vierailija
Hyi helvetti mitä kommentointia, täällä näköjään sama meininki kuin mitä S fanit heittelee Bojanista.En tiedä punalipuista, mutta aika kurviton S on.
Hyi helvetti mitä kommentointia, täällä näköjään sama meininki kuin mitä S fanit heittelee Bojanista.En tiedä punalipuista, mutta aika kurviton S on.
Miehet ja naiset näkee nämä asiat eri tavoin. Toki sen lisäksi jokaisella yksilöllä on omat mieltymyksensä sukupuolesta riippumatta. Bojan on nuori mies, joten hän näkee Sadien varmasti eri silmin kuin joku vanhempi nainen esimerkiksi. Sun ikää ja sukupuolta tosin en tiedä.Tykkääkö Bojan lapsenkasvoisista- ja kroppaisista? Vähän red flag.
Sitten kun tuon ajatuksen hyväksyy ja sisäistää, voi shipata hyvällä omalla tunnolla.Kannattaa alkaa totutella ajatukseen ja hyväksyä, ettei K ja B päädy ikinä yhteen kuten haluaisit. Kumpikin perustaa pian perheen omien naistensa kanssa.
Koko jätkä on vähän red flag.Tykkääkö Bojan lapsenkasvoisista- ja kroppaisista? Vähän red flag.
Puutarhassa on jotain hörhöisiä terapiakirjoituksia ja toisessa ketjussa poistellaan puolet viesteistä minkäs teet?Miks te shippaajat valtaatte tänkin ketjun? Teille on jo miljoona omaa.
Mä ihmettelen myös näitä ilkeitä kommentteja toisten ulkonäöstä. Aikuisia ja elämää nähneitä naisia kuitenkin varmaan suurin osa heistä.Hyi helvetti mitä kommentointia, täällä näköjään sama meininki kuin mitä S fanit heittelee Bojanista.
En tiedä punalipuista, mutta aika kurviton S on.
S on maailmanlaajuisesti tunnettu ja rikas julkkis. Eiköhän tuollainen tuo väkisin lisähohdetta henkilöön. Jos olisi maija meikäläinen ei ehkä ulkonäöllään olisi samalla tavalla herättänyt kiinnostusta.Ei kyllä ole arkiluukissaan, ihan tavis ja omituiset roikkuvat vaatteet, miesmäinen
Tee uusi shippiketju ennemin kuin tunget siihen ketjuun joka on varta vasten luotu k/b shippiin tympääntyneillePuutarhassa on jotain hörhöisiä terapiakirjoituksia ja toisessa ketjussa poistellaan puolet viesteistä minkäs teet?
No mene kirjoittamaan itse parempia sitten, jos olet niin erinomainen keskustelija. Tänne ei shippi kuulu.Puutarhassa on jotain hörhöisiä terapiakirjoituksia ja toisessa ketjussa poistellaan puolet viesteistä minkäs teet?
Ja eihän heillä ole kuitenkaan kuin kolme vuotta ikäeroa. Ihan normaalia parisuhteissa. Sadieta on kyllä vaikea uskoa 22-vuotiaaksi.Miehet ja naiset näkee nämä asiat eri tavoin. Toki sen lisäksi jokaisella yksilöllä on omat mieltymyksensä sukupuolesta riippumatta. Bojan on nuori mies, joten hän näkee Sadien varmasti eri silmin kuin joku vanhempi nainen esimerkiksi. Sun ikää ja sukupuolta tosin en tiedä.
se emoketjun poistelu-terrori on lähtenyt ihan käsistä, mä taidan tosiaan siirtyä kokonaan tännePuutarhassa on jotain hörhöisiä terapiakirjoituksia ja toisessa ketjussa poistellaan puolet viesteistä minkäs teet?
Hyvin kyllä kuvasit nykymenoaPuutarhassa on jotain hörhöisiä terapiakirjoituksia ja toisessa ketjussa poistellaan puolet viesteistä minkäs teet?
