K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sitä kun saisi lisää. Mä kyllä haluaisin nähdä Janin teipattuna, käytettynä sänkyyn tai ihan mitä vaan.
Tästä olikin hyvä aloittaa aamu 🔥🔥🔥 Sidottu Jan ois kyl niin 🥵!!!! Eilen kattelin sitä krisF:n livetallennetta ja siinä näkyi se kohta jossa Jan saa vaaleanpunaisen cowboyhatun ja samalla huitoo jotain pois sormestaan. Oon nähnyt sen toisesta kulmasta ja luulin ensin että se vain pelleilee. Kyllähän se siinä tanssahtelee mutta siinä tulee taas esiin sitä sen feminiinistä puolta. Mutta se onkin UM kohdalla jossa se ei soita. Sit kun se alkaa käsitellä kitaraansa, sen olemus muuttuu ihan toiseksi.
 
vierailija
Pientä spekua yön keskelle, vaikka sitä täällä kai inhotaan. JOS B ja S on totta (mulle se on fifty-sixty), niin yhdistääköhän niitä myös se, että molemmat ovat mahdollisesti bi/pan-henkisiä? Emme tietenkään voi tietää asiaam mutta ainakin heidät on sellaisina omissa fandomeissaan haluttu nähdä. Sadie vissiin yhdistetty siihen Roseen, jos oikein olen ymmärtänyt ja ei varmaan edes tarvitse mainita kehen B on yhdistetty. Ja vaikka miten täällä Kompostissa oltaisiin realisteja, niin ei kai sitä viisujen aikaista ihastumista /hullaantumista /molemminpuolista K&B kemiaa kukaan oikein voi kieltää, vaikkei se koskaan olisi sen pidemmälle mennytkään. Aikani kuluksi kunhan mietin tällaisia...

Sekin on jännä, että jotkut saa Boitsusta jotain aseksuaaliviboja, en mä vaan kyllä yhtään. En nyt kyllä väitä myöskään tietäväni millaisia aseksuaalit on.
Musta se B:n ja K:n touhu viisuissa oli pelkkää pelleilyä ja hauskan pitoa. Eivät he niissä bromance videoissa ole ollut kahdestaan, aina niissä on ollut kaverit ja sukulaiset vieressä ja mukana, vaikka he eivät ole videolla näkynytkään. Yhdessä he ovat porukalla pitäneet sitä hauskaa ja se yhteinen hauska on pulpunnut niihin videoihin. Tottakai B:llä ja K:lla oli kivaa kemiaa keskenään, mutta se ei ehkä ole siitä laatua, miksi shippaajat sen haluaisivat nähdä. Ihan tietoisesti se materiaali on meille tuotettu. K:ssa on jotakin poikkeuksellista sen suhteen, että hän saa vierellään olevat ihmiset hehkumaan. B:stä en osaa sanoa samaa, koska olen nähnyt hänen esiintyvän lähinnä oman bändin jäsentensä kanssa.
 
vierailija
Bojanilla edelleen side kaulalla. Näyttäis jopa isommalta kuin viime keikalla.
Siteen koosta ei kannata tehdä johtopäätelmiä. Se on vaan saatettu vaihtaa isompaan, koska sellaisia oli sillä hetkellä tarjolla/hankittuna. Sitä sidettä voi joutua pitämään joskus pidempäänkin. Johtuen esim. siitä miten se leikkaushaava lähtee paranemaan.
 
vierailija
Joko täällä on käsitelty sitä kohtaa noissa B:n väitetyissä vastauksissa kiusaajalleen, että mikä konsertti hänen piti jättää väliin (I will have to miss a concert because of my health situation)? Onko jostain käynyt ilmi, että häneltä olisi jäänyt jokin konsertti väliin?
 
vierailija
Joko täällä on käsitelty sitä kohtaa noissa B:n väitetyissä vastauksissa kiusaajalleen, että mikä konsertti hänen piti jättää väliin (I will have to miss a concert because of my health situation)? Onko jostain käynyt ilmi, että häneltä olisi jäänyt jokin konsertti väliin?
Siinä oli minusta että pelkäsi joutuvansa jättämään konsertin väliin.
 
vierailija
Joko täällä on käsitelty sitä kohtaa noissa B:n väitetyissä vastauksissa kiusaajalleen, että mikä konsertti hänen piti jättää väliin (I will have to miss a concert because of my health situation)? Onko jostain käynyt ilmi, että häneltä olisi jäänyt jokin konsertti väliin?
Ei hän kirjoitti että oli pitkä päivä johon sisältyi se että hän pelkäsi että joutuu jättämään keikan välistä. Viittaa viimeyöiseen keikkaan.
 
vierailija
Joko täällä on käsitelty sitä kohtaa noissa B:n väitetyissä vastauksissa kiusaajalleen, että mikä konsertti hänen piti jättää väliin (I will have to miss a concert because of my health situation)? Onko jostain käynyt ilmi, että häneltä olisi jäänyt jokin konsertti väliin?
Viime kesänä Joksut siirsi paria keikkaa Bojanin Koronan/paniikkikohtauksen aikoihin. Mutta näissä viesteissä hän sanoi, että pelkäsi että keikka jää välistä.
 
