K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo, mutta jos on päästään sekaisin niin on silti taitavasti osannut matkia Bojanin tyyliä ja itse esittää sellaista jolla on heikko kielitaito. Eli älykäs hän sitten on varmasti. Siksi pohdin, mikä se kuva siinä viestiketjussa on.
Minusta taas nimenomaan ei ole osannut tarpeeksi hyvin, B ei olisi vastannut noin tarkasti ja seikkaperäisesti jollekin random ihmiselle eli too much information.
 
vierailija
Minusta taas nimenomaan ei ole osannut tarpeeksi hyvin, B ei olisi vastannut noin tarkasti ja seikkaperäisesti jollekin random ihmiselle eli too much information.
Mun mielestä B taas juuri usein kirjoittaa turhan seikkaperäisesti, esim. joillekin faneille viestejä, siitä Prahan yöjonotuksesta ja kesän tiputuksestaan. Joo tilanne noissa on vähän eri kun ovat viestintää faneille mutta selkeästi hänellä on vähän jaaritteleva tyyli kun on ”vakavammasta” asiasta kyse. Lisäksi viesteissä on sellaisia tyylillisiä elementtejä joita B on aiemmin käyttänyt.
 
vierailija
Minusta taas nimenomaan ei ole osannut tarpeeksi hyvin, B ei olisi vastannut noin tarkasti ja seikkaperäisesti jollekin random ihmiselle eli too much information.
Tuo on itse asiassa tosi inhimillinen ja tavallinen reaktio joillekin, että kun tarpeeksi provosoituu, niin avautuu asiasta monella pitkällä viestillä. Näkeehän sen palstallakin kun joku saa melttarit.
 
vierailija
Mun mielestä B taas juuri usein kirjoittaa turhan seikkaperäisesti, esim. joillekin faneille viestejä, siitä Prahan yöjonotuksesta ja kesän tiputuksestaan. Joo tilanne noissa on vähän eri kun ovat viestintää faneille mutta selkeästi hänellä on vähän jaaritteleva tyyli kun on ”vakavammasta” asiasta kyse. Lisäksi viesteissä on sellaisia tyylillisiä elementtejä joita B on aiemmin käyttänyt.
Tämä on se syy miksi uskon, että B ne on oikeasti kirjoittanut.
 
vierailija
Mun mielestä B taas juuri usein kirjoittaa turhan seikkaperäisesti, esim. joillekin faneille viestejä, siitä Prahan yöjonotuksesta ja kesän tiputuksestaan. Joo tilanne noissa on vähän eri kun ovat viestintää faneille mutta selkeästi hänellä on vähän jaaritteleva tyyli kun on ”vakavammasta” asiasta kyse. Lisäksi viesteissä on sellaisia tyylillisiä elementtejä joita B on aiemmin käyttänyt.
Vielä vuosi sitten vastaili, muttei enää. En millään usko Bn noita kirjoittaneen.
 
vierailija
Oho, sekoilen ketjuissa kun oon täällä ja puutarhassa samaan aikaan. Oli siis Bn pahvimukikeskusteluun tämä.
Mulla on refluksitauti ja silloin kun se vaivaa, niin teetkään eivät sovi mulle, ei edes yrttiteet. Ihmiset ovat yksilöitä kuitenkin ja tiedän, että monelle ei esim. paprika sovi, mutta mulle se ei ole koskaan aiheuttanut oireita. Mutta siis yleisesti kahvi ja alkoholi eivät sovi. Vaikea myöskään ottaa kantaa, että kuinka pahat ne B:n oireet on. Toisilla on niin pahana, että ne vaikuttaa ihan kykyyn laulaa.
 
vierailija
Voitko antaa jonkun esimerkin? Itse en muista tältä vuodelta mitään vastauksia.
En valitettavasti muista mitään yksittäisiä tapauksia, mitä nyt somessa tullut vastaan fanien jakamia kuvankaapauksia kun olen aivottomana selaillut. :D

Olisko se silloin kirjoittanut fanille pitkät terveiset kun oli se joku draama siitä yhdestä fanista joka oli varastanut designin tatuointiin?
 
vierailija
En valitettavasti muista mitään yksittäisiä tapauksia, mitä nyt somessa tullut vastaan fanien jakamia kuvankaapauksia kun olen aivottomana selaillut.

Olisko se silloin kirjoittanut fanille pitkät terveiset kun oli se joku draama siitä yhdestä fanista joka oli varastanut designin tatuointiin?
Ja onhan B vielä tammikuussa provosoitunut ja käynyt kirjoittamassa twitterissä tämän näpäytyksen: https://x.com/JokerOutBand/status/1748390853922500757

Musta tuntuu että häntä oikeasti häiritsee jotkut fanien kommentit mutta ei voi olla selaamatta somea. Hän aina välillä nostaa tällaisia asioita esille. Esimerkiksi tässä kesällä oli live jossa hän valitteli että fanit jaksaa kuunnella uutta sinkkua viisi minuuttia ja sitten alkavat jo kysellä seuraavan julkaisun perään. Ei ihme jos uuden levyn työstäminen stressaa jos on tuollainen mielikuva.

