Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulle noista pätkistä välittyi ehkä sellainen hienoinen lekkeriksi lyöminen vaan, ehkeivät olleet oikein tyytyväisiä yleisön määrään, tai jotain, ja se näkyi tänään nyt noin. Joku suojamekanismi. Eli ymmärrän hyvin agentin kuvauksen "kuin karikatyyri itsestään", mutta en usko sen taustalla välttämättä olevan mitään sen ihmeellisempää. 🙂

Mutta todettakoon myös, etten todellakaan ole mikään tarkkanäköinen tunteiden tulkitsija.😅
 
vierailija
Mä katselin nyt noi tilin IG-stoorit läpi ja kun ei olkut täällä yöllä keskustelemassa eikä muiden mielipiteet niin paljon vaikuttaneet katsomiskokemukseen, niin mun silmään B oli ihan kunnossa. EW:n kohdalla ääni vähän raspasi tai sortui ja oliko nyt Vem da gresin kohdalla kuulosti vähän jännittyneeltä tai väsyneeltä, mut sen kummempaa äänenkäytön ongelmia en noista klipeistä havainnut. Vähän saattoi väsyttää, varsinkin jos on toipumassa jostain leikkauksesta ja netissä puhutaan taas paskaa, mutta itse en nähnyt mitään isompia ongelmia. Ilmeilytkin oli mun mielestä linjassa siihen, mitä B saattaa tehdä, varsinkin jos rekvisiittaa hänelle heitetään (nyt oli tiara päässä).
 
vierailija
Voi silti olla jotain, vaikka olisikin jotain, Jure ilmeisesti ei ollut, kun häntä ei ole mainittu
Jure on lähes aina poissa keikkojen jälkeen. Esim. NT:llä ei lähtenyt Tavastian jälkeen Portion Boysin levyjulkkareihin vaikka kaikki muut meni. Sama on toistunut tosi monta kertaa, muut näkee faneja tai lähtee kaupungille bilettämään mutta Jure jää pois. Ei ole siis tavatonta.
 
vierailija
Jure on lähes aina poissa keikkojen jälkeen. Esim. NT:llä ei lähtenyt Tavastian jälkeen Portion Boysin levyjulkkareihin vaikka kaikki muut meni. Sama on toistunut tosi monta kertaa, muut näkee faneja tai lähtee kaupungille bilettämään mutta Jure jää pois. Ei ole siis tavatonta.
Rumpujen soittaminen on varmaan raskasta yhtäjaksoisesti ja haluaa varmaan levätä aina sen jälkeen tai jotain
 
vierailija
Jure on lähes aina poissa keikkojen jälkeen. Esim. NT:llä ei lähtenyt Tavastian jälkeen Portion Boysin levyjulkkareihin vaikka kaikki muut meni. Sama on toistunut tosi monta kertaa, muut näkee faneja tai lähtee kaupungille bilettämään mutta Jure jää pois. Ei ole siis tavatonta.
Rumpujen soitto tuon tasoisesti kuin Jure sen tekee on fyysisesti rankka suoritus. Ei ihme jos haluaakin levätä keikan jälkeen.
 
vierailija
Näköjään mut toisaalta tottahan se on et rummut on varmaan raskain osuus noissa kun koko ajan pitää olla paikallaan ja liikuttaa käsiä. Laulussa kitaroissa ja bassossa sentään pystyy liikkumaan ympäriinsä jne
Joo, ja kun tuo Juren soitto noissa biiseissä ei tosiaan mitään keveää taustakomppausta ole, vaan on oikeasti taitava rumpali.
 
vierailija
Jure mainintsi siinä synttärihaastattelussaan, että tarvitsee enemmän omaa aikaa ja on itse asiassa introvertti (vai sanoiko, ettei ole ekstrovertti, no, jotain tuon suuntaista). Mainitsi siinä tosiaan, että keikan jälkeen tarvitsee sen oman tilan fiilistellä.
 
