vierailija
Siellä kun lävähtää mummon silmille possujunat ilmeineen ja Kärtsän nuolemiset ja kourinnat
Okei, mutta kannattako lukea tätä palstaa jos asia harmittaa noin paljon?
Niin jonkun mielestä se ei ole oikeaa, koska se on ajatellaan tosielämässä yhteen, mutta en minä ainoa oleVähän ikävää shippaamista tällainen.
Mummohan saattaa vaikka innostuaSiellä kun lävähtää mummon silmille possujunat ilmeineen ja Kärtsän nuolemiset ja kourinnat
Ei tuo kovin tervettäkään shippaamista ole. Shippaaminen ei ole jonkun tyypin pakottamista toiselleen eikä hänellä saisi olla muitaNiin jonkun mielestä se ei ole oikeaa, koska se on ajatellaan tosielämässä yhteen, mutta en minä ainoa ole
Ei harmita, kun minulla on oma mielipide asioista, shippiketjussa ei voi enää ilmaista tätä tosielämän toivetta, koska kaikki tälläiset viestit poistetaan tätä nykyä, ehkä se ajatellaan trollaukseksi sitten niinkuin täälläkin osa sanoi älkää vastatkoOkei, mutta kannattako lukea tätä palstaa jos asia harmittaa noin paljon?
No siis voi toivoa yhteen tosielämässä, mutta se on huolestuttavaa jos shipattavien oikea elämä ja valinnat alkaa häiritä liikaa. Tästä huonoja esimerkkejä esim. Larry shipissä, jossa alettiin häiriköidä henkilön oikeaa kumppania ja perhettä.Niin jonkun mielestä se ei ole oikeaa, koska se on ajatellaan tosielämässä yhteen, mutta en minä ainoa ole
No kyllähän Sadie on aika beibe, kato vähän tarkemmin.Uhkea instabeibe oli kiikarissa, mutta vaatimattomaan naapurintyttöön oli tyytyminen, koska fame.
Mistä tää päätelmä, että S:n mummo olisi jotenkin konservatiivinen? Tiedä kummosta BDSM m/m romantiikkaa tääkin mummo lukee iltaisin. Dildot vaan sauhuaa, kun mummo katsoo klippejä Kärtsästä ja lapsenlapsensa tulevasta sulhasesta.Siellä kun lävähtää mummon silmille possujunat ilmeineen ja Kärtsän nuolemiset ja kourinnat
Ei kyllä ole arkiluukissaan, ihan tavis ja omituiset roikkuvat vaatteet, miesmäinenNo kyllähän Sadie on aika beibe, kato vähän tarkemmin.
Arki-Sadie on sairaan kuuma. Ei kyllä ole arkiluukissaan, ihan tavis ja omituiset roikkuvat vaatteet, miesmäinen
No jos beibe on synonyymi kalvakalle posliininukelle, niin why not.No kyllähän Sadie on aika beibe, kato vähän tarkemmin.
No ei se taida mikään beibe olla normielämässä. Aika tavallisen oloinen ja näköinen on silloin kun ammattilaiset ei ole meikanneet ja pukeneet. Mutta eihän siinä ole mitään pahaa.No kyllähän Sadie on aika beibe, kato vähän tarkemmin.
Tiedän tuon Larry jutun, en ole kyllä koittanut millään tavalla kirjoitella tai lähestyä, eikä tosiaan ole edes sitä ig tiliä enää vain X ja TumblrNo siis voi toivoa yhteen tosielämässä, mutta se on huolestuttavaa jos shipattavien oikea elämä ja valinnat alkaa häiritä liikaa. Tästä huonoja esimerkkejä esim. Larry shipissä, jossa alettiin häiriköidä henkilön oikeaa kumppania ja perhettä.
Taidat olla lesbo?Arki-Sadie on sairaan kuuma.
Älä käsitä väärin. Sulla on oikeus kertoa mielipiteesi, mutta jotenkin ajattelisin, että tämä ketju saattaa kurjistaa sun olotilaa, koska täällä kirjoittelee kuitenkin pääasiassa sellaiset ihmiset, jotka eivät enää shippaa, eivät ole koskaan shipanneet, eivät näe B:n ja K:n väleissä mitään erikoista jne. Saatko sä tästä ketjusta itsellesi muuta kuin pahaa mieltä? Taistelet nimittäin tuulimyllyjä vastaan täällä. Tumpussa ehkä löytyisi sellaisia ihmisiä, jotka jakaa tässä asiassa saman ajatusmaailman sun kanssa.Ei harmita, kun minulla on oma mielipide asioista, shippiketjussa ei voi enää ilmaista tätä tosielämän toivetta, koska kaikki tälläiset viestit poistetaan tätä nykyä, ehkä se ajatellaan trollaukseksi sitten niinkuin täälläkin osa sanoi älkää vastatko
Mä en edelleenkään osaa sanoa, onko Sadie kaunis. Toisaalta tuntuu, että yhtä nättejä tulee vastaan aika usein. Onko se lapsenkasvoisuus joka tekee sen, etten osaa pitää häntä poikkeuksellisen kauniina. Tosi söpö hän on ja nätti. Hänen kasvonsa ovat kyllä hyvin säännölliset, siihen lisäksi isot silmät ja näyttävät kulmakarvat ja punaiset paksut hiukset. Eikä sillä Bojanin rakastumisen kannalta niin merkitystä olekaan, onko S kaunis vai söpö.Ei kyllä ole arkiluukissaan, ihan tavis ja omituiset roikkuvat vaatteet, miesmäinen
En tiedä punalipuista, mutta aika kurviton S on.Tykkääkö Bojan lapsenkasvoisista- ja kroppaisista? Vähän red flag.
Tämän ketjun kirjoittajista todella moni on biseksuaali tms. Se tuli selväksi yhden keskustelun myötä.Taidat olla lesbo?
No ei instaseuraamistensa perusteella.Tykkääkö Bojan lapsenkasvoisista- ja kroppaisista? Vähän red flag.
Femme vai butch?Taidat olla lesbo?
Kannattaa alkaa totutella ajatukseen ja hyväksyä, ettei K ja B päädy ikinä yhteen kuten haluaisit. Kumpikin perustaa pian perheen omien naistensa kanssa.En hyväksyisi kumpaakaan, koska sen kumppanin pitäisi olla K, mutta siis en oikein pidä Sadiesta, enkä tuosta Amerikka kytköksestä myöskään, mutta nyt siis olen tullut tulokseen, että toi mummo juttu ei vielä tarkoita mitään pitää olla pitävämmät todisteet ja kaikki on taas toistaiseksi hyvin