vierailija
mulla nöpöttää jo pelkästä Käärijän kuvien ja videoiden katsomisesta, jos pääsis kiehnäämään noinku J-hot niin ottais varmaan jo ihan kunnolla eteenTaidat luulla vähän liikoja K sta.
mulla nöpöttää jo pelkästä Käärijän kuvien ja videoiden katsomisesta, jos pääsis kiehnäämään noinku J-hot niin ottais varmaan jo ihan kunnolla eteenTaidat luulla vähän liikoja K sta.
Ei. Tämä lukee ensimmäisessä viestissä, oletko sokea vai onko sisälukutaito hukassa? Tänne eivät ole tervetulleita he, jotka haluavat shipata edelleen bojereä. Tämä on entisille shippaajille.TÄMÄ ON SINUN OMAKEKSIMÄSI SÄÄNTÖ. Poistu ole hyvä
Ei kyllä toi seuraus tuli vasta Ruisrockin myötä. Oon pitänyt silmällä niiden tilin seurauksia.Katri Norrlin haastatteli niitä silloin aikaisemmin keväällä, mun mielestä alkoivat seuraamaan YleX jo silloin
Mulla taas oksettaa kn kuvat ja videot.mulla nöpöttää jo pelkästä Käärijän kuvien ja videoiden katsomisesta, jos pääsis kiehnäämään noinku J-hot niin ottais varmaan jo ihan kunnolla eteen
No makuja on moneksi. Minuun K ei ole tehnyt mitään vaikutusta siinä mielessä.mulla nöpöttää jo pelkästä Käärijän kuvien ja videoiden katsomisesta, jos pääsis kiehnäämään noinku J-hot niin ottais varmaan jo ihan kunnolla eteen
Hei, meitähän on täällä kaksi. Ei mua ihan okseta, mutta kuitenkin.Mulla taas oksettaa kn kuvat ja videot.
Tänne ovat tervetulleita ihan kaikkia. Ja jos jossain viestissä sivulauseessa on jotain siihen shippiin viittaavaa , siihen ei kenenkään maailma kaadu. Pääsääntöisesti täällä keskustellaan ihan muusta. Todella paljon helpompi ja mukavampi lukea keskustelua jossa joka toinen viesti ei ole raivoamista jostain itse keksityistä säännöistä. Ja jos sulla menee noin tunteisiin, lienee järkevintä pysyä poissa palstoilta. Koska tuntuu että luet näitä vain siksi että voit puuttua jokaiseen ”sääntöjen vastaiseen” viestiin. Sekö on sun elämä tarkoitus? Luo itse jotain kivaa keskustelua tänne.Ei. Tämä lukee ensimmäisessä viestissä, oletko sokea vai onko sisälukutaito hukassa? Tänne eivät ole tervetulleita he, jotka haluavat shipata edelleen bojereä. Tämä on entisille shippaajille.
Kyllä mä edelleen shippaan mutta teen sen muualla. Joku ehdotti vauvalla, että kaikki palaisi takaisin yhteen ketjuun mut eihän se enää onnistu, kun jotkut on niin shippivastaisia ja jotkut taas ei kestä mitään mainintaa yksityiselämästä. Eli erillisille ketjuille on tilausta.Ei. Tämä lukee ensimmäisessä viestissä, oletko sokea vai onko sisälukutaito hukassa? Tänne eivät ole tervetulleita he, jotka haluavat shipata edelleen bojereä. Tämä on entisille shippaajille.
Mua ei ihan nyt okseta mutta en kyllä saa niistä yhtään mitään kiksejäkään. Todellakaan.Mulla taas oksettaa kn kuvat ja videot.
Älä huoli. Eiköhän se tunne olisi molemminpuolinen.Mua ei ihan nyt okseta mutta en kyllä saa niistä yhtään mitään kiksejäkään. Todellakaan.
Oon mieluummin ilman mitään nimeä. En koskaan tykännyt ”naudoista”.Mikäs meidän ei-shippaajien nimi on? Kun on puutarhurit, naudat. Lantakuoriaiset?
