vierailija
Mutta mitkä maa-asetukset ja minkäkieliseltä alueelta?Ja hain enkunkielisellä googlella.
Mutta mitkä maa-asetukset ja minkäkieliseltä alueelta?Ja hain enkunkielisellä googlella.
Jotenkin italialainen ja slovenialainen pääsi eksymään vauvan ketjuun kun etsivät Kärtsää ja Bojania.Ei ainakaan jos ei erityisesti etsi suomesta tai suomen kielellä olevaa sisältöä. Ja miksi esim joku brasilialainen sadiefani niin tekisi?
Mulle tulee vaan kumpaakin erikseen, ei mitään juoruakaan heistä yhdessäMenin privaatti-istunnolla kokeilemaan ja tämä ketju oli ekalla hakutulosten sivulla.
Tottakai ne arvostaa ihan kaikkia faneja jotka heidän musiikkia kuuntelee. Ei se mikään kilpailu ole. Asetu edes pikku hetkeksi artistin asemaan ja mieti että olet tehnyt musiikkia jota toiset kuuntelee ja rakastaa ja tulee katsomaan keikkoja, niin ehkä ymmärrät että ihan varmasti he puolestaan arvostaa sitä, onpa se kuuntelija ihan mistä maasta vaan.Mut ehkä joksut haluu ne jenkkifanit??
Totta kai pääsee jos etsii nimenomaan suomesta, mutta se pitää hakuasetuksista muuttaa. Nyt tuskin monikaan on kiinnostunut suomessa käytävästä keskustelusta.Jotenkin italialainen ja slovenialainen pääsi eksymään vauvan ketjuun kun etsivät Kärtsää ja Bojania.
Any language, any region asetuksissa. Menin siis suoraan Googleen puhtaaseen istuntoon enkunkielisellä puhelimella, niin noi on varmaan jotkut vakkariasetukset.Mutta mitkä maa-asetukset ja minkäkieliseltä alueelta?
Kyllähän he hakivatkin nimenomaan suomalaista sisältöä.Jotenkin italialainen ja slovenialainen pääsi eksymään vauvan ketjuun kun etsivät Kärtsää ja Bojania.
Mäkin oon välillä päätynyt jollekin serbiankielisille foorumeille kun oon googlaillut jotain spesifiä vaikka en osaa serbiaa.Totta kai pääsee jos etsii nimenomaan suomesta, mutta se pitää hakuasetuksista muuttaa. Nyt tuskin monikaan on kiinnostunut suomessa käytävästä keskustelusta.
Jep, kyllä noita muunkielisiä/maalaisia hakutuloksia tulee myös vaikka ei olisikaan kyseiset kieli/maa-asetukset päällä.Mäkin oon välillä päätynyt jollekin serbiankielisille foorumeille kun oon googlaillut jotain spesifiä vaikka en osaa serbiaa.
Googlella on puhelimen sijainti joka tapauksessa tiedossa. Sadiesta on niin järjetön määrä materiaalia että ei esim jonkun yhdysvaltalaisen hakuun mitenkään tule kovin korkealle suomalainen keskustelupalsta. Todennäköisesti ei tule ollenkaan.Any language, any region asetuksissa. Menin siis suoraan Googleen puhtaaseen istuntoon enkunkielisellä puhelimella, niin noi on varmaan jotkut vakkariasetukset.
Mutta jos googlaa ”sadie sink bojan” niin näyttää vain sivut joissa Sadien lisäksi mainitaan Bojan. Ja kun niitä sivuja ei paljoa ole, tuloksiin nousee myös muunkielistä sisältöä ellei rajaa vain enkunkielisiin tuloksiin asetuksista.Googlella on puhelimen sijainti joka tapauksessa tiedossa. Sadiesta on niin järjetön määrä materiaalia että ei esim jonkun yhdysvaltalaisen hakuun mitenkään tule kovin korkealle suomalainen keskustelupalsta. Todennäköisesti ei tule ollenkaan.
Mutta saan tämän sivun lisäksi myös esim. sloveeninkielisen artikkelin.Googlella on puhelimen sijainti joka tapauksessa tiedossa. Sadiesta on niin järjetön määrä materiaalia että ei esim jonkun yhdysvaltalaisen hakuun mitenkään tule kovin korkealle suomalainen keskustelupalsta. Todennäköisesti ei tule ollenkaan.
Eli eiköhän laiteta ketju poistoon ennenkuin ulkomaalaiset fanit huomaa mitä roskaa Suomessa kirjoitellaan?Mutta jos googlaa ”sadie sink bojan” niin näyttää vain sivut joissa Sadien lisäksi mainitaan Bojan. Ja kun niitä sivuja ei paljoa ole, tuloksiin nousee myös muunkielistä sisältöä ellei rajaa vain enkunkielisiin tuloksiin asetuksista.
Ajatteletko että muualla ei kirjoiteta heistä mitään?Eli eiköhän laiteta ketju poistoon ennenkuin ulkomaalaiset fanit huomaa mitä roskaa Suomessa kirjoitellaan?
Eli mä oon syyllinen. Mä sen takkikuvan bongasin ja toin tänne. Sori Sadie ja Bojan!Siinä mielessä ollaan syypäitä että se bojanin takki tunnistettiin nimenomaan täällä tai vauvalla, ja tieto sitten livahti muuallekin. Sitä ei todellakaan ollut siinä vaiheessa vielä huomattu missään muualla. Ilman sitä riivatun hihaa kukaan ei yhdistäisi heitä sen kummemmin toisiinsa, vaikka sadien äiti bojanin seuratuista löytyisikin. Puhuttaisiin varmasti edelleen Damonin kanssa hengailusta ja että S:n äitiä ovat varmaan tavanneet ihan muuten vaan kun ovat porukalla pyörineet.
Joo. Oikeasti, olisit voinut jättää tekemättäEli mä oon syyllinen. Mä sen takkikuvan bongasin ja toin tänne. Sori Sadie ja Bojan!
Mutta olitko sä myös se joka tarkisti pitsit? Koska ensinhän siitä kuvasta sanottiin että höpöhöpö ihan bulkkipitsejä, kunnes joku sitten linkkasi ne oikeat karlokirrit.Eli mä oon syyllinen. Mä sen takkikuvan bongasin ja toin tänne. Sori Sadie ja Bojan!
Ihan kuin sitä ei ois huomattu missään muualla, sen verran tunnistettava takki.Joo. Oikeasti, olisit voinut jättää tekemättä
Kannattaa pistää kääntäjään serbian- ja slovakiankieliset jutut. Mä olen lukenut monta tosi mielenkiintoista juttua sen avulla.Mäkin oon välillä päätynyt jollekin serbiankielisille foorumeille kun oon googlaillut jotain spesifiä vaikka en osaa serbiaa.
Joo, käännän aina jos etsin tietoa jostain kiinnostavasta asiasta.Kannattaa pistää kääntäjään serbian- ja slovakiankieliset jutut. Mä olen lukenut monta tosi mielenkiintoista juttua sen avulla.
Sitä ei tosiaankaan heti huomattu. Pääasiassahan kuvassa nähtiin vain sadie ja mahdollisesti se finn. Se hiha pitseineen ei ollut sadiefanien mielenkiinnon kohteena ollenkaan eikä sitä tunnistettu bojanin takiksi ensin ollenkaan edes täällä.Ihan kuin sitä ei ois huomattu missään muualla, sen verran tunnistettava takki.