Täähän oliskin kun Kaksplussa olisi kuuman Hollywood-juorun lähde!No nyt tämä ketju varmasti tulee vastaan hakutuloksissa kun ihmiset alkaa googlata Sadiea ja Bojania, koska heistä ei ole monellakaan sivustoilla juttua. Ja helposti saa käännettyä googlella. Samaan tapaan viime vuonna monet ulkkarit löysi vauvalle kun googlasivat bojereä.
Mut ehkä joksut haluu ne jenkkifanit??Minä en halua jakaa Joksuja joidenkin jenkkifanien kanssa.
Eipä Joksujen slovenialaiset fanitkaan halua jakaa heitä muiden eurooppalaisten kanssa.Minä en halua jakaa Joksuja joidenkin jenkkifanien kanssa.
No hetkellisesti ehkä, varmaan jotkut käy uteliaisuudesta tsekkaamassa. En kyllä usko, että slovenian tai serbian kielellä Jenkeissä suosiota hankitaan.Kävin kattoo just joksujen kuuntelut koska ne voi vaikka nousta tästä deuxmoilla 2 milj seuraajaaa
Joo Deuxmoi on juorutilien pohjasakkaa, koska ei tosiaan mitenkään varmista sinne lähetettyjä vinkkejä vaan julkaisee ne sellaisenaan. Monet juorusivut vaatii kuitenkin jotain vähän konkreettisempaa ennenkuin lähtevät julkaisemaan juoruja esim. julkkisten seurusteluista.Itse asiassa tämä instatili toimii täsmälleen samalla periaatteella kuin X:n gossiptili, jota täällä on paheksuttu (ihan aiheesta).
Ei hele, äkkiä poistoon!No nyt tämä ketju varmasti tulee vastaan hakutuloksissa kun ihmiset alkaa googlata Sadiea ja Bojania, koska heistä ei ole monellakaan sivustoilla juttua. Ja helposti saa käännettyä googlella. Samaan tapaan viime vuonna monet ulkkarit löysi vauvalle kun googlasivat bojereä.
ei se nyt ihan näin suoraviivaisesti mene.Joo, jos ei pysty breikkaamaan Euroopassa niin ei ole mitään mahiksia breikata Amerikassa. Jäätävä kilpailu, pitää olla jotenkin ilmiömäinen tai todella rautaiset suhteet, pelkästään yksi mahdollinen suhde johonkin näyttelijään ei riitä mihinkään. Keikkailukin kalliimpaa kun etäisyydet moninkerroin pidemmät.
Jep, ja sitten kun tätä ketjua lukee tarkemmin niin tulee ne kaikki "Sadie on uusi Yoko Ono" ym. vänkäykset. On siinä Sadie faneilla ihmettelemistä.No nyt tämä ketju varmasti tulee vastaan hakutuloksissa kun ihmiset alkaa googlata Sadiea ja Bojania, koska heistä ei ole monellakaan sivustoilla juttua. Ja helposti saa käännettyä googlella. Samaan tapaan viime vuonna monet ulkkarit löysi vauvalle kun googlasivat bojereä.
Siinä tapauksessa minä en halua enää joksujaMut ehkä joksut haluu ne jenkkifanit??
Onko kukaan seurannut? Löytyykö esimerkkejä, joissa ei ole ollut mitään perää?Joo Deuxmoi on juorutilien pohjasakkaa, koska ei tosiaan mitenkään varmista sinne lähetettyjä vinkkejä vaan julkaisee ne sellaisenaan. Monet juorusivut vaatii kuitenkin jotain vähän konkreettisempaa ennenkuin lähtevät julkaisemaan juoruja esim. julkkisten seurusteluista.
Tämä mua häiritsee vähän kun tästä on ollut ennenkin puhetta. Osa ei selvästi halua että joksuista tulisi isompia niin miksi ei?Siinä tapauksessa minä en halua enää joksuja
Varmastikin näin. Muutaman "hippikeikan" saattavat Yhdysvalloissa tehdä mutta siihen se jää. Päämarkkinansa pysynevät Balkanilla ja muutamissa Euroopan maissa niin kauan kuin musiikkia (yhdessä) tekevät.Joo, jos ei pysty breikkaamaan Euroopassa niin ei ole mitään mahiksia breikata Amerikassa. Jäätävä kilpailu, pitää olla jotenkin ilmiömäinen tai todella rautaiset suhteet, pelkästään yksi mahdollinen suhde johonkin näyttelijään ei riitä mihinkään. Keikkailukin kalliimpaa kun etäisyydet moninkerroin pidemmät.
Mistäs tietää vaikk se poistelisi niitä sielläBojanin seuraajat ehkä laskeneet. Aamulla oli 174K nyt näyttää mulle ainakin 173K.
Ehkä mennään jo vähän asioiden edelle, kun ei ole mitään faktaa että oisivat sinne just nyt suuntaamassa, vaikka B&S oisivatkin tapailleet muutaman kuukauden.Minä en halua jakaa Joksuja joidenkin jenkkifanien kanssa.
Hello international visitors! Welcome!
Miksi ei kiinnostaisi? Eiköhän heitä kiinnosta kaikki paikat, jossa heitä kuunnellaan. Jos S:n kautta tulee kuuntelijoita niin varmaan sinne panostavat.Enkä usko että heitä edes erityisesti kiinnostaa jenkkimarkkinat, toki voi aina kokeilla mut eiköhän heidän markkinat ole enemmän Euroopassa.
Ei nyt kovin paljoa. Muutama satatuhatta, eikä he kaikki kiinnostu Joksuista.Jenkeissä on paljon maahanmuuttajina sloveeneja, serbejä ja entisen jugoslavian alueen ihmisiä jne.
no joko otta päevä, kuis hurissee siel päi . Lämpölöistä ollu täsä. Pitää testaa miten tämä kääntyy jos ei halua että joku päätyy enkkuloisten korville pitää kirjoittaa jotain murretta tai epäselvästiHello international visitors! Welcome!
Siis blokkaisi vai? Miksi ihmeessä tekisi niin?Mistäs tietää vaikk se poistelisi niitä siellä