K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Millä keikalla tää oli? Siellä oslossako just?
Kyselin itse täällä samaa mutta kukaan ei vastannut. :D Näin itse vain sen kuvankaappauksen sen hullun stoorissa enkä ole lukenut sitä alkuperäistä ketjua.

Mutta itse ajattelin että ehkä Oslo koska Sadie bongausten mukaan oli siellä ja siellä oli myös Joksujen kouluaikaisia kavereita paikalla.
 
vierailija
Redditissä oli lanka jossa puhuttiin Bojanin ja Alikan tapaamisesta jenkeissä, ja siinä joku mainitsi että B olisi ollut Sadien kanssa yhdessä Nykissä jossain tapahtumassa. Mikähän sekin sitten.
Itse olen lukenut (twitteristä, eli saattaa olla höpöhöpöä) että heidät olisi bongattu yhdessä myös jossain puistossa Nykissä. Twiitissä ei ollut että missä tunnelmissa.
 
vierailija
Oikeesti on hyvin pieni porukka jota koko asia edes kiinnostaa, niin kuin joku jo sanoi niin joitain sloveenifaneja ja muutamaa suomalaista mammaa. On tai ei Bojanilla ja Sadiella suhde, ei mikään iso juttu. Twitterissäkin aika vähän kommentteja asiasta.
Google ei tiedä mitään tästä muka suhteesta, paria muuta miestä tarjoaa S:lle, eikä lehdet myös
 
vierailija
Asiasta kukkaruukkuun eli onko JO:n tänäinen keikka vasta tulossa? Paljonkohan sinne on odotettavissa porukkaa kun eikös se ole joku hevifestari?
Keikka on joo vasta tulossa, alkaa 01:20 Suomen aikaa. On tosiaan erikoinen buukkaus kun on hevifestarit. :D Joksut on pienemmällä lavalla ja samaan aikaan joku muu esiintyy toisella lavalla, päälavalla ohjelma on jo loppunut tuohon aikaan. Festarit on myyneet loppuun ja on lauantai niin ehkä sinne eksyy jokunen hevijuuseri myös? Ei mitään hajua minkä verran Joksuilta on faneja Bulgariassa. Onko kukaan nähnyt maata niiden tilastoissa? Viisuja siellä ei ainakaan kai näytetä ollenkaan.
 
vierailija
Keikka on joo vasta tulossa, alkaa 01:20 Suomen aikaa. On tosiaan erikoinen buukkaus kun on hevifestarit. Joksut on pienemmällä lavalla ja samaan aikaan joku muu esiintyy toisella lavalla, päälavalla ohjelma on jo loppunut tuohon aikaan. Festarit on myyneet loppuun ja on lauantai niin ehkä sinne eksyy jokunen hevijuuseri myös? Ei mitään hajua minkä verran Joksuilta on faneja Bulgariassa. Onko kukaan nähnyt maata niiden tilastoissa? Viisuja siellä ei ainakaan kai näytetä ollenkaan.
Eikun Bulgaria onkin Suomen kanssa samalla aikavyöhykkeellä, jee! Eli kohta alla keikka. :)
 
vierailija
Joo sillä on siinä musta lippis päässä ja valkoinen paita. Samat vaatteet oli Damonilla päällä kun hän oli keikan jälkeen moikkaamassa faneja. Ja siinä vieressä on paljon lyhyempi mustiin pukeutunut, juuri ja juuri erottaa että hiukset punertaa.
Mun puhelin on luultavasti liian kehno tän tason tunnistuksiin. Mustapukuisen hiukset katoaa taustaan enkä saa mitään selvää siitä, mutta kyllä mä nyt kuitenkin uskon että se on sadie 😄

Muistaako joku millainen tuo damonin paita oli? Onko niitä fanikuvia jossain? Se on niin harvoin valkoisissa vaatteissa että haluan nähdä tarkemmin.
 
vierailija
Ei kai B ja Alika muuten edes katsoneet yhdessä sitä auringonpimennystä vai miten se meni? Niiltä tuli molemmilta stooreja omilta tahoiltaan kun se alkuiltapäivästä tapahtui ja olivat yhdessä joskus illalla pubissa.
Näin mäkin muistelen. Ei siis mitään yhteistä pimennyksestä, mutta en kyl muista oliko se pimennys peräti vasta alikan tapaamisen jälkeen.
 

Yhteistyössä