K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ääh, oon vasta parin päivän ajan lukenut tätä ketjua tiiviimmin ja en oo vielä perillä näistä kuvioista.
Siis ei nyt ole mitään kuviota sinänsä, yhdessä kohtaa tänne taisin kirjoitella enemmän ja nyt taas muutamana päivänä, koska vauvalle viestien poistelu lisääntyi, en siis itsekään mitenkään jatkuvasti täällä siis, ne minun alkuaikojen viestit taisi olla jotenkin mystisiä niin tuli toi nimi
 
vierailija
Hullu on palannut ja B on joutunut vastaamaan sen stooreihin

Selkeästi toi hullu tyyppi on itse kirjoittanut nuo "Bojanin" vastaukset, eihän noissa ole mitään Boitsun tyyliä. Ja aivan liikaa turhia detaljeja kaiken maailman haavasiteistä, studiovisiiteistä ja missä sängyssä B muka olisi just nyt, aivan tyypillinen valheellisen tekstin merkki tuo kun ruvetaan lisäämään luonnottoman paljon nippelisälää jota normaali ihminen ei itsestään kirjoittelisi.
 
vierailija
Selkeästi toi hullu tyyppi on itse kirjoittanut nuo "Bojanin" vastaukset, eihän noissa ole mitään Boitsun tyyliä. Ja aivan liikaa turhia detaljeja kaiken maailman haavasiteistä, studiovisiiteistä ja missä sängyssä B muka olisi just nyt, aivan tyypillinen valheellisen tekstin merkki tuo kun ruvetaan lisäämään luonnottoman paljon nippelisälää jota normaali ihminen ei itsestään kirjoittelisi.
Vertaa siihen kun joku hullu silloin aikoinaan dm:äsi Kärtsälle purkauksiaan ja K:n vastaus oli vain "miksi?". Jos Bojan tuolle ois vastannut oikeasti niin sekin ois ollut korkeintaan joku "Leave me alone wtf"
 
vierailija
Ei kai kukaan oikeasti luule noita vastauksia Bojanin kirjoittamiksi? Yllättäen olisi kielitaitokin romahtanut monta pykälää alaspäin, ja muutenkin ihan sekopäistä tekstiä.

Tuossa aiemmassa stoorissaanhan tämä sekopää suoltaa melkoista soopaa B:n käytöksestä muka Sadien vanhemmille, mm. He loves to sleep and hook up with fans/women while your daughter is filming.

Toivottavasti tuo roskatili poistuu mahdollisimman pian.
 

Yhteistyössä