K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joksut toi Viisujen jälkeen itseään esiin bändinä, joka on helposti lähestyttävä ja läsnä faneille somessa. Vähän sellainen kaverityyli että seuraat samalla heidän elämäänsä. Siihen päälle tiedostettu hyvän ulkonäön hyödyntäminen ja bändin keskinäisen shippimateriaalin tuottaminen. Se oli se mikä vetosi. Heillä nuo ulkonäkö ja shipit on olleet vähintään yhtä tärkeitä suosioon kuin musiikki. Nyt kun B ei someta yhtä innokkaasti ja muutenkin bändin sometuksessa on tapahtunut muutos vaikuttaa se bändiin. Eri asia on ne bändit, jossa musiikki yksin on se suosion syy.
Onhan he itse useamman kerran viime aikoina toistelleet, että musiikin pitäisi olla se, joka yhdistää heitä ja faneja. Haluavat varmaan nyt siirtää painoa enemmän sinne.
 
vierailija
No, tätä vasten katsottuna B. ei ainakaan tee elämästään helpompaa rakastumalla paljon suositumpaan kumppaniin.
No ei. En tiedä miten B kestäisi suurempaa suosiota ja siihen liittyviä paineita ja arvostelua. Hän on aika tuntematon ja saanut olla aika rauhassa. Mitään suuria julkisia cancelointeja tai lokakampanjoita ei ole joutunut kokemaan. Etenkin kun jo noi juorut pienen pienessä JO piirissä on häntä ahdistaneet.
 
vierailija
Luulen myös, että voi olla itsensä kanssa tekemistä, jos kumppani on menestyneempi ja suositumpi. Kasvun paikka.
Joo ja jos kumppani myös liikkuu piireissä, jossa kaikki on menestyneitä, rikkaita, kauniita ja kunnianhimoisia. Verkostoista ja suhteista puhumattakaan. Ja itse olet se tuntematon nobody jostain pikkupaikasta. Voi käydä itsetunnon päälle.
 
vierailija
Kuka komppaa itseään? Mä itse asiassa yllätyin just positiivisesti kun noi mun ”vain ystäviä” postaukset saikin täällä ihan positiivisen vastaanoton
Ja en siis todellakaan vastaillut tai peukutellut itselleni.

ehkä pitääkin siirtyä emoalukselta kokonaan tänne
Minäkin yllätyin, että sain shippaajana kirjoittaa tänne, kun se mummojuttu sai alkuun niin huonolle tuulelle ja itkinkin kotona, sellaista ei ole kyllä ennen vielä tapahtunut
 
vierailija
Kuka komppaa itseään? Mä itse asiassa yllätyin just positiivisesti kun noi mun ”vain ystäviä” postaukset saikin täällä ihan positiivisen vastaanoton
Ja en siis todellakaan vastaillut tai peukutellut itselleni.

ehkä pitääkin siirtyä emoalukselta kokonaan tänne
Välillä täällä on hyvää keskustelua, välillä taas ihan törkeetä p*****a.
 
vierailija
No ei. En tiedä miten B kestäisi suurempaa suosiota ja siihen liittyviä paineita ja arvostelua. Hän on aika tuntematon ja saanut olla aika rauhassa. Mitään suuria julkisia cancelointeja tai lokakampanjoita ei ole joutunut kokemaan. Etenkin kun jo noi juorut pienen pienessä JO piirissä on häntä ahdistaneet.
No siis onhan hänestä levitelty Twitterissä ties mitä juttuja erään vihatilin toimesta. Toisaalta noilta välttyy kun pysyy pois somesta, tili vaan jollekin muulle päivitettäväksi ja elää elämäänsä.
 
vierailija
Onhan he itse useamman kerran viime aikoina toistelleet, että musiikin pitäisi olla se, joka yhdistää heitä ja faneja. Haluavat varmaan nyt siirtää painoa enemmän sinne.
Joo, varmasti haluavat siirtää mutta ei ole välttämättä niin helppoa. Onhan näilläkin palstoilla jo valitettu että Joksut on nykyään tylsiä. Mieti teineja ja parikymppisiä, jotka odottaa vielä enemmän läsnäoloa.
 
vierailija
Juuh. Lavashowstakin täytyy siivota lantionylkytykset ja vaeltelevat kädet, ettei Ameriikan anopit ja isoanopit järkyty, jos sattuvat tallenteiden ääreen.

