K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ootpa lapsellinen. Et taida ymmärtää mitä shippaus tarkoittaa vaikka shippiketjuissa olet yli vuoden roikkunut.
Oon shippari ja ollut aiemmin fandomeissa, joissa on juuri noin ajattelevia foliohattuja, jotka uskoo, että avioliitot on kulissia tai ”mukavuusliittoja”, ja lapset on oikeasti tämän shippiparin yhteisiksi synnytetty jne jne. Toki suurin osa shippareista on tavallisia järkeviä ihmisiä, mutta monessa fandomissa on pieni osa todella harhaisia foliohattuja. Onhan täälläkin se yksi, joka kieltää kaiken todisteiden puuttuessa, mutta keksii jatkuvasti omia juttujaan ilman mitään todisteita ja hänen mielestään K ja B ovat päätymässä yhteen. Sekä JO:lla että Sadiella on hulluja faneja, näkeehän sen siitä instan kiristäjäsekopäästä esim.
-eri
 
vierailija
Pientä spekua yön keskelle, vaikka sitä täällä kai inhotaan. JOS B ja S on totta (mulle se on fifty-sixty), niin yhdistääköhän niitä myös se, että molemmat ovat mahdollisesti bi/pan-henkisiä? Emme tietenkään voi tietää asiaam mutta ainakin heidät on sellaisina omissa fandomeissaan haluttu nähdä. Sadie vissiin yhdistetty siihen Roseen, jos oikein olen ymmärtänyt ja ei varmaan edes tarvitse mainita kehen B on yhdistetty. 😅 Ja vaikka miten täällä Kompostissa oltaisiin realisteja, niin ei kai sitä viisujen aikaista ihastumista /hullaantumista /molemminpuolista K&B kemiaa kukaan oikein voi kieltää, vaikkei se koskaan olisi sen pidemmälle mennytkään. Aikani kuluksi kunhan mietin tällaisia...

Sekin on jännä, että jotkut saa Boitsusta jotain aseksuaaliviboja, en mä vaan kyllä yhtään. En nyt kyllä väitä myöskään tietäväni millaisia aseksuaalit on.
 
vierailija
Taisi ne Bojanin vastaukset sille trollitilille todella olla Bojanilta kerta side on edelleen kaulassa. Keikalta tullut muutamia raportteja faneilta että Bojan ei ole vaikuttanut olevan oma itsensä tai kunnossa tänään.
 
vierailija
Taisi ne Bojanin vastaukset sille trollitilille todella olla Bojanilta kerta side on edelleen kaulassa. Keikalta tullut muutamia raportteja faneilta että Bojan ei ole vaikuttanut olevan oma itsensä tai kunnossa tänään.
Ei varmaan tykkää että hänen yksityiselämää räävitään pitkin somea ja palstoja ja levitetään perättömiä juoruja. Siihen vielä mahdolliset terveyshuolet päälle.
 

Yhteistyössä