K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Alessandralla on muuten huomenna keikka Oulussa. K ois varmasti muuten käynyt moikkaamassa Vantaalla välilaskun ajaksi, mutta kun tuli tämä oma ulkkarikeikka yllättäen niin menee varmaan valmistelu- ja matkustusaikataaulut ristiin.
 
vierailija

Miksi nämä aina nyplää toistensa nännejä? Toi mies ei edes kuulu bändiin.
 
vierailija
mulla nöpöttää jo pelkästä Käärijän kuvien ja videoiden katsomisesta, jos pääsis kiehnäämään noinku J-hot niin ottais varmaan jo ihan kunnolla eteen
Mä jotenkin löysin Johanneksen K:n kautta. Mulla meinaa nykyään jöpöttää, kun näen sen runopojan söötit kasvot ja mietin, että millanen tiikeri sen kiltin olemuksen alla piileskelee.
 
vierailija

Miksi nämä aina nyplää toistensa nännejä? Toi mies ei edes kuulu bändiin.
Slovenialaisilla on pakkomielle miesten nänneihin?
 
vierailija
Mä jotenkin löysin Johanneksen K:n kautta. Mulla meinaa nykyään jöpöttää, kun näen sen runopojan söötit kasvot ja mietin, että millanen tiikeri sen kiltin olemuksen alla piileskelee.
joo, joku siinä J-hotissa on. Bojan on tosi komea ja söpö mutta mun mielestä ei vaan yhtään kuuma, jotain mystiikkaa, röyhkeyttä tai pilkettä puuttuu 🤔
 
vierailija
Sulla on hyvä pointti tässä. Juttelu esim. K:n ja B:n yksityiselämästä tuskin mahtuu samaan ketjuun shippauksen kanssa. Toiset taas haluaa kirjoittaa pelkkää höttöä Joksuista ja toiset taas realistisesta näkökulmasta jne. jne. Itselleni sopisi hyvin sellainen yleisketju ja mua ei yhtään haittaa ”sekametelisoppa”, mutta valitettavasti se ei ehkä tulisi täysin toimimaan.
voisko tää olla se yleisketju jossa kaikki kukat sais kukkia? Ainoa sääntö on ettei mistään jankata tahallaan, muiden mielipiteistä ei suututa ja kukaan ei moralisoi?
 
vierailija
Sille jollekin lukutaidottomalle, joka vauvalle oli valehdellut kirjoituksistani, pahoitin alkuun mieleni siitä mummon youtube jutusta kyllä, mutta päädyin kuitenkin pohdinnoissani siihen, että se ei vielä ole riittävä todiste B ja S suhteesta
 
vierailija
Sille jollekin lukutaidottomalle, joka vauvalle oli valehdellut kirjoituksistani, pahoitin alkuun mieleni siitä mummon youtube jutusta kyllä, mutta päädyin kuitenkin pohdinnoissani siihen, että se ei vielä ole riittävä todiste B ja S suhteesta
ei siitä Sadie-jutusta mitään todisteita olekaan mutta ei ehkä kannata elätellä toiveita Käärijän ja Bojanin oikeasta romanssista koska Jerellä on ollut tyttöystävä/avopuoliso koko tämän ajan. Ihan vaan ettet pety
 

Yhteistyössä