K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
ei siitä Sadie-jutusta mitään todisteita olekaan mutta ei ehkä kannata elätellä toiveita Käärijän ja Bojanin oikeasta romanssista koska Jerellä on ollut tyttöystävä/avopuoliso koko tämän ajan. Ihan vaan ettet pety
Uskon J:n omia puheita, enkä ole vakuuttunut siitä ja jatkan shippaamista omalla tavallani tosipohjaisesti edelleen, toisten pettymyksistä ei muiden tarvitse huolehtia
 
vierailija
NIMENOMAAN. Kaikki shippiviestit yms pystyy helposti ohittamaan, mut sääntöjankkaus.. alkaa verenpaine nousta samoin tein
mä kanssa ymmärrän että shippaus ärsyttää mutta jos täällä nyt on mukana tämä yksi reaali-shippaaja (good luck with that) niin se me voidaan vaan ohittaa. Jos 95% kirjoittajista ei shippaa niin ei pitäis olla ongelma ohittaa ne pari hassua viestiä. Sitten on eri asia jos shippaajat käy täällä riehumaan ja määräilemään muita niinkuin on tuolla emolla käynyt
 
vierailija
mä kanssa ymmärrän että shippaus ärsyttää mutta jos täällä nyt on mukana tämä yksi reaali-shippaaja (good luck with that) niin se me voidaan vaan ohittaa. Jos 95% kirjoittajista ei shippaa niin ei pitäis olla ongelma ohittaa ne pari hassua viestiä. Sitten on eri asia jos shippaajat käy täällä riehumaan ja määräilemään muita niinkuin on tuolla emolla käynyt
Ei. Jos kerran yksi saa olla, niin miksei samantien kaikki?
 
vierailija
mä kanssa ymmärrän että shippaus ärsyttää mutta jos täällä nyt on mukana tämä yksi reaali-shippaaja (good luck with that) niin se me voidaan vaan ohittaa. Jos 95% kirjoittajista ei shippaa niin ei pitäis olla ongelma ohittaa ne pari hassua viestiä. Sitten on eri asia jos shippaajat käy täällä riehumaan ja määräilemään muita niinkuin on tuolla emolla käynyt
Ja mun mielestä tää ns. reaali-shippaaja on jotenkin hellyyttävä, kun sen pitää aina kaikkiin B&S suhde viesteihin päästä vastaamaan, että mitään suhdetta ei ole. Sori vaan reaali-shippaaja, mutta musta sä olet lähinnä huvittava.😘
 
vierailija
Just kirjoitit että sua tökkii K:ssa se että se "löysi" Joostin ja "hylkäsi" Boitsun, mutta kun korjattiin että Joost oli se joka löysi K:n eikä toisin päin niin nyt "menee liioittelun puolelle" ja et muka arvostellut K:ta. Voi hyvä tavaton. xD
Mä en ole kirjoittanut mitään tuollaista. Joku ketjun aiempi kommentoija varmaan kirjoitti. Kyllä niillä saa molemmilla olla muitakin ystäviä, ne on aikuisia ihmisiä ja luulisi että täälläkin kaikki on. Ihmisillä voi olla monia läheisiä ihmisiä eikä se ole niiltä toisilta pois.
 

Yhteistyössä