K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mut ehkä joksut haluu ne jenkkifanit??
Tottakai ne arvostaa ihan kaikkia faneja jotka heidän musiikkia kuuntelee. Ei se mikään kilpailu ole. Asetu edes pikku hetkeksi artistin asemaan ja mieti että olet tehnyt musiikkia jota toiset kuuntelee ja rakastaa ja tulee katsomaan keikkoja, niin ehkä ymmärrät että ihan varmasti he puolestaan arvostaa sitä, onpa se kuuntelija ihan mistä maasta vaan.
 
vierailija
Any language, any region asetuksissa. Menin siis suoraan Googleen puhtaaseen istuntoon enkunkielisellä puhelimella, niin noi on varmaan jotkut vakkariasetukset.
Googlella on puhelimen sijainti joka tapauksessa tiedossa. Sadiesta on niin järjetön määrä materiaalia että ei esim jonkun yhdysvaltalaisen hakuun mitenkään tule kovin korkealle suomalainen keskustelupalsta. Todennäköisesti ei tule ollenkaan.
 
vierailija
Googlella on puhelimen sijainti joka tapauksessa tiedossa. Sadiesta on niin järjetön määrä materiaalia että ei esim jonkun yhdysvaltalaisen hakuun mitenkään tule kovin korkealle suomalainen keskustelupalsta. Todennäköisesti ei tule ollenkaan.
Mutta jos googlaa ”sadie sink bojan” niin näyttää vain sivut joissa Sadien lisäksi mainitaan Bojan. Ja kun niitä sivuja ei paljoa ole, tuloksiin nousee myös muunkielistä sisältöä ellei rajaa vain enkunkielisiin tuloksiin asetuksista.
 
vierailija
Mutta jos googlaa ”sadie sink bojan” niin näyttää vain sivut joissa Sadien lisäksi mainitaan Bojan. Ja kun niitä sivuja ei paljoa ole, tuloksiin nousee myös muunkielistä sisältöä ellei rajaa vain enkunkielisiin tuloksiin asetuksista.
Eli eiköhän laiteta ketju poistoon ennenkuin ulkomaalaiset fanit huomaa mitä roskaa Suomessa kirjoitellaan?
 
vierailija
Mä kokeilin ihan omalle tililleni kirjautuneena haulla bojan and sadie, ja tää palsta oli vasta 19. hakutulos. Tiktokkia tarjoaa runsaasti, vaikka sitä en itse käytä, samoin twitteriä tuli runsaasti tarjolle. Lisäksi oli lähinnä pelkästään sadieen liittyviä linkkejä. Miten nää poikkeaa näin paljon?
 
vierailija
Siinä mielessä ollaan syypäitä että se bojanin takki tunnistettiin nimenomaan täällä tai vauvalla, ja tieto sitten livahti muuallekin. Sitä ei todellakaan ollut siinä vaiheessa vielä huomattu missään muualla. Ilman sitä riivatun hihaa kukaan ei yhdistäisi heitä sen kummemmin toisiinsa, vaikka sadien äiti bojanin seuratuista löytyisikin. Puhuttaisiin varmasti edelleen Damonin kanssa hengailusta ja että S:n äitiä ovat varmaan tavanneet ihan muuten vaan kun ovat porukalla pyörineet.
Eli mä oon syyllinen. Mä sen takkikuvan bongasin ja toin tänne. Sori Sadie ja Bojan!
 

Yhteistyössä