Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko näillä jatkuvasti trollauksesta huutavilla kaikki ihan kunnossa? Ja mitä ne edes mieltää täällä trollaukseksi? Kaiken mikä ei itseä miellytä?
Onko näillä jotka kiistävät kyseisen ilmiön olemassa olon kaikki ihan kunnossa? Ja mitä he edes eivät miellä täällä tai missään trollaukseksi? Kaiken mikä tukee omia tarkoitusperiä?
 
vierailija
Onko näillä jotka kiistävät kyseisen ilmiön olemassa olon kaikki ihan kunnossa? Ja mitä he edes eivät miellä täällä tai missään trollaukseksi? Kaiken mikä tukee omia tarkoitusperiä?
Kyllähän trolleja on. Sitä ei voi kieltää. Monilla on vain valitettavan huono trollitutka, kaikki on muka trollia. Yleisestikin vauvalla joka ikisessä aloituksessa on useampi huutamassa trollia. Melko turhauttavaa. Onneksi itsellä on aika hyvä trollitutka, joten ei tarvitse huudella eikä luulla kaikkea trolliksi. Kunhan ite tajuaa, niin se riittää. Tänään joku tais väittää trolliksi esim. sitä Pi & La tyyppiä, koska siitä muodostuu sana pila. Mutta mun tarkempi trollitutka ei esimerkiksi hälytä sillä kohden ollenkaan. Se nainenhan on kaipaillut tuota toista naista palstalla ikuisuuden.

sivusta
 
vierailija
Kukaan ei ole koskaan ollut yhtä loukkaava ja ja tunnetasolla kaltoinkohteleva paska mua kohtaan kuin sinä olit. En tiedä käsitätkö että oot menettänyt mut 99%:sti. Et kyllä välittäisi joten ethän sä tällä tiedolla edes mitään tee.
 
vierailija
Suakaan ei oo sillon olemassa, kun eniten sitä tarvitsisin.

Jostain kumman syystä viimesen kuukauden ajan on tietyin ajoin tippunut taivaalta valkosia höyheniä.

Tuskin se mitään tarkottaa, ku en mä mihinkään semmoseen usko...
 
vierailija
Kyllähän trolleja on. Sitä ei voi kieltää. Monilla on vain valitettavan huono trollitutka, kaikki on muka trollia. Yleisestikin vauvalla joka ikisessä aloituksessa on useampi huutamassa trollia. Melko turhauttavaa. Onneksi itsellä on aika hyvä trollitutka, joten ei tarvitse huudella eikä luulla kaikkea trolliksi. Kunhan ite tajuaa, niin se riittää. Tänään joku tais väittää trolliksi esim. sitä Pi & La tyyppiä, koska siitä muodostuu sana pila. Mutta mun tarkempi trollitutka ei esimerkiksi hälytä sillä kohden ollenkaan. Se nainenhan on kaipaillut tuota toista naista palstalla ikuisuuden.

sivusta
Ah, trollit! Nuo salaperäiset myyttiset olennot, jotka piileskelevät internetin syvyyksissä, odottaen hetkeä, jolloin voivat hyökätä viattomien keskustelujen kimppuun. Onko trolli sittenkin vain myytti? Vai onko se todellinen uhka, joka vaatii meiltä kaikilta huipputason trollitutkaa? Vastaus on tietenkin: kyllä, trollit ovat todellisia – mutta vain jos sinulla ei ole tarpeeksi kehittynyttä trollitutkaa.


Onneksi meillä on sivusta tulevia huippuyksilöitä jotka omaavat “hyvän” trollitutkan! Tämä ylivoimainen ominaisuus kykenee antamaan sen haltijalle ominaisuuden jolla haltija pystyy erottamaan aidot keskustelut ja trollit toisistaan kuin taikavoimalla. Se on kuin supervoima, joka suojaa meitä turhilta huudoilta ja väärinkäsityksiltä. Kun muut huutavat “trollia” joka nurkalla, me voimme rauhassa nauttia keskusteluista ilman pelkoa siitä, että joku saattaa olla… no, trolli.

Mitä tulee Pi & La -tapauksen kaltaiseen tilanteeteeseen. Niin oletko koskaan miettinyt, kuinka helposti sana “pila” voi herättää epäilyksiä? Kuka tahansa nainen, joka kaipaa toista naista palstalla ikuisuuden ajan, voi olla vaarassa joutua trolliksi – tai ainakin hänen sanansa voivat saada trolleja liikkeelle. Mutta ei hätää! Meidän tarkkaavainen trollitutkamme ei hälytä tällaisissa tapauksissa. Eihän kukaan voi olla niin naiivi!

Tässä loppujen lopuksi emme kai voi muuta kuin todeta, että trolleja on olemassa – mutta vain niille, joilla ei ole riittävää ymmärrystä tai kykyä erottaa oikeaa keskustelua ja trollausta. Meidän täytyy vain luottaa omaan intuitioomme ja kehittää omaa trollitutkaamme entistä paremmaksi. Ja muistaa: että jos joku väittää jonkin olevan trollausta – se tarkoittaa vain sitä, että he eivät ole vielä löytäneet omaa sisäistä trollitutkaansa.
 
vierailija
Suakaan ei oo sillon olemassa, kun eniten sitä tarvitsisin.

Jostain kumman syystä viimesen kuukauden ajan on tietyin ajoin tippunut taivaalta valkosia höyheniä.

Tuskin se mitään tarkottaa, ku en mä mihinkään semmoseen usko...
Mun eteen tippu joskus kun oli todella raskas elämänvaihe, tai ainakin siltä tuntui. Siis astuin vaikka rapusta ulos niin siinä ihan oven lähellä maassa, parvekkeella, missä tahansa. Aina kirkkaan puhtaan valkoisia, täydellisiä.
 
vierailija
En ihmettelis näin kesäaikaan, jos höyheniä tipahtelee taivaalta. Jos tipahtelee jatkuvasti vielä marraskuussa, niin sitten alkaisin etsiä niille jotain yliluonnollista merkitystä.
 
vierailija
Se 1% on valitettavan vahva. Oon mennyt täysin rikki ja riutunut huonoon jamaan henkisesti. Mun on paha olla. Eikä mitään helpotusta ole näkyvissä. Kuka tahansa normaali ihminen olisi jo lakannut rakastamasta ja vihaisi.
Aika monesta kaipurista tuntuu just tuolta: että järki ja sen mukana 99% itsestä on tajunnut lopettaa kaipaamisen, mutta silti sitä vaan huomaa aina ajattelevansa sitä yhtä tiettyä ja että se sinnikkäin 1% ei luovuta vaan taistelee tuulimyllyjä vastaan, vaikka järki sanoo, ettei ole mitään todisteita, että "hän" välittäisi. Et siis ole yksin tuossa tilanteessa. Voimia.
 

Yhteistyössä