B toki on ollut vaisumpi tänä vuonna mutta en usko että hän on oikeasti muuttunut ja voi hyvin välillä toimia kuten aiemminkin.
 
vierailija
Ja onhan B vielä tammikuussa provosoitunut ja käynyt kirjoittamassa twitterissä tämän näpäytyksen: https://x.com/JokerOutBand/status/1748390853922500757

Musta tuntuu että häntä oikeasti häiritsee jotkut fanien kommentit mutta ei voi olla selaamatta somea. Hän aina välillä nostaa tällaisia asioita esille. Esimerkiksi tässä kesällä oli live jossa hän valitteli että fanit jaksaa kuunnella uutta sinkkua viisi minuuttia ja sitten alkavat jo kysellä seuraavan julkaisun perään. Ei ihme jos uuden levyn työstäminen stressaa jos on tuollainen mielikuva.

B toki on ollut vaisumpi tänä vuonna mutta en usko että hän on oikeasti muuttunut ja voi hyvin välillä toimia kuten aiemminkin.
Mistä tiedät, että on B:n kirjoittama? Ei voi tietää.
 
vierailija
Ja onhan B vielä tammikuussa provosoitunut ja käynyt kirjoittamassa twitterissä tämän näpäytyksen: https://x.com/JokerOutBand/status/1748390853922500757

Musta tuntuu että häntä oikeasti häiritsee jotkut fanien kommentit mutta ei voi olla selaamatta somea. Hän aina välillä nostaa tällaisia asioita esille. Esimerkiksi tässä kesällä oli live jossa hän valitteli että fanit jaksaa kuunnella uutta sinkkua viisi minuuttia ja sitten alkavat jo kysellä seuraavan julkaisun perään. Ei ihme jos uuden levyn työstäminen stressaa jos on tuollainen mielikuva.

B toki on ollut vaisumpi tänä vuonna mutta en usko että hän on oikeasti muuttunut ja voi hyvin välillä toimia kuten aiemminkin.
Mistä tiedät, että tuo vastaus on nimenomaan B:n kirjoittama? Olen käsittänyt, että Jan enimmmäkseen hoitaisi tuota Twitter-tiliä.
 
vierailija
Mistä tiedät, että tuo vastaus on nimenomaan B:n kirjoittama? Olen käsittänyt, että Jan enimmmäkseen hoitaisi tuota Twitter-tiliä.
Viesti on serbiankielisten fanien mukaan täydellisellä serbialla kirjoitettu. Ja Bojan kyllä on pyörinyt twitterissä myös, oli se yksi yö alkuvuodesta kun hän jakoi instan puolelle twiittejä bändistä.
 
vierailija
Ja onhan B vielä tammikuussa provosoitunut ja käynyt kirjoittamassa twitterissä tämän näpäytyksen: https://x.com/JokerOutBand/status/1748390853922500757

Musta tuntuu että häntä oikeasti häiritsee jotkut fanien kommentit mutta ei voi olla selaamatta somea. Hän aina välillä nostaa tällaisia asioita esille. Esimerkiksi tässä kesällä oli live jossa hän valitteli että fanit jaksaa kuunnella uutta sinkkua viisi minuuttia ja sitten alkavat jo kysellä seuraavan julkaisun perään. Ei ihme jos uuden levyn työstäminen stressaa jos on tuollainen mielikuva.

B toki on ollut vaisumpi tänä vuonna mutta en usko että hän on oikeasti muuttunut ja voi hyvin välillä toimia kuten aiemminkin.
Mikäs live tää oli?
Ymmärrän kyllä tuon fiiliksen, kun aina kärtetään jotain lisää kun he julkaisevat mitä tahansa uutta. Enkä ole ihan syytön itsekään, vaikken olekaan mitään heille viestinyt, mutta kieltämättä Bluzaa malttamattomana odottelen.
 
vierailija
Mikäs live tää oli?
Ymmärrän kyllä tuon fiiliksen, kun aina kärtetään jotain lisää kun he julkaisevat mitä tahansa uutta. Enkä ole ihan syytön itsekään, vaikken olekaan mitään heille viestinyt, mutta kieltämättä Bluzaa malttamattomana odottelen.
En enää muista, oliko heillä nyt kesällä muita livejä kuin se OTP-live ja matkalla Exitiin kuvattu?
 

Yhteistyössä