K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sitä ei tosiaankaan heti huomattu. Pääasiassahan kuvassa nähtiin vain sadie ja mahdollisesti se finn. Se hiha pitseineen ei ollut sadiefanien mielenkiinnon kohteena ollenkaan eikä sitä tunnistettu bojanin takiksi ensin ollenkaan edes täällä.
Kyllähän se bongattiin Twitterissä melko nopeasti eikä tainneet olla suomalaisia ne kommentoijat.
 
vierailija
Sitä ei tosiaankaan heti huomattu. Pääasiassahan kuvassa nähtiin vain sadie ja mahdollisesti se finn. Se hiha pitseineen ei ollut sadiefanien mielenkiinnon kohteena ollenkaan eikä sitä tunnistettu bojanin takiksi ensin ollenkaan edes täällä.
Kyllä tuo olisi joka tapauksessa tunnistettu Bojanin takiksi. Kuka tahansa tunnistaa, joka on nähnyt KK n luomuksia.
 
vierailija
Sitä ei tosiaankaan heti huomattu. Pääasiassahan kuvassa nähtiin vain sadie ja mahdollisesti se finn. Se hiha pitseineen ei ollut sadiefanien mielenkiinnon kohteena ollenkaan eikä sitä tunnistettu bojanin takiksi ensin ollenkaan edes täällä.
Mä kyllä sanoin heti aamulla ku linkkasin sen, että onko kirrin pitsit. Siksihän mä sen linkkasinkin kun juuri ne pitsit kiinnitti huomion.
 
vierailija
Pitäisköhän sitä täs alkaa katsomaan Stranger thingsiä
Mä oon mökillä saaressa teinien kanssa ja ne äsken puhui keskenään että katotaan pari jaksoa Stranges thingsiä. Ne tietää että en katso ollenkaan mitään sarjoja tai leffoja ja yllättyivät totaalisesti, kun kysyin että onko se se jossa on Sadie Sink..😅. Mistä SÄ sen tiedät, oli kysymys…
 
vierailija
vierailija
Mäkin muistan että JO-twitterissä tunnistettiin ja levitettiin sitä kuvaa tosi nopeasti. Ja siitähän alkoi kaikki ne Sadie-meemit.
Mutta ne oli vasta kompostin jälkeen. Täällä oltiin aamutuimaan jo kartalla. Mä oon aika varma että jonkun käsistä se täältä on levinnyt. Juuri joku sanoi jutelleensa silloin heti jonkun ulkomaalaisen tumppulaisen kanssa aiheesta, näinhän se sana kulkee.
 
vierailija
Mulla on outo olo, kun olin tosi tiiviisti ST-fandomissa just ennen kuin siirryin JO-fandomiin (mun psyyke kestää vain yhtä fanitusta kerrallaan 😆) ja nyt sit nämä fandomit on osittain yhdistymässä. 😅
 

Yhteistyössä