Tää ei oo shippiketju, joten leipäläpi kiinni siitä asiasta.se emoketjun poistelu-terrori on lähtenyt ihan käsistä, mä taidan tosiaan siirtyä kokonaan tänne
No ihan on ikäisensä näköinen uusissa kuvissa. Monet hänestä netissä liikkuvat kuvat on vuosien takaa, tehnyt kuitenkin näyttelijän töitä lapsesta saakka.Ja eihän heillä ole kuitenkaan kuin kolme vuotta ikäeroa. Ihan normaalia parisuhteissa. Sadieta on kyllä vaikea uskoa 22-vuotiaaksi.
apua, en ole toi reaalielämän shippaaja vaan se joka kirjoitti siitä että ovat vain ystäviä, älä ammu!Tää ei oo shippiketju, joten leipäläpi kiinni siitä asiasta.
Jos syttyy sota S-fanien ja B-fanien kesken niin S-fanit tulee voittamaan heittämällä määräylivoimalla. B/JO-fanien kannattaa jo nyt strategisesti miettiä millä rauhanosituksin ja lepyttelyin lähestyvät S-fanikuntaa jos tää juttu alkaa levitä käsiin. Jos S:ää ruvetaan tylyttämään yhtään jossain missä he sen näkevät niin sieltä tulee kyllä semmoinen vastareaktion vyöry että hukkuu kaikki laivoineen päivineen. Kannattaa vaan alistua isommalle fanikunnalle heti alusta.Hyi helvetti mitä kommentointia, täällä näköjään sama meininki kuin mitä S fanit heittelee Bojanista.
Ai mitä vihjailet? Että tykkäisi sinkistä koska tämä näyttää lapselta, vai?Koko jätkä on vähän red flag.
Tee se muualla kuin täällä, tämä ei ole shippausta varten, kiitos.Mulla ei ole mitään sitä vastaan, jos joku täällä uskoo oikeasti siihen, että B ja K saattavat päätyä yhteen. Se mua vaan vtuttaa, jos sä olet se sama henkilö, joka aikoinaan poisti mm. Peksi ja Tommy viestejä vauvalla? Mä nimittäin shippaan K:ta ja hänen isoa mieshaaremiaan yhteen.
No en oo nähnyt Sadieta tylytettävän missään muualla kuin tällä palstalla, jopa Twitterissä puhuvat hänestä kauniisti ja arvostavasti.Jos syttyy sota S-fanien ja B-fanien kesken niin S-fanit tulee voittamaan heittämällä määräylivoimalla. B/JO-fanien kannattaa jo nyt strategisesti miettiä millä rauhanosituksin ja lepyttelyin lähestyvät S-fanikuntaa jos tää juttu alkaa levitä käsiin. Jos S:ää ruvetaan tylyttämään yhtään jossain missä he sen näkevät niin sieltä tulee kyllä semmoinen vastareaktion vyöry että hukkuu kaikki laivoineen päivineen. Kannattaa vaan alistua isommalle fanikunnalle heti alusta.
Mutta minäkin jään tänne tuon poistelun takia, että näinapua, en ole toi reaalielämän shippaaja vaan se joka kirjoitti siitä että ovat vain ystäviä, älä ammu!
hitto että se oli raivostuttavaa, kuten myös nyt se kaikkien edes jotenkin Kuumaan mainitsevien viestien poistaminen. Ihanaa jos täällä saa kuumistella miten haluaa ja kenen kanssa haluaaMulla ei ole mitään sitä vastaan, jos joku täällä uskoo oikeasti siihen, että B ja K saattavat päätyä yhteen. Se mua vaan vtuttaa, jos sä olet se sama henkilö, joka aikoinaan poisti mm. Peksi ja Tommy viestejä vauvalla? Mä nimittäin shippaan K:ta ja hänen isoa mieshaaremiaan yhteen.
Älä yritä. Tämä on no rules ketju ja täällä on paritettu B:ta D:lle, S:lle ja vaikka kenelle. Ihan samalla tavalla voi parittaa K:ta. Tämä ei ole mikään JO tai B faniketju. Niille on ihan omat ketjunsa.Tee se muualla kuin täällä, tämä ei ole shippausta varten, kiitos.
Älä puhu pötyä, B:tä shipattu ensin D:lle ja sitten S:lle, täällä ei ole tuollaista sääntöäTee se muualla kuin täällä, tämä ei ole shippausta varten, kiitos.