K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No mut ei se tarkoita sitä etteikö se jollain tavalla voi siihen liittyäkin
En kyllä keksi miten. Ei mitään syytä haastatella kun ei soita musiikkia ja ei heidän tapahtumissa esiinny kuin suomalaisia suomeksi laulavia artisteja. Ainut mikä tulee mieleen että olisivat Kuumaan lämppäri areenakeikoilla. Siinä on kai Suomipop jotenkin mukana. Mutta en oikein usko siihenkään. Se on iso tilaisuus kenelle tahansa artistille Suomessa, miksi se annettaisiin jollekin ulkomaalaiselle, Suomessa aika pienelle bändille. Ehkä se on joku Elämä Lapselle esiintyminen.
 
vierailija
Niin saa nähdä onko sitten taas vaan jotain höpinää vai onko oikeesti jotain jopa suunnitteillakin
Luulen että jotain on suunnitteilla mutta se saattaa kaatua helposti, kun B muotoili sen noin ”if things continue developing they are at the moment, something like that could happen very quickly” vaikka alkuun sanoi ”it’s not in the plans as of yet”. Miksi suomenkielinen biisi tulisi yhtäkkiä hyvin nopeasti ellei jotain olisi suunniteltu?
 
vierailija
Mistä sinä tän tiedät? Outoa olisi, jos joku mummo seuraa Josubs, jotenkin epäuskottavaa
En mä nyt tiedä. Sadien mummo on luultavasti jotakuinkin mun vanhempien ikäluokkaa, ja nehän seuraa ihan kaikenlaista (vaikka aina eivät olekaan ihan varmoja siitä että mitä se seuraaminen missäkin somessa tarkoittaa). Mun vanhemmat seuraa esim mun lasten kavereiden bändejä ja innokkaasti osoittavat tukea joka päivitykseen 😁
 
vierailija
En mä nyt tiedä. Sadien mummo on luultavasti jotakuinkin mun vanhempien ikäluokkaa, ja nehän seuraa ihan kaikenlaista (vaikka aina eivät olekaan ihan varmoja siitä että mitä se seuraaminen missäkin somessa tarkoittaa). Mun vanhemmat seuraa esim mun lasten kavereiden bändejä ja innokkaasti osoittavat tukea joka päivitykseen
Mutta toi on kuitenki ihan eri asia. Sn mummo tilaa vaan muutamia kanavia, joista yks Sinkien perhekanava ja yks Josubs
 
vierailija
Mutta toi on kuitenki ihan eri asia. Sn mummo tilaa vaan muutamia kanavia, joista yks Sinkien perhekanava ja yks Josubs
Mua naurattaa kun sillä on tilauksessa jotain luonnonsuojelu- ja luomuviljelykanavia, käsitöitä ja lintubongausta, dementiayhdistys ja sit Joker Out Subs. :D No ei vaan onhan siellä esim. Annie on Broadway kun Sadie on lapsena esiintynyt siinä musikaalissa.
 

Yhteistyössä