vierailija
Ja se teipattu krisNo kieltämättä ne verkkosukkikset ja korkkarit jää helpommin mieleen.
Ja se teipattu krisNo kieltämättä ne verkkosukkikset ja korkkarit jää helpommin mieleen.
Sitä kun saisi lisää. Mä kyllä haluaisin nähdä Janin teipattuna, käytettynä sänkyyn tai ihan mitä vaan.Ja se teipattu kris
Jospa se pysyis siellä youtubessa vaan katselemassa Joksujen haastattelujaToivottavasti Sn mummo ei löydä tuota gossip tiliä. Nyt siellä sanotaan et Bllä on kuppa ollut. Voi luoja apua. Ei sais nauraa, mut toi sivu on hullu.
Ootpa lapsellinen. Et taida ymmärtää mitä shippaus tarkoittaa vaikka shippiketjuissa olet yli vuoden roikkunut.Sitten alkaisivat vaan ne kieltämisen että "voivat kaveritkin kulkea käsi kädessä, ei siinä ole mitään ihmeellistä" (eikä olekaan tietty mutta osalle ei varmaan riittäisi suunnilleen B:n ja S:n hääkuvakaan)
Oon shippari ja ollut aiemmin fandomeissa, joissa on juuri noin ajattelevia foliohattuja, jotka uskoo, että avioliitot on kulissia tai ”mukavuusliittoja”, ja lapset on oikeasti tämän shippiparin yhteisiksi synnytetty jne jne. Toki suurin osa shippareista on tavallisia järkeviä ihmisiä, mutta monessa fandomissa on pieni osa todella harhaisia foliohattuja. Onhan täälläkin se yksi, joka kieltää kaiken todisteiden puuttuessa, mutta keksii jatkuvasti omia juttujaan ilman mitään todisteita ja hänen mielestään K ja B ovat päätymässä yhteen. Sekä JO:lla että Sadiella on hulluja faneja, näkeehän sen siitä instan kiristäjäsekopäästä esim.Ootpa lapsellinen. Et taida ymmärtää mitä shippaus tarkoittaa vaikka shippiketjuissa olet yli vuoden roikkunut.
Mikä ig, ei näkynyt instattomalle?Bojanilla edelleen side kaulalla. Näyttäis jopa isommalta kuin viime keikalla.Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.www.instagram.com
No eikä ole, oot nyt löytänyt taas jotain höpöhöpöjuttuja.Löysin suhteellisen tuoreen Usa uutisen, että S:n poikaystävä on Finn W. kolme päivää sitten julkaistu, heitä nähty kulkevan yhdessä
Ne_bi_smelMikä ig, ei näkynyt instattomalle?
Oon koko ajan tiennyt, ettei se B ainakaan oleNo eikä ole, oot nyt löytänyt taas jotain höpöhöpöjuttuja.
Et tiedä mitään sen enempää kuin muutkaan.Oon koko ajan tiennyt, ettei se B ainakaan ole
Kyllä se Bojan on. Tiedät varmaan itsekin sen.Oon koko ajan tiennyt, ettei se B ainakaan ole
Yllättäen et sitten tietenkään voinut linkata tätä "uutista"? Itse löysin vaan juoruja vuodelta 2022Löysin suhteellisen tuoreen Usa uutisen, että S:n poikaystävä on Finn W. kolme päivää sitten julkaistu, heitä nähty kulkevan yhdessä
Mun mielestä taas pienemmältä mutta koholla se oli.Bojanilla edelleen side kaulalla. Näyttäis jopa isommalta kuin viime keikalla.Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.www.instagram.com
Teippi siinä päällä näyttää pienemmältä mutta harsotaitos alla isommalta. Mutta samapa tuo, varmaan monella eri tavalla voi peittää saman haavan.Mun mielestä taas pienemmältä mutta koholla se oli.
Voi Bojan. Toivottavasti kaikki on kunnossa tai jos ei ole niin hän voi paremmin mahdollisimman pian.Taisi ne Bojanin vastaukset sille trollitilille todella olla Bojanilta kerta side on edelleen kaulassa. Keikalta tullut muutamia raportteja faneilta että Bojan ei ole vaikuttanut olevan oma itsensä tai kunnossa tänään.
Ei varmaan tykkää että hänen yksityiselämää räävitään pitkin somea ja palstoja ja levitetään perättömiä juoruja. Siihen vielä mahdolliset terveyshuolet päälle.Taisi ne Bojanin vastaukset sille trollitilille todella olla Bojanilta kerta side on edelleen kaulassa. Keikalta tullut muutamia raportteja faneilta että Bojan ei ole vaikuttanut olevan oma itsensä tai kunnossa tänään.
Ja vielä joku sekopääuhkailija tohon päälleEi varmaan tykkää että hänen yksityiselämää räävitään pitkin somea ja palstoja ja levitetään perättömiä juoruja. Siihen vielä mahdolliset terveyshuolet päälle.
Olisit miettiny ihan itsekses vaan!Pientä spekua yön keskelle...
Saa täällä miettiä.Olisit miettiny ihan itsekses vaan!
Anteeks että nauran.Toivottavasti Sn mummo ei löydä tuota gossip tiliä. Nyt siellä sanotaan et Bllä on kuppa ollut. Voi luoja apua. Ei sais nauraa, mut toi sivu on hullu.