K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
B varmasti tietää, että hänen liikkeitään seurataan tarkasti. Miksi ilmoitti ylipäätään, että on New Yorkissa tai miksi on alkanut seuraamaan jotain tyyppejä? Haluaa kuitenkin jotain paljastaa?
Tämä. Hyvin olisi voinut pitää matkan piilossa jos olisi halunnut. IG seuraamisetkin on ihan turhia ja tietää tasan tarkkaan että fanit stalkkaa kaikki seuraamiset, kommentit ja tykkäykset. Ehkä vähän kutkuttelisi kertoa kaikille että heilastelee Hollywoodjulkkiksen kanssa 😄
 
vierailija
Tämä. Hyvin olisi voinut pitää matkan piilossa jos olisi halunnut. IG seuraamisetkin on ihan turhia ja tietää tasan tarkkaan että fanit stalkkaa kaikki seuraamiset, kommentit ja tykkäykset. Ehkä vähän kutkuttelisi kertoa kaikille että heilastelee Hollywoodjulkkiksen kanssa
Eihän sitä nycin reissua olisi kukaan osannu ihmetellä ja Sadieen yhdistää ilman sitä yökerhokuvaa. Ei ole Bojan sen jälkeen sijaintejaan ilmoitellut.
 
vierailija
Kertokaa minulle yksi juttu, miksi some on tullut B:lle niin suureksi peikoksi? Miksi se ei ole sitä vaikka K:lle tai Alessandralle (joka on hyvin aktiivinen somen käyttäjä) tai monille muille nuorille artisteille?
 
vierailija
Eihän sitä nycin reissua olisi kukaan osannu ihmetellä ja Sadieen yhdistää ilman sitä yökerhokuvaa. Ei ole Bojan sen jälkeen sijaintejaan ilmoitellut.
Alikan kanssa otettuja kuviahan sieltä Instassa julkaistiin. Auringonpimennystäkin seurasivat yhdessä. Jokuhan olisi voinut ajatella, että lensi Nykkiin hänen perässään. (Ellei tiedä, että Alikalla on boyfriend).
 
vierailija
Kertokaa minulle yksi juttu, miksi some on tullut B:lle niin suureksi peikoksi? Miksi se ei ole sitä vaikka K:lle tai Alessandralle (joka on hyvin aktiivinen somen käyttäjä) tai monille muille nuorille artisteille?
No some savusti bändin isähahmon pihalle. Somessa väitettiin Bojanin vieneen jonkun tytönhupakon bäkkärille näin noinku esimerkiksi.
 
vierailija
vierailija
Bojan näytti Ruississa mun mielestä iloiselta ja onnelliselta. Siihen saattoi olla syynä vaikka Suomen kavereiden näkeminen ja pääsy legendaarisille festareille soittamaan. Se halaus Käärijän kanssakin saattoi olla vaan ystävän kiitollisuutta siitä mihin asti ovat päässeet.
jos tätä nyt näin katsoo ihan ilman shippilaseja
 

Yhteistyössä