vierailija
Ei häntä ole kyllä näkynyt pitkään aikaanOnko haikukin siirtynyt pimeälle puolelle?
Ei häntä ole kyllä näkynyt pitkään aikaanOnko haikukin siirtynyt pimeälle puolelle?
Vai luuliko joku minua haikuksi?Ei häntä ole kyllä näkynyt pitkään aikaan
Ai niin mutta eikö sitä käytä nykyään muutkin, kun Khan ja Bni jäi vähän niinkuin yleiseen käyttöönMutta KHAN on palannut. Näin sen täällä eilen tai toissapäivänä.
Ne on ystäviä ja esiintyihän B Klle Kultsallakin samalla lailla kun katseet, lentosuukot ja sydämet lenteli. Ei mitään uutta.No mikä tämä ruissiesitys sitten oli? Onko rakastunut kahteen ihmiseen?
Kyllä se nyt hieman enemmältä minun silmääni näyttiNe on ystäviä ja esiintyihän B Klle Kultsallakin samalla lailla kun katseet, lentosuukot ja sydämet lenteli. Ei mitään uutta.
Tämä. Hyvin olisi voinut pitää matkan piilossa jos olisi halunnut. IG seuraamisetkin on ihan turhia ja tietää tasan tarkkaan että fanit stalkkaa kaikki seuraamiset, kommentit ja tykkäykset. Ehkä vähän kutkuttelisi kertoa kaikille että heilastelee Hollywoodjulkkiksen kanssaB varmasti tietää, että hänen liikkeitään seurataan tarkasti. Miksi ilmoitti ylipäätään, että on New Yorkissa tai miksi on alkanut seuraamaan jotain tyyppejä? Haluaa kuitenkin jotain paljastaa?
En nähnyt ruississa mitään esitystä. Ihan kaverilliset välit näytti olevan edelleen.No mikä tämä ruissiesitys sitten oli? Onko rakastunut kahteen ihmiseen?
Minä näin. Kyllä ne ilmeet oli aika paljastavia.En nähnyt ruississa mitään esitystä. Ihan kaverilliset välit näytti olevan edelleen.
Eihän sitä nycin reissua olisi kukaan osannu ihmetellä ja Sadieen yhdistää ilman sitä yökerhokuvaa. Ei ole Bojan sen jälkeen sijaintejaan ilmoitellut.Tämä. Hyvin olisi voinut pitää matkan piilossa jos olisi halunnut. IG seuraamisetkin on ihan turhia ja tietää tasan tarkkaan että fanit stalkkaa kaikki seuraamiset, kommentit ja tykkäykset. Ehkä vähän kutkuttelisi kertoa kaikille että heilastelee Hollywoodjulkkiksen kanssa
Juuh. Lavashowstakin täytyy siivota lantionylkytykset ja vaeltelevat kädet, ettei Ameriikan anopit ja isoanopit järkyty, jos sattuvat tallenteiden ääreen.Nyt on Bllä kovat paineet haastatteluissa kun oman mummon lisäksi niitä vahtaa Sadien mummo.
Niin eli esittikö sinun mielestä rakastunutta?Minä näin. Kyllä ne ilmeet oli aika paljastavia.
Jep, muuten mut ainoa mitä oikeesti vähän ihmettelin oli se sormien tunkeminen paidankauluksen alle. Kuka tekee silleen kaverilleen, kuvatessa?? No B näemmäEn nähnyt ruississa mitään esitystä. Ihan kaverilliset välit näytti olevan edelleen.
Se on vaikuttanut hänen minä-suhteeseensa ja lisäksi pitää sen koukuttavuutta vaarallisena. Ihmiset on erilaisia.Kertokaa minulle yksi juttu, miksi some on tullut B:lle niin suureksi peikoksi? Miksi se ei ole sitä vaikka K:lle tai Alessandralle (joka on hyvin aktiivinen somen käyttäjä) tai monille muille nuorille artisteille?
Alikan kanssa otettuja kuviahan sieltä Instassa julkaistiin. Auringonpimennystäkin seurasivat yhdessä. Jokuhan olisi voinut ajatella, että lensi Nykkiin hänen perässään. (Ellei tiedä, että Alikalla on boyfriend).Eihän sitä nycin reissua olisi kukaan osannu ihmetellä ja Sadieen yhdistää ilman sitä yökerhokuvaa. Ei ole Bojan sen jälkeen sijaintejaan ilmoitellut.
Lantionylkytyksiä oli kyllä Ruississa, etenkin SSOLin aikana oli oikeenkin intensiiviset nylkytyksetJuuh. Lavashowstakin täytyy siivota lantionylkytykset ja vaeltelevat kädet, ettei Ameriikan anopit ja isoanopit järkyty, jos sattuvat tallenteiden ääreen.
Mitä kivaa meille tästä suhteesta seurasikaan?
No ei tee ja olihan hän muutenkin rakastuneen näköinen, en nää kyllä samaa Martinin, Krisin tai muidenkaan kanssa, vaikka joku sitä mieltäJep, muuten mut ainoa mitä oikeesti vähän ihmettelin oli se sormien tunkeminen paidankauluksen alle. Kuka tekee silleen kaverilleen, kuvatessa?? No B näemmä
No some savusti bändin isähahmon pihalle. Somessa väitettiin Bojanin vieneen jonkun tytönhupakon bäkkärille näin noinku esimerkiksi.Kertokaa minulle yksi juttu, miksi some on tullut B:lle niin suureksi peikoksi? Miksi se ei ole sitä vaikka K:lle tai Alessandralle (joka on hyvin aktiivinen somen käyttäjä) tai monille muille nuorille artisteille?
Oli ne enemmän kuin pelkkää kaveruutta. Kultsa oli vielä selkeämmin, ja kaiken nyt tiedossa (?) olevan perusteella suhde Sadien kanssa oli silloin jo alkanut.Minä näin. Kyllä ne ilmeet oli aika paljastavia.
Sä näät omias ja mitä haluat. Kiellät todellisuudel, kuten Kn avovaimonkin.Minä näin. Kyllä ne ilmeet oli aika paljastavia.
Se on vaikuttanut hänen minä-suhteeseensa ja lisäksi pitää sen koukuttavuutta vaarallisena. Ihmiset on erilaisia.
Itse ymmärrän hyvin vihaan ig:tä myös niinkuin BojankinNo some savusti bändin isähahmon pihalle. Somessa väitettiin Bojanin vieneen jonkun tytönhupakon bäkkärille näin noinku esimerkiksi.
Ja se elämän tarkoitus - tavata Käärijä (ja Joost). Ja mikä katse samalla, ei siinä Joostia katsottu todellakaan.No ei tee ja olihan hän muutenkin rakastuneen näköinen, en nää kyllä samaa Martinin, Krisin tai muidenkaan kanssa, vaikka joku sitä mieltä