Tää on kyllä huippua. Voi kun saataisiin sieltä kunnolla matskua.Mua jännittää nyt kun K:n Liettuan festari on jo ylihuomenna, ja ne lähtee varmaan huomenna! Se festarin instakin on tehnyt jotain cuntdownia festarin aloitukseen missä on artistien kuvia, ja ne laittoi tähän viimeisimpään et 1p jäljellä K:n naaman, niin tajuaa et K:ta tosiaan ajatellaan yhtenä pääartisteista siellä. Toivottavasti menee hyvin!
B:täkin kyllä oksettaisi jos näiden kommentoijien videoita tai kuvia pitäisi katsoaÄlä huoli. Eiköhän se tunne olisi molemminpuolinen.
PerskärpäsetMikäs meidän ei-shippaajien nimi on? Kun on puutarhurit, naudat. Lantakuoriaiset?
Minä taas rakastan! Sekä ulkoa että sisältä viehättävä mies, kuten Erika asian ilmaisi. Ei ihmettä että kaikenlaiset ihmiset eri maista haluaa tehdä sen kanssa yhteistyötä, hyvä maine levinnyt.Mulla taas oksettaa kn kuvat ja videot.
Luulis, että Mikke lähtee mukaan kuvaamaan, jospa sais siitä samanlaisen koosteen kuin muista kesän festareista.Tää on kyllä huippua. Voi kun saataisiin sieltä kunnolla matskua.
Mä luulen että tulee! Kaikista isoista/erikoisemmista keikoista on tullut omat koosteetLuulis, että Mikke lähtee mukaan kuvaamaan, jospa sais siitä samanlaisen koosteen kuin muista kesän festareista.
Sulla on hyvä pointti tässä. Juttelu esim. K:n ja B:n yksityiselämästä tuskin mahtuu samaan ketjuun shippauksen kanssa. Toiset taas haluaa kirjoittaa pelkkää höttöä Joksuista ja toiset taas realistisesta näkökulmasta jne. jne. Itselleni sopisi hyvin sellainen yleisketju ja mua ei yhtään haittaa ”sekametelisoppa”, mutta valitettavasti se ei ehkä tulisi täysin toimimaan.Kyllä mä edelleen shippaan mutta teen sen muualla. Joku ehdotti vauvalla, että kaikki palaisi takaisin yhteen ketjuun mut eihän se enää onnistu, kun jotkut on niin shippivastaisia ja jotkut taas ei kestä mitään mainintaa yksityiselämästä. Eli erillisille ketjuille on tilausta.
Aivan varmasti. Eikä vois vähempää haitata.Älä huoli. Eiköhän se tunne olisi molemminpuolinen.
minä myös! Se yksi puolalaisfani laittoi taas tänään uusi kuvia instaan ja Kärde on niin ihanan, komean, kuuman ja iloisen näköinen. Sydän sulaa kun niitä katsooMinä taas rakastan! Sekä ulkoa että sisältä viehättävä mies, kuten Erika asian ilmaisi. Ei ihmettä että kaikenlaiset ihmiset eri maista haluaa tehdä sen kanssa yhteistyötä, hyvä maine levinnyt.
Eikö joku meitä tuollaisella nimellä joskus paiskannut.Mikäs meidän ei-shippaajien nimi on? Kun on puutarhurit, naudat. Lantakuoriaiset?
Se on jännä miten pidetty K on niin erilaisten kohtaamiensa artistien tai yhteistyökumppaneiden parissa. Kaikilla on vain positiivista sanottavaa. Riippumatta maasta tai taustasta. Hieno juttu.Minä taas rakastan! Sekä ulkoa että sisältä viehättävä mies, kuten Erika asian ilmaisi. Ei ihmettä että kaikenlaiset ihmiset eri maista haluaa tehdä sen kanssa yhteistyötä, hyvä maine levinnyt.