Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuten huomaat en mitään sellaista sanokaan.
No kyllä sä aika vahvaan sävyyn väitit, että Bojan on ahdistukseen taipuvainen ja leikkauksesta toipumiseen ei mene noin paljon aikaa. Jopa sairaanhoitajana osaan sanoa, että sidettä saatetaan pitää kaksikin viikkoa, joskus jopa pidempään. Jos haluat mutuilla, niin älä tee sitä ammattisi varjolla, se on epäeettistä.
-eri
 
vierailija
No kyllä sä aika vahvaan sävyyn väitit, että Bojan on ahdistukseen taipuvainen ja leikkauksesta toipumiseen ei mene noin paljon aikaa. Jopa sairaanhoitajana osaan sanoa, että sidettä saatetaan pitää kaksikin viikkoa, joskus jopa pidempään. Jos haluat mutuilla, niin älä tee sitä ammattisi varjolla, se on epäeettistä.
-eri
En ole kyseinen kirjoittaja, mutta onhan B, ei noi keksittyjä juttuja ole. B on puhunut niistä itse.
 
vierailija
Kannattaisiko ottaa sellainen tekniikka käyttöön, että annettaisiin niiden trollien viestien olla. Ei vastattaisi niihin, eikä poisteltaisi niitä. Menee laiva kiinni ihan turhan takia. Trollin toiminnalle emme voi mitään, mutta kannattaako heidän toimintaansa edesauttaa.
 
vierailija
Pohdin vain edelleen, että jos se B refluksin mainitseminen oli ihan todellinen kun ei ole siitä pätkää nähnyt se kyllä voi vaikuttaa olotilaan aika vahvasti vaikka fiilis olisi muuten hyvä. Riippuu oireiden vahvuudestakin. Se poltteen tunne ja mahdolliset muut ongelmat ei ole kivoja ja laulaminen voi ihan sattua. Selittäisi sen jos näkyy hetkittäin ettei ole ihan oma itsensä.
 
vierailija
Kannattaisiko ottaa sellainen tekniikka käyttöön, että annettaisiin niiden trollien viestien olla. Ei vastattaisi niihin, eikä poisteltaisi niitä. Menee laiva kiinni ihan turhan takia. Trollin toiminnalle emme voi mitään, mutta kannattaako heidän toimintaansa edesauttaa.
Tätä olen toivonut jo pitkään ja itse näin toiminutkin. Oon myös huomannut, ettäaikalailla on vähentynyt heillevastailu.
 
vierailija
Katsoin Joksuista tulleet keikkaklipit läpi ja niiden perusteella jäin kaipaamaan B:n vuorovaikutusta yleisön kanssa (paikalla ollut voi varmaan sanoa, oliko sitä oikeasti). Klipeistä kaikki vähäiset spontaanit hymyt suuntautuvat vaan toisille jokereille. Toki nuo klipit on vähäinen otos koko keikasta. Ammattimaisesti vedetty kenraaliharjoituskeikka.
 
vierailija
Mulla tuli mieleen, että jos jossakin vaiheessa paatti lukittuu kokonaan, niin pitäiskö tehdä Kärtsän Pokedex-ketju ja K/B Loverpool erikseen.
Ei se kyllä trolli-invaasioita estä, mutta loppuisko sit nää Joost/Johannes härkkimiset. Itseäni ne ei vaivaa, mutta joitakin selvästi ärsyttää ne.
 
vierailija
Pohdin vain edelleen, että jos se B refluksin mainitseminen oli ihan todellinen kun ei ole siitä pätkää nähnyt se kyllä voi vaikuttaa olotilaan aika vahvasti vaikka fiilis olisi muuten hyvä. Riippuu oireiden vahvuudestakin. Se poltteen tunne ja mahdolliset muut ongelmat ei ole kivoja ja laulaminen voi ihan sattua. Selittäisi sen jos näkyy hetkittäin ettei ole ihan oma itsensä.
Missä vaiheessa B maininnut? Mennyt ihan ohi tämä.
 
vierailija
Ne trollaukset on ihan vaan nostamaan riitaa koska ei niissä jutuissa ole faktojakaan kuin siteeksi jos sitäkään ja ilmaisutapa on aina ilkeämielinen. Tunnistaa tavallisesta keskustelusta hyvin jos keskittyy edes vähän.
 

Yhteistyössä