Älä taas aloita. 🥱Ei shippausta tähän ketjuun! Mitään!
Ai sinäkin taas täällä.Ei shippausta tähän ketjuun! Mitään!
Mun viestit ei pääse läpi, mutta siis en näköjään tuonutkaan sitä kuvaa tänne, vaan tää oli mun:K/B-komposti
Vastaväitteen olisi voinut esittää kohteliaamminkin. K on iskenyt Bojan peruukin päähänsä ja Hojan naputellut tuon Kojanin postaukseensa. Niin ja sua se rassaa miksi?keskustelu.kaksplus.fi
Tuolta sivulta alkoi koko takin kummastelu.
Ei kiinnosta kuka toi mitä. Ootko Aito kun niin pitää päteä?Mun viestit ei pääse läpi, mutta siis en näköjään tuonutkaan sitä kuvaa tänne, vaan tää oli mun:
Ja mikäs tuo Karlo Kirrimäinen kuvio nahkatakissa. Täähän käy mielenkiintoseksi.
Näin se muisti pätkii.
No ei vissiin ollut kukaan shippaamassakaan. Perkeleen sääntöinisijät.Ei shippausta tähän ketjuun! Mitään!
En. Mikä sua risoo?Ei kiinnosta kuka toi mitä. Ootko Aito kun niin pitää päteä?
Joo meni mullakin äskeinen viesti, en tiedä mistä syystä .Meneekö muillakin yhtäkkiä melkein kaikki viestit moderointiin?
Juu!Meneekö muillakin yhtäkkiä melkein kaikki viestit moderointiin?
Musta se neljäs kausi jäi tosi kiinnostavaan paikkaan. Katson kyllä viidennenkin.Eka kausi joo, muuten kakkkaa.
Viisi kautta on ok pituus, itsekään en tykkää sellaisista jotka jatkuu vaan eikä lopu millään. Menevät yleensä huonommiksi.ST on esimerkki sarjasta, joka ois pitänyt lopettaa jo aikoja sitten.
Se eka kausi on tosi hyvä itsenäinen kokonaisuus, jossa toimii kaikki, mutta oon löytänyt jotain kiinnostavaa myös jokaiselta muulta kaudelta. Tällä hetkellä yksi mun lempihahmoista on Robin ja rakastan Robinin ja Steven välistä ystävyyttä, ihan vain sen takia voisin katsoa sarjaa.ST on esimerkki sarjasta, joka ois pitänyt lopettaa jo aikoja sitten.
Lieneekö yllättävää kiinnostusta ketjuun ilmennyt ulokomailta saakkaJoo meni mullakin äskeinen viesti, en tiedä mistä syystä .
Hei haloo nyt… tää ketju oli alunperin tarkoitettu ns entisille shippaajille eikä tässä ketjussa ole ennenkään ollut kiellettyä shipata esim Boitsua ja Damonia tai ketä vaan. Joten ihan nyt suu supussa vaan.Ei shippausta tähän ketjuun! Mitään!
Testailin noita murteita jo silloin joskus kun vauvalla väiteltiin että onko siellä ulkomaalaisia vai ei tai jotain sinne päin. Googlen kääntäjä oli todella hyvä kääntämään murteitakin.no joko otta päevä, kuis hurissee siel päi . Lämpölöistä ollu täsä. Pitää testaa miten tämä kääntyy jos ei halua että joku päätyy enkkuloisten korville pitää kirjoittaa jotain murretta tai epäselvästi
Slovenian vahvistus kyseli joskus että mikä on tämä "genuine" josta te koko ajan väännätte. Siitä oli jauhettu jo aika pitkään ennen kuin kysyi. Samoin "tupenrapinat" kääntyy varsin mielenkiintoisesti.Ja välillä jauhetaan jostain Wrapperistä joka ei tunnu liittyvän kuvioon mitenkään.
Tuonne twittertilille siis.Äh, typerää. Ei edes vitsillä kannattais tuonne laittaa mitään.
Jep, jäin hetkeksi selaamaan noita kommentteja kun avasin linkin ja joo takas blokkiin vaan.Äh, typerää. Ei edes vitsillä kannattais tuonne laittaa mitään.
Juu selittele nyt lisääMistäs tietää vaikk se poistelisi niitä siellä
Älä nyt, se poistaa kaikki jotka seksuaalipakottaa B/S-shippiä.Juu selittele nyt lisää