Mitä kivaa meille tästä suhteesta seurasikaan?
kuolen nauruun kun aattelen, että pahaa avistamaton ameriikan mummo googlaa vävyä ja vastaan tulee eroottiset novellit beestä ja koosta🤣 🤣 🤣 🤣 godbless
 
vierailija
Joo ja jos kumppani myös liikkuu piireissä, jossa kaikki on menestyneitä, rikkaita, kauniita ja kunnianhimoisia. Verkostoista ja suhteista puhumattakaan. Ja itse olet se tuntematon nobody jostain pikkupaikasta. Voi käydä itsetunnon päälle.
Eikös Sadie kuitenkin ole jalat maassa ja hänellä on myös tavallisia ystäviä, esimerkiksi se Rose.
 
vierailija
Oho, siis harmittaako sua, että kumppani ois Sadie vai että B:llä ylipäätään olisi joku kumppani?
En hyväksyisi kumpaakaan, koska sen kumppanin pitäisi olla K, mutta siis en oikein pidä Sadiesta, enkä tuosta Amerikka kytköksestä myöskään, mutta nyt siis olen tullut tulokseen, että toi mummo juttu ei vielä tarkoita mitään pitää olla pitävämmät todisteet ja kaikki on taas toistaiseksi hyvin
 
vierailija
En hyväksyisi kumpaakaan, koska sen kumppanin pitäisi olla K, mutta siis en oikein pidä Sadiesta, enkä tuosta Amerikka kytköksestä myöskään, mutta nyt siis olen tullut tulokseen, että toi mummo juttu ei vielä tarkoita mitään pitää olla pitävämmät todisteet ja kaikki on taas toistaiseksi hyvin
Okei, mutta kannattako lukea tätä palstaa jos asia harmittaa noin paljon?
 
vierailija
En hyväksyisi kumpaakaan, koska sen kumppanin pitäisi olla K, mutta siis en oikein pidä Sadiesta, enkä tuosta Amerikka kytköksestä myöskään, mutta nyt siis olen tullut tulokseen, että toi mummo juttu ei vielä tarkoita mitään pitää olla pitävämmät todisteet ja kaikki on taas toistaiseksi hyvin
Vähän ikävää shippaamista tällainen.
 
vierailija
En hyväksyisi kumpaakaan, koska sen kumppanin pitäisi olla K, mutta siis en oikein pidä Sadiesta, enkä tuosta Amerikka kytköksestä myöskään, mutta nyt siis olen tullut tulokseen, että toi mummo juttu ei vielä tarkoita mitään pitää olla pitävämmät todisteet ja kaikki on taas toistaiseksi hyvin
Ootkohan vähän liikaa takertunut tohon shippiin kun nyt se pitäisi oikeesti olla K ja mitään muita suhteita Bojanilla ei saisi olla vaan hänen pitäisi vaan K:ta oottaa. Plus tuo että et hyväksy mitä Bojan tekee ei oo kovin tervettä. Shipata saa mutta ei kannata nyt ihan liikaa siihen verrata todellisuuteen
 
vierailija
kuolen nauruun kun aattelen, että pahaa avistamaton ameriikan mummo googlaa vävyä ja vastaan tulee eroottiset novellit beestä ja koosta🤣 🤣 🤣 🤣 godbless
Tai millaisia otsikoita tabloid-lehdet keksivät puhtoisen vävypojan salatusta menneisyydestä...😁 Amerikkalainen cancel-kulttuuri, huoh. Voiko siihen vedota, että Euroopassa ollaan hiukan enemmän boheemia?
 

Yhteistyössä