No mut ei se tarkoita sitä etteikö se jollain tavalla voi siihen liittyäkinEn usko. Se on vain suomalaiselle musiikille. Ei ne soita slovenian tai serbiankielistä, joten miksi olosi joku yhteisjuttu.
Toinen seurattava oli YleX. Oliko se uusi?En usko. Se on vain suomalaiselle musiikille. Ei ne soita slovenian tai serbiankielistä, joten miksi olosi joku yhteisjuttu.
Oli mutta olivat kyl niiden haastattelussaToinen seurattava oli YleX. Oliko se uusi?
En kyllä keksi miten. Ei mitään syytä haastatella kun ei soita musiikkia ja ei heidän tapahtumissa esiinny kuin suomalaisia suomeksi laulavia artisteja. Ainut mikä tulee mieleen että olisivat Kuumaan lämppäri areenakeikoilla. Siinä on kai Suomipop jotenkin mukana. Mutta en oikein usko siihenkään. Se on iso tilaisuus kenelle tahansa artistille Suomessa, miksi se annettaisiin jollekin ulkomaalaiselle, Suomessa aika pienelle bändille. Ehkä se on joku Elämä Lapselle esiintyminen.No mut ei se tarkoita sitä etteikö se jollain tavalla voi siihen liittyäkin
Eikun niil on yhteishäät. Tadaa. Damon kuvaa hääpareista kuvat. Saatais vähän Hollywoodin julkkisvieraita SuomeenBojan ja Sadie menevät naimisiin suomen Lapissa. Kärtsä laulaa häämarssin. Suomi collab.
Yöök. Kaikkea te aikuiset ihmiset kirjoitatte..Kelläpä ei nöpöttäisi sen jälkeen, kun on ollut K:n lähellä.
Bojan heitti tuon independent Finnish projectin kun haastattelija kysyi koska teiltä on tulossa biisi suomeksi. Eli voi olla joku suomicoveri tai muu yhteistyö.En usko. Se on vain suomalaiselle musiikille. Ei ne soita slovenian tai serbiankielistä, joten miksi olosi joku yhteisjuttu.
Tottahan se on vaikka sua kuinka yököttäisi.Yöök. Kaikkea te aikuiset ihmiset kirjoitatte..
Niin saa nähdä onko sitten taas vaan jotain höpinää vai onko oikeesti jotain jopa suunnitteillakinBojan heitti tuon independent Finnish projectin kun haastattelija kysyi koska teiltä on tulossa biisi suomeksi. Eli voi olla joku suomicoveri tai muu yhteistyö.
Luulen että jotain on suunnitteilla mutta se saattaa kaatua helposti, kun B muotoili sen noin ”if things continue developing they are at the moment, something like that could happen very quickly” vaikka alkuun sanoi ”it’s not in the plans as of yet”. Miksi suomenkielinen biisi tulisi yhtäkkiä hyvin nopeasti ellei jotain olisi suunniteltu?Niin saa nähdä onko sitten taas vaan jotain höpinää vai onko oikeesti jotain jopa suunnitteillakin
Täältä löytyy, ei kyllä mitään hajua millon tuo on tehtyMissä toi haastis on ja millon tehty?
Koitin laittaa linkin JOsubsien youtubeen, mutta meni moderointiin...Missä toi haastis on ja millon tehty?
En mä nyt tiedä. Sadien mummo on luultavasti jotakuinkin mun vanhempien ikäluokkaa, ja nehän seuraa ihan kaikenlaista (vaikka aina eivät olekaan ihan varmoja siitä että mitä se seuraaminen missäkin somessa tarkoittaa). Mun vanhemmat seuraa esim mun lasten kavereiden bändejä ja innokkaasti osoittavat tukea joka päivitykseenMistä sinä tän tiedät? Outoa olisi, jos joku mummo seuraa Josubs, jotenkin epäuskottavaa
Missä toi haastis on ja millon tehty?
Mutta toi on kuitenki ihan eri asia. Sn mummo tilaa vaan muutamia kanavia, joista yks Sinkien perhekanava ja yks JosubsEn mä nyt tiedä. Sadien mummo on luultavasti jotakuinkin mun vanhempien ikäluokkaa, ja nehän seuraa ihan kaikenlaista (vaikka aina eivät olekaan ihan varmoja siitä että mitä se seuraaminen missäkin somessa tarkoittaa). Mun vanhemmat seuraa esim mun lasten kavereiden bändejä ja innokkaasti osoittavat tukea joka päivitykseen
Mitä pahaa kurvittomuudessa on?Hyi helvetti mitä kommentointia, täällä näköjään sama meininki kuin mitä S fanit heittelee Bojanista.
Mua naurattaa kun sillä on tilauksessa jotain luonnonsuojelu- ja luomuviljelykanavia, käsitöitä ja lintubongausta, dementiayhdistys ja sit Joker Out Subs. No ei vaan onhan siellä esim. Annie on Broadway kun Sadie on lapsena esiintynyt siinä musikaalissa.Mutta toi on kuitenki ihan eri asia. Sn mummo tilaa vaan muutamia kanavia, joista yks Sinkien perhekanava ja yks Josubs
Yöök. Kaikkea te aikuiset ihmiset kirjoitatte..
Taidat luulla vähän liikoja K sta.Tottahan se on vaikka sua kuinka yököttäisi.
Katri Norrlin haastatteli niitä silloin aikaisemmin keväällä, mun mielestä alkoivat seuraamaan YleX jo silloinToinen seurattava oli YleX. Oliko se uusi?
Hiukan samaa mieltä. Tulen takamatkalta ja ah kun on niin kotoisa olo kun samat keskustelut on olleet käynnissä ties monettako kertaa.Mutta tämähän on just parasta tässä ketjussa. Kyllähän nämä kommentit täällä silti eduskunnan aivopierut voittaa.