K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oikeesti on hyvin pieni porukka jota koko asia edes kiinnostaa, niin kuin joku jo sanoi niin joitain sloveenifaneja ja muutamaa suomalaista mammaa. On tai ei Bojanilla ja Sadiella suhde, ei mikään iso juttu. Twitterissäkin aika vähän kommentteja asiasta.
 
vierailija
Muistatko kuka tuon bongauksen kertoi? Muistan että maaliskuussa joku raportoi nähneensä Sadien ja Bojanin tulleen yhdessä keikkapaikalle mutta en muista että olisi ollut puhetta heidän olleen käsi kädessä. Twitterissä tuntuu olevan tavallista enemmän draamasta ja huomiosta nauttivia ihmisiä joten ei yllätä että juorukellot lähtee kierroksille tämän myötä.
En muista, mutta siis twitterissä nimenomaan. Oli siellä maaliskuussakin muutama sellainen väite jotka ei ihan tosijutuilta kuulosta.
 
vierailija
Äh, en jaksakaan katsella Damonin mielestäni tunnistin, mutta sitten kun bojan hyppää yleisöön siellä parvella näkyy lisääkin porukkaa vähän kauempana. Ei niistä saa mitään selvää.
Mä kans katsoin UM alkua. Onko se siis damon jolla on joku mustavalkoinen vaate päällä? (Jos ei ois niin kiistanalainen vaate, epäilisin että se ois se karlo kirrin koristelema nahkatakki 😆) Mun mielestä se on siinä kohdassa kyllä yksin.
 
vierailija
Äh, en jaksakaan katsella Damonin mielestäni tunnistin, mutta sitten kun bojan hyppää yleisöön siellä parvella näkyy lisääkin porukkaa vähän kauempana. Ei niistä saa mitään selvää.
Katsoin myös videon ja ihailen kyllä niiden tarkkasilmäisyyttä, jotka siltä videolta tunnistavat ne epämääräiset, ikään kuin sumun takana olevat hahmot Damoniksi ja Sadieksi. Vaikka kuinka tarkennan kuvaa, en saa edes kenenkään hiusten väriä näkyviin. Onkohan ollut jokin tarkempikin video jossain?
 
vierailija
Mä kans katsoin UM alkua. Onko se siis damon jolla on joku mustavalkoinen vaate päällä? (Jos ei ois niin kiistanalainen vaate, epäilisin että se ois se karlo kirrin koristelema nahkatakki ) Mun mielestä se on siinä kohdassa kyllä yksin.
Siinä oli muistaakseni lähempänä lavaa joku yksin mustavalkoisessa yläosassa (joo mullakin tuli siitä KK mieleen 😂) ja samalla puolella vähän kauempana oletetut D ja S.
 
vierailija
Katsoin myös videon ja ihailen kyllä niiden tarkkasilmäisyyttä, jotka siltä videolta tunnistavat ne epämääräiset, ikään kuin sumun takana olevat hahmot Damoniksi ja Sadieksi. Vaikka kuinka tarkennan kuvaa, en saa edes kenenkään hiusten väriä näkyviin. Onkohan ollut jokin tarkempikin video jossain?
Oisko se itse live voinut olla tarkempi kuin tallenne?
 
vierailija
Mä uskon kyllä että Bojanilla on tyttöystävä mutta sitä mä hiukan ihmettelen että oisko tosiaan yksityidestään tarkka boitsu puhunut hyvin tuoreesta tyttöystävästään ihan uudelle tyypille ekaa kertaa tavatessa🤔. Mut ehkä sitten.
Ehkä ollut niin fiiliksissä ja rakastunut, että tuonut kaiken esille. Ja nimenomaan halunnut tuoda kaikki esille.
 
vierailija
Siinä oli muistaakseni lähempänä lavaa joku yksin mustavalkoisessa yläosassa (joo mullakin tuli siitä KK mieleen 😂) ja samalla puolella vähän kauempana oletetut D ja S.
Ai se ei olekaan D?! Onko d sit siellä joku vaalea vaate päällä eli se vasemmanpuoleinen nojaaja? Ja mustavaatteinen olisi S? Vaaleapaitaisella on mielestäni tumma tukka mut toisesta en kyl saa selvää yhtään.
 
vierailija
Ai se ei olekaan D?! Onko d sit siellä joku vaalea vaate päällä eli se vasemmanpuoleinen nojaaja? Ja mustavaatteinen olisi S? Vaaleapaitaisella on mielestäni tumma tukka mut toisesta en kyl saa selvää yhtään.
Joo sillä on siinä musta lippis päässä ja valkoinen paita. Samat vaatteet oli Damonilla päällä kun hän oli keikan jälkeen moikkaamassa faneja. Ja siinä vieressä on paljon lyhyempi mustiin pukeutunut, juuri ja juuri erottaa että hiukset punertaa.
 
vierailija
Redditissä oli lanka jossa puhuttiin Bojanin ja Alikan tapaamisesta jenkeissä, ja siinä joku mainitsi että B olisi ollut Sadien kanssa yhdessä Nykissä jossain tapahtumassa. Mikähän sekin sitten.
 

Yhteistyössä