vierailija
Tästä olikin hyvä aloittaa aamu Sidottu Jan ois kyl niin !!!! Eilen kattelin sitä krisF:n livetallennetta ja siinä näkyi se kohta jossa Jan saa vaaleanpunaisen cowboyhatun ja samalla huitoo jotain pois sormestaan. Oon nähnyt sen toisesta kulmasta ja luulin ensin että se vain pelleilee. Kyllähän se siinä tanssahtelee mutta siinä tulee taas esiin sitä sen feminiinistä puolta. Mutta se onkin UM kohdalla jossa se ei soita. Sit kun se alkaa käsitellä kitaraansa, sen olemus muuttuu ihan toiseksi.
Ihanaa kun täällä on muitakin, jotka ymmärtää Janin päälle ja näkee hänet vielä samalla tavalla kuin mä.😍
 
vierailija
Mun mielestä ainakin tosi vaikea sanoa miks se menee lukkoon, välillähän siellä on ollut ties millasta haukkumista ja poisteltu ties kuin paljon viestejä eikä oo mennyt lukkoon sitten taas välillä menee tosi helposti vaikka ei oo vaikuttanut ees poistuvan mitään
Se jumittaa välillä niin penteleesti, ettei sinne viitsi ees mitään kirjoittaa. Kärtsä juttuja siellä siis lähinnä kattelen. Vähän tympeeks menny se paikka ja täällä taas ei oikein oo mulle mitään, välillä käyn näissä silti Kärtsän toivossa, mut tosi harvoin enää.
 
vierailija
Vauva on nähtävästi nykyään jatkuvasti lukossa. Ilmiannotko sen tekee?
Itse veikkaan ilmoitusta ylläpidolle. Tänäänkin on ollut niin hiljaista että tuskin mitään voi edes poistua. Ja vielä kun tiedossa on että jos ilmiannat viestin niin se kyllä lähtee joten sen poistelun pitäisi näkyä. No eipä sillä kauheasti mulle ole väliä kun en enää seuraa sitä niin tarkasti.
 
vierailija
Ja kuka siellä touhuaa näiden ilmiantojen kanssa? Pelkkä ulkopuolinen trolli vai joku tiukkapipoinen insider?
Ainakin selvästi välillä on joku moraali-marketta joka ei salli kenenkään kuolaamista tai mainintaa Kärtsästä Kuumaan haalareissa tai sukissa :D Mutta voihan noita olla useampiakin kun ei niissä välillä tunnu olevan ees mitään järkeä mitä viestejä sieltä lähtee, jollakin saattaa olla vaan tarkotus ärsyttää
 
vierailija
Ainakin selvästi välillä on joku moraali-marketta joka ei salli kenenkään kuolaamista tai mainintaa Kärtsästä Kuumaan haalareissa tai sukissa Mutta voihan noita olla useampiakin kun ei niissä välillä tunnu olevan ees mitään järkeä mitä viestejä sieltä lähtee, jollakin saattaa olla vaan tarkotus ärsyttää
Mä keväällä eksyin vauvalla sellaiseen ketjuun (en muista nimeä, koskikohan se ”palstahulluja”), missä joku sattumalta valitti myös Loverpool ketjusta. Sen aihetta ja ketjun kirjoittaja haukuttiin sairaiksi jne. Niitä ihmettelijöitä tuntui olevan muutama ja ne kommentit keräsi paljon yläpeukkuja. Toki niitä peukkuja voi feikata, mutta kyllä mulle syntyi sellainen mielikuva, että joidenkin mielestä saagan henkilöiden kuolaaminen ja parittaminen on jotain ylitsevuotavan kamalaa. Kai sitä ketjua sitten käy välillä ulkopuolisetkin ilmiantamassa? Mä en ymmärrä, miksei voi vaan antaa toisten rauhassa kuolata hyvännäköisiä miehiä.
 
vierailija
Itse veikkaan ilmoitusta ylläpidolle. Tänäänkin on ollut niin hiljaista että tuskin mitään voi edes poistua. Ja vielä kun tiedossa on että jos ilmiannat viestin niin se kyllä lähtee joten sen poistelun pitäisi näkyä. No eipä sillä kauheasti mulle ole väliä kun en enää seuraa sitä niin tarkasti.
Minä taas en usko mihinkään ilmoitukseen, kun ei siellä mitään kummallisempaa tänään ole olllut. Joskus ne viestit poistuvat viiveellä, ehkä johtuu kesätyöntekijöistä, että lukittuu nyt herkemmin.
 
vierailija
Janin tukka on sellainen, että hänet on oikein luotu olemaan jonkun edessä polvillaan, samalla kun tämä toinen henkilö pitää hiuksista kiinni. Joo mä lähden tästä lukemaan ficcejä.
Ei ihme että Bojan repii sitä hiuksista lavallakin niin estottomasti. Ihan eri otteet ku vaikka Krisin hiusten kanssa. Tumpussa joku kommentoikin hyvin että ens kerralla boitsu vois työntää mikrofonin Jania kohti niin kuultaisiin miten se vingahtelee 😁
 
vierailija
Minä taas en usko mihinkään ilmoitukseen, kun ei siellä mitään kummallisempaa tänään ole olllut. Joskus ne viestit poistuvat viiveellä, ehkä johtuu kesätyöntekijöistä, että lukittuu nyt herkemmin.
Siksi just uskon kun siellä ei mitään ollut. Helposti voi laittaa että siellä on nyt sitä ja tätä ja siksi se pitää lukittaa jotta asian voi tarkastaa. Ja ne viestit ylläpidolle luetaan koska ovat poistuneen ketjunkin palauttaneet kun siitä laitettiin viestejä.
 

Yhteistyössä