vierailija
Jure mainintsi siinä synttärihaastattelussaan, että tarvitsee enemmän omaa aikaa ja on itse asiassa introvertti (vai sanoiko, ettei ole ekstrovertti, no, jotain tuon suuntaista). Mainitsi siinä tosiaan, että keikan jälkeen tarvitsee sen oman tilan fiilistellä.
Unohtui että JOSubs oli tällaisenkin tehnyt. Pitääpä kaivaa se esiin ja katsoa, Juresta kun ei niin paljon tiedetäkään kun hän tosiaan on sen verran vetäytyvä ja salaperäinen.
 
vierailija
Lääkärinä kommentoin, ettei tuohon parin poiston toipumiseen varsinaisesti mene juurikaan aikaa. Siis fyysisesti hän ei ole ”toipumassa leikkauksesta”. Henkinen puoli on sitten eri asia. Hän on taipuvainen ahdistukseen ja on päivänselvää, että kun tuloksia odotellaan on huoli ja ahdistuneisuus tapissaan. Ylipäänsä tuollainen epävarma tilanne voi pahentaa paniikkihäiriötä, vaikka itse pattiin liittyen ei olisi mitään tuloksia tullutkaan.
 
vierailija
Ja sanon vielä tännekin sen, että Groningenin keikan jälkeen, joka myös meni aika huonosti ja epäiltiin paniikkikohtausta, olivat tapaamassa faneja ja vaikuttivat normaaleilta. Itselle tulee siitä mieleen jonkinlainen "kompensoiminen" faneille, mutta se on tietysti vain omaa tulkintaani.

Kirjoittelen rapsaa, katson saanko pakettiin ennen hotellista lähtöä kun haluan mennä sinne uima-altaalle myös. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Lääkärinä kommentoin, ettei tuohon parin poiston toipumiseen varsinaisesti mene juurikaan aikaa. Siis fyysisesti hän ei ole ”toipumassa leikkauksesta”. Henkinen puoli on sitten eri asia. Hän on taipuvainen ahdistukseen ja on päivänselvää, että kun tuloksia odotellaan on huoli ja ahdistuneisuus tapissaan. Ylipäänsä tuollainen epävarma tilanne voi pahentaa paniikkihäiriötä, vaikka itse pattiin liittyen ei olisi mitään tuloksia tullutkaan.
Mun on tähän lääkärinä pakko sanoa, että kukaan meistä ei ammattinsa puolesta voi tietää, mitä Bojanille on tehty ja mikä hänen terveydentilansa on. Ei ole myöskään meidän tehtävä lähteä tekemään diagnooseja vieraille ihmisille videoiden ja kuvien perusteella. Se ei vaan kuulu ammattietiikkaan.
 
vierailija
Mun on tähän lääkärinä pakko sanoa, että kukaan meistä ei ammattinsa puolesta voi tietää, mitä Bojanille on tehty ja mikä hänen terveydentilansa on. Ei ole myöskään meidän tehtävä lähteä tekemään diagnooseja vieraille ihmisille videoiden ja kuvien perusteella. Se ei vaan kuulu ammattietiikkaan.
Kuten huomaat en mitään sellaista sanokaan.
 
vierailija
Koulun suosittuina poikina, josta nousu ihan ammattiasemaan oli nopeaa, parin vuoden sisällä. Vähän eri kuin tilanne jossa 30 lähestyvä mies vetää vuosikausia keikkoja liki persnettona ilman että menestys näkyisi edes horisontissa. Epäonnistumiseen karaistuminen on ihan erilaiset noissa tilanteissa.
Joo, K:lla on ton taustan takia varmasti ihan eri tavalla karaistumista ja sisua kestää ei-niin-hyvät keikat kuin Joksuilla. Minusta Joksut on kuitenkin niin rutinoituneita ammattilaisia, että kyllä ne keikan kunnialla aina hoitaa, vaikka ei olis paras fiilis tai levynteko kriittisessä vaiheessa.
 

Yhteistyössä