K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei. Tämä lukee ensimmäisessä viestissä, oletko sokea vai onko sisälukutaito hukassa? Tänne eivät ole tervetulleita he, jotka haluavat shipata edelleen bojereä. Tämä on entisille shippaajille.
Tänne ovat tervetulleita ihan kaikkia. Ja jos jossain viestissä sivulauseessa on jotain siihen shippiin viittaavaa , siihen ei kenenkään maailma kaadu. Pääsääntöisesti täällä keskustellaan ihan muusta. Todella paljon helpompi ja mukavampi lukea keskustelua jossa joka toinen viesti ei ole raivoamista jostain itse keksityistä säännöistä. Ja jos sulla menee noin tunteisiin, lienee järkevintä pysyä poissa palstoilta. Koska tuntuu että luet näitä vain siksi että voit puuttua jokaiseen ”sääntöjen vastaiseen” viestiin. Sekö on sun elämä tarkoitus? Luo itse jotain kivaa keskustelua tänne.
 
vierailija
Ei. Tämä lukee ensimmäisessä viestissä, oletko sokea vai onko sisälukutaito hukassa? Tänne eivät ole tervetulleita he, jotka haluavat shipata edelleen bojereä. Tämä on entisille shippaajille.
Kyllä mä edelleen shippaan mutta teen sen muualla. Joku ehdotti vauvalla, että kaikki palaisi takaisin yhteen ketjuun mut eihän se enää onnistu, kun jotkut on niin shippivastaisia ja jotkut taas ei kestä mitään mainintaa yksityiselämästä. Eli erillisille ketjuille on tilausta.
 
vierailija
Mua jännittää nyt kun K:n Liettuan festari on jo ylihuomenna, ja ne lähtee varmaan huomenna! Se festarin instakin on tehnyt jotain cuntdownia festarin aloitukseen missä on artistien kuvia, ja ne laittoi tähän viimeisimpään et 1p jäljellä K:n naaman, niin tajuaa et K:ta tosiaan ajatellaan yhtenä pääartisteista siellä. Toivottavasti menee hyvin!
 
vierailija
Mua jännittää nyt kun K:n Liettuan festari on jo ylihuomenna, ja ne lähtee varmaan huomenna! Se festarin instakin on tehnyt jotain cuntdownia festarin aloitukseen missä on artistien kuvia, ja ne laittoi tähän viimeisimpään et 1p jäljellä K:n naaman, niin tajuaa et K:ta tosiaan ajatellaan yhtenä pääartisteista siellä. Toivottavasti menee hyvin!
Tää on kyllä huippua. Voi kun saataisiin sieltä kunnolla matskua.
 
vierailija
Kyllä mä edelleen shippaan mutta teen sen muualla. Joku ehdotti vauvalla, että kaikki palaisi takaisin yhteen ketjuun mut eihän se enää onnistu, kun jotkut on niin shippivastaisia ja jotkut taas ei kestä mitään mainintaa yksityiselämästä. Eli erillisille ketjuille on tilausta.
Sulla on hyvä pointti tässä. Juttelu esim. K:n ja B:n yksityiselämästä tuskin mahtuu samaan ketjuun shippauksen kanssa. Toiset taas haluaa kirjoittaa pelkkää höttöä Joksuista ja toiset taas realistisesta näkökulmasta jne. jne. Itselleni sopisi hyvin sellainen yleisketju ja mua ei yhtään haittaa ”sekametelisoppa”, mutta valitettavasti se ei ehkä tulisi täysin toimimaan.
 
vierailija
Minä taas rakastan! Sekä ulkoa että sisältä viehättävä mies, kuten Erika asian ilmaisi. Ei ihmettä että kaikenlaiset ihmiset eri maista haluaa tehdä sen kanssa yhteistyötä, hyvä maine levinnyt.
minä myös! Se yksi puolalaisfani laittoi taas tänään uusi kuvia instaan ja Kärde on niin ihanan, komean, kuuman ja iloisen näköinen. Sydän sulaa kun niitä katsoo
 
vierailija
Minä taas rakastan! Sekä ulkoa että sisältä viehättävä mies, kuten Erika asian ilmaisi. Ei ihmettä että kaikenlaiset ihmiset eri maista haluaa tehdä sen kanssa yhteistyötä, hyvä maine levinnyt.
Se on jännä miten pidetty K on niin erilaisten kohtaamiensa artistien tai yhteistyökumppaneiden parissa. Kaikilla on vain positiivista sanottavaa. Riippumatta maasta tai taustasta. Hieno juttu.
 

Yhteistyössä