eli ei sieltä tunnu mitään poistuvan. Eikä poistunut mielestäni aamullakaan kuin yksittäisiä viestejä kun seurasin sitä. Paikalla olen ollut myös silloin kun kerralla lähtee viisikin sivua ja sillä ei ole ollut mitään vaikutusta.
 
vierailija
Korjatkaa joku jos olen väärässä, mutta ymmärsin että tilin pitäjä laittoi Bojanin reaktiot suht reaaliajassa. Hän oli ensin katsonut stoorit ja sitten laittanut viestiä. Ekan viestin vissiin ensin sairaalasta torstaina päivällä ja sitten illalla/yöllä tokan viestin kun pääsi sairaalavisiitin ja studiosession jälkeen kotiin.
Aika luultavaahan se on jos ne edelliset stoorit oli vielä näkyvillä silloin kun se postasi ne bojanin ruutukaappaukset. Ois kiva tietää onko muitakin viestejä tullut tai mitä se on itse vastannut vastailla bojanille. Musta ne kuulosti vähän siltä että niihin liittyi heidän välistä keskustelua eikä pelkästään bojanin kommentteja niihin stooreihin.
 
vierailija
Aika luultavaahan se on jos ne edelliset stoorit oli vielä näkyvillä silloin kun se postasi ne bojanin ruutukaappaukset. Ois kiva tietää onko muitakin viestejä tullut tai mitä se on itse vastannut vastailla bojanille. Musta ne kuulosti vähän siltä että niihin liittyi heidän välistä keskustelua eikä pelkästään bojanin kommentteja niihin stooreihin.
Ne viestithän oli tonennäköisesti väärennettyjä. Kun Bn koko nimeä googlaa, löytyy tämä ketju ja sen poistetun tilin referoituja väitteitä. Ei ole kovin kiva, että niitä valheita tallennetaan tänne, kun tilli on saatu poistettua.
 
vierailija
Eikö se maininnut että se oli joku tarkastuskäynti? En muista sanamuotoa, joten voi olla että tämä tulkinta on syntynyt mulle esim täällä tai jossain muulla palstalla.
Joo siinä luki sending you a warm hello from a hospital check up in Ljubljana where I am getting treated. Eli tulkitsisin niin että sinä kyseisenä päivänä oli tarkastuskäynti mutta hoito jatkuu edelleen.
 
vierailija
Mä oon sen sorttinen Marketta, että pidän vastenmielisenä miesten anatomisten yksityiskohtien ja ominaisuuksien mittailemista. Tulee mieleen, että hyväksyvätkö nämä mittailijat vastaavan toiminnan miehiltä naisiin kohdistuvana. K ei mua sinänsä kiinnosta ollenkaan. Samoin liian yksityiskohtaiset omat kiimailut on mauttomia. Koskaan en ole muiden tekstejä poistattanut missään ketjussa.
T. Marketta nro ?
Ymmärrän tämän kritiikin ja siinä on asiaa mutta silti jatkan kiimailupuolella ja ohitellen esim. liian lässyt viestit. Tämä on jotenkin jännä juttu miten tuon "ominaisuuksien mittailun" pitäisi olla tuomittavaa mutta silti ei voi mitään kun sen huvittavuus vie minua mukanaan. Tässä on semmoinen ristriita omassa ajattelussani.
 
vierailija
Aika luultavaahan se on jos ne edelliset stoorit oli vielä näkyvillä silloin kun se postasi ne bojanin ruutukaappaukset. Ois kiva tietää onko muitakin viestejä tullut tai mitä se on itse vastannut vastailla bojanille. Musta ne kuulosti vähän siltä että niihin liittyi heidän välistä keskustelua eikä pelkästään bojanin kommentteja niihin stooreihin.
Mua hämmentää kun niissä kuvankaappauksissa näkyy että B on sen tokan viestinsä jälkeen lähettänyt myös Vitan ottaman kuvan itsestään tälle tyypille. Miksi? Todisteena että hän oli keikalla side kaulalla? :D Se oli tosi omituinen juttu.
 
vierailija
Ne viestithän oli tonennäköisesti väärennettyjä. Kun Bn koko nimeä googlaa, löytyy tämä ketju ja sen poistetun tilin referoituja väitteitä. Ei ole kovin kiva, että niitä valheita tallennetaan tänne, kun tilli on saatu poistettua.
Todella oudolta tuntuisi, että Bojan lähtisi jollain tilillä kommentoimaan terveyttään. Ei taatusti.
 

Yhteistyössä