vierailija
Siis onko se tyyppi itse jakanut noi oletetun Bojanin vastaukset kun kukaan muuhan niitä ei näe
Siis ei nyt ole mitään kuviota sinänsä, yhdessä kohtaa tänne taisin kirjoitella enemmän ja nyt taas muutamana päivänä, koska vauvalle viestien poistelu lisääntyi, en siis itsekään mitenkään jatkuvasti täällä siis, ne minun alkuaikojen viestit taisi olla jotenkin mystisiä niin tuli toi nimiÄäh, oon vasta parin päivän ajan lukenut tätä ketjua tiiviimmin ja en oo vielä perillä näistä kuvioista.
Selkeästi toi hullu tyyppi on itse kirjoittanut nuo "Bojanin" vastaukset, eihän noissa ole mitään Boitsun tyyliä. Ja aivan liikaa turhia detaljeja kaiken maailman haavasiteistä, studiovisiiteistä ja missä sängyssä B muka olisi just nyt, aivan tyypillinen valheellisen tekstin merkki tuo kun ruvetaan lisäämään luonnottoman paljon nippelisälää jota normaali ihminen ei itsestään kirjoittelisi.Hullu on palannut ja B on joutunut vastaamaan sen stooreihin
Toisaalta ei voida olla satavarmoja, ettei olisi, jos on halunnut teilata jotain huhuja?Miks hemmetissä B vastais jollekin hullulle
On jakanut. Hyvinkin voi olla B ja kuka fani sille olisi Bn tililtä vastannut? Ja miksi tehdä joku tuollainen vastaus kun voisi vaikka kieltää koko S asian? Ehkä ajatteli että hullu jättäisi sikseen kun terveyskin huono.Siis onko se tyyppi itse jakanut noi oletetun Bojanin vastaukset kun kukaan muuhan niitä ei näe
Ei todellakaan ole.no ei varmasti kyllä ole Bojanin kirjoittamia vastauksia
Vertaa siihen kun joku hullu silloin aikoinaan dm:äsi Kärtsälle purkauksiaan ja K:n vastaus oli vain "miksi?". Jos Bojan tuolle ois vastannut oikeasti niin sekin ois ollut korkeintaan joku "Leave me alone wtf"Selkeästi toi hullu tyyppi on itse kirjoittanut nuo "Bojanin" vastaukset, eihän noissa ole mitään Boitsun tyyliä. Ja aivan liikaa turhia detaljeja kaiken maailman haavasiteistä, studiovisiiteistä ja missä sängyssä B muka olisi just nyt, aivan tyypillinen valheellisen tekstin merkki tuo kun ruvetaan lisäämään luonnottoman paljon nippelisälää jota normaali ihminen ei itsestään kirjoittelisi.
Juu mielummin vastaa jollekin hullulle ku kirjottais ite jonkun tekstin stooriinsa tilanteestaan.Toisaalta ei voida olla satavarmoja, ettei olisi, jos on halunnut teilata jotain huhuja?
Äläs nyt, tällä instakiristäjällä on omien sanojensa mukaan jotain raskauttavaa kuva-aineistoa asiastaJa mikä toi Ranska läppä on, B maannut biitsillä kun muut on studiolla?
Käy lukemassa ne hullun insta stoorit.Ja mikä toi Ranska läppä on, B maannut biitsillä kun muut on studiolla?
Niin kun S oli nyt pari päivää sitten nähty Ranskassa. Tää hullu on nyt keksinyt et B on siellä myös ja hänellä on kuvia.Ja mikä toi Ranska läppä on, B maannut biitsillä kun muut on studiolla?
Sinänsä ois mielenkiintosta nähdä mitä kuvia tuo laittais jos tuo sekopää ei vaan tägäis aina kaikkia mahdollisia noihin stooreihinsaNiin kun S oli nyt pari päivää sitten nähty Ranskassa. Tää hullu on nyt keksinyt et B on siellä myös ja hänellä on kuvia.
No ei viimeksikään ollut mitään kuvia, ei ole nytkään.Sinänsä ois mielenkiintosta nähdä mitä kuvia tuo laittais jos tuo sekopää ei vaan tägäis aina kaikkia mahdollisia noihin stooreihinsa
En halua antaa sille yhtään enempää huomiota, kävin vaan ilmiantamassa tilin.Käy lukemassa ne hullun insta stoorit.
Tai siis Saksassa sori.Mitä toi oikein skitsoaa, et B ja S piilottelee? Nehän on ollut julkisilla paikoilla avoimesti yhdessä. Tänään törmäsin twitterissä uuteen tietoon et on nähty Hampurin keikalla tourilla B pitämässä sitä kädestä.