K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Bojan näytti Ruississa mun mielestä iloiselta ja onnelliselta. Siihen saattoi olla syynä vaikka Suomen kavereiden näkeminen ja pääsy legendaarisille festareille soittamaan. Se halaus Käärijän kanssakin saattoi olla vaan ystävän kiitollisuutta siitä mihin asti ovat päässeet.
jos tätä nyt näin katsoo ihan ilman shippilaseja
Tämä on myös minun tulkintani.
 
vierailija
Te näette Bojanin katseessa enemmän kuin ystävyyttä koska haluatte sellaista nähdä. Itse olen sitä mieltä että ovat vain hyviä ystäviä ja silloin ne katseet näyttää ihan normaaleilta 🤷‍♂️
 
vierailija
Bojan näytti Ruississa mun mielestä iloiselta ja onnelliselta. Siihen saattoi olla syynä vaikka Suomen kavereiden näkeminen ja pääsy legendaarisille festareille soittamaan. Se halaus Käärijän kanssakin saattoi olla vaan ystävän kiitollisuutta siitä mihin asti ovat päässeet.
jos tätä nyt näin katsoo ihan ilman shippilaseja
Kiitos Käärijälle on aika hyvä tulkinta. Oli lavalla sydän onnea ja iloa täynnä ja kun K osui silmiin, oli pakko käydä halaamassa. Siitähän ei ole kahta sanaa, että Kn merkitys bändin menestykselle Suomessa on ollut ratkaiseva.
 
vierailija
Te näette Bojanin katseessa enemmän kuin ystävyyttä koska haluatte sellaista nähdä. Itse olen sitä mieltä että ovat vain hyviä ystäviä ja silloin ne katseet näyttää ihan normaaleilta
Juu, mäkin luulin viime kesänä näkeväni Bn olleen ihastunut Kärtsään, mutta sitten alkoi tulla eteen kuvia/videoita miten B käyttäytyy samoin myös monia muita ystäviään kohtaan (ja näyttää ihastuneelta/rakastuneelta myös niihin) niin ne vaaleanpunaiset lasit tippui silmiltä aika nopeasti ja tajusin, että se on nyt vaan Bn tapa
 
vierailija
Kertokaa minulle yksi juttu, miksi some on tullut B:lle niin suureksi peikoksi? Miksi se ei ole sitä vaikka K:lle tai Alessandralle (joka on hyvin aktiivinen somen käyttäjä) tai monille muille nuorille artisteille?
Vertaa liikaa itseään muihin ja heidän saavutuksiinsa (b:n omat sanat). Itse lisäisin vielä että ottaa paineita siitä mitä hänestä somessa puhutaan ja on itsensä ja julkisuuskuvansa suhteen epävarma. Ehkä myös haluaisi kontrolloida omaa imagoaan ja somessa huomaa että ei pysty. Nämä siis omat keittiöpsykologin arvaukset.
 
vierailija
Bojan näytti Ruississa mun mielestä iloiselta ja onnelliselta. Siihen saattoi olla syynä vaikka Suomen kavereiden näkeminen ja pääsy legendaarisille festareille soittamaan. Se halaus Käärijän kanssakin saattoi olla vaan ystävän kiitollisuutta siitä mihin asti ovat päässeet.
jos tätä nyt näin katsoo ihan ilman shippilaseja
Tämän allekirjoitan ja lisäksi Suomessa oli myös lojaali ja mahtava yleisö (fanit). Varmasti kuka tahansa artisti olisi otettu sen keikan yleisön edessä. Se määrä vaan laatu. 🙂
 
vierailija
Vertaa liikaa itseään muihin ja heidän saavutuksiinsa (b:n omat sanat). Itse lisäisin vielä että ottaa paineita siitä mitä hänestä somessa puhutaan ja on itsensä ja julkisuuskuvansa suhteen epävarma. Ehkä myös haluaisi kontrolloida omaa imagoaan ja somessa huomaa että ei pysty. Nämä siis omat keittiöpsykologin arvaukset.
No, tätä vasten katsottuna B. ei ainakaan tee elämästään helpompaa rakastumalla paljon suositumpaan kumppaniin. 🤷‍♀️
 
vierailija
Sellaisiakin, jotka vasta rakentaa menestystä? Esim? Kyllähän sitä sitten voi ottaa etäisyyttä kun suosio on jo saavutettu.
Joksut toi Viisujen jälkeen itseään esiin bändinä, joka on helposti lähestyttävä ja läsnä faneille somessa. Vähän sellainen kaverityyli että seuraat samalla heidän elämäänsä. Siihen päälle tiedostettu hyvän ulkonäön hyödyntäminen ja bändin keskinäisen shippimateriaalin tuottaminen. Se oli se mikä vetosi. Heillä nuo ulkonäkö ja shipit on olleet vähintään yhtä tärkeitä suosioon kuin musiikki. Nyt kun B ei someta yhtä innokkaasti ja muutenkin bändin sometuksessa on tapahtunut muutos vaikuttaa se bändiin. Eri asia on ne bändit, jossa musiikki yksin on se suosion syy.
 
vierailija
Kuka komppaa itseään? Mä itse asiassa yllätyin just positiivisesti kun noi mun ”vain ystäviä” postaukset saikin täällä ihan positiivisen vastaanoton 😃
Ja en siis todellakaan vastaillut tai peukutellut itselleni.

ehkä pitääkin siirtyä emoalukselta kokonaan tänne 🤔
 

Yhteistyössä