No kun idiootit siellä poistelee humoristisia heittoja..miksei voi vain ohittaa jos ei tykkää.Miksi paatti sulkeutui? Siellä oli kivaa keskustelua ja linkkien jakoa!
Haluaa ketjun kiinni ja pois kokonaan. Nämä ei ole terveitä tyyppejä.No kun idiootit siellä poistelee humoristisia heittoja..miksei voi vain ohittaa jos ei tykkää.
Mä en edes huomannut mitä poistui. Mutta aikamoinen tosikko k-pää kyllä, jos ei anna huumorin olla paatissa.No kun idiootit siellä poistelee humoristisia heittoja..miksei voi vain ohittaa jos ei tykkää.
No kyllä sä aika vahvaan sävyyn väitit, että Bojan on ahdistukseen taipuvainen ja leikkauksesta toipumiseen ei mene noin paljon aikaa. Jopa sairaanhoitajana osaan sanoa, että sidettä saatetaan pitää kaksikin viikkoa, joskus jopa pidempään. Jos haluat mutuilla, niin älä tee sitä ammattisi varjolla, se on epäeettistä.Kuten huomaat en mitään sellaista sanokaan.
En ole kyseinen kirjoittaja, mutta onhan B, ei noi keksittyjä juttuja ole. B on puhunut niistä itse.No kyllä sä aika vahvaan sävyyn väitit, että Bojan on ahdistukseen taipuvainen ja leikkauksesta toipumiseen ei mene noin paljon aikaa. Jopa sairaanhoitajana osaan sanoa, että sidettä saatetaan pitää kaksikin viikkoa, joskus jopa pidempään. Jos haluat mutuilla, niin älä tee sitä ammattisi varjolla, se on epäeettistä.
-eri
Järkeä päähän nyt kiitos.En ole kyseinen kirjoittaja, mutta onhan B, ei noi keksittyjä juttuja ole. B on puhunut niistä itse.
Miksi luulet niin? Kyllä siellä on täytynyt useamman ihmisen ilmiantaa viestejä.Joku ei kestänyt Vauvalla K:n hyvin mennyttä keikkaa? Voi jösses taas.
Tuossa ei mitään diagnooseja tehty kellekään.Järkeä päähän nyt kiitos.
Tätä olen toivonut jo pitkään ja itse näin toiminutkin. Oon myös huomannut, ettäaikalailla on vähentynyt heillevastailu.Kannattaisiko ottaa sellainen tekniikka käyttöön, että annettaisiin niiden trollien viestien olla. Ei vastattaisi niihin, eikä poisteltaisi niitä. Menee laiva kiinni ihan turhan takia. Trollin toiminnalle emme voi mitään, mutta kannattaako heidän toimintaansa edesauttaa.
Jep, se tai joku muu, jossa kiusanteon voi kitkeä pois.Alkaa se Reddit-vaihtoehto oikeesti kiinnostaa
Se auttaa jonkun verran toki, mutta ei lopeta kiusaamismielessä tapahtuvaa poistelua.Kannattaisi tuolla vauvalla vaan olla huomioimatta trolleja tai huomauttelematta niistä. Reagoida vain muihin viesteihin
Missä vaiheessa B maininnut? Mennyt ihan ohi tämä.Pohdin vain edelleen, että jos se B refluksin mainitseminen oli ihan todellinen kun ei ole siitä pätkää nähnyt se kyllä voi vaikuttaa olotilaan aika vahvasti vaikka fiilis olisi muuten hyvä. Riippuu oireiden vahvuudestakin. Se poltteen tunne ja mahdolliset muut ongelmat ei ole kivoja ja laulaminen voi ihan sattua. Selittäisi sen jos näkyy hetkittäin ettei ole ihan oma itsensä.
Mua kiinnostaa tämä vaihtoehto myös. Subredditin tosin pystyy aloittamaan vain jos on yli kuukauden vanha tili ja tarpeeksi positiivista karmaa. Onko joku ollut Redditissä kauemmin ja kiinnostaisi toimia modena?Alkaa se Reddit-vaihtoehto oikeesti kiinnostaa
Trolli voi silti vastailla itselleen.Toivon, että voitaisiin kaikki sitoutua olemaan kommentoimatta trollille kun ei se auta mitään.