Tämän toivoisin olevan eräältäNe ilkeät viestit ei ollu multa. En koskaan kirjottas sulle niin enkä ajattele susta siten.
On se Mikko niin MainioSulla on perässä lukuisa joukko ihailijoita. Kaikki jäävät rannalle ruikuttamaan, minä tietysti mukaan lukien.
Tarkoitat varmaan Mallikas?On se Mikko niin Mainio
miksi kauhulla?Jos olisin viisaampi, en olisi koskaan sotkenut näppejäni häneen. No, ei ollut oikein muita mahdollisuuksia. Odotan kauhulla, josko vielä kohdattaisiin. Minä olen miettinyt häntä niin paljon, että tulen olemaan kuin avoin kirja. Vaikka pitäisi olla lukollinen suljettu kirja.
Selitys tulee heti perässämiksi kauhulla?
Mikko on geneerinen ilmaus kestä tahansa suomimiehestä.Tarkoitat varmaan Mallikas?
Älä huoli. Yhtä tyyni olet kuin ennenkin. Itse toki näen muutakin, mutta mitä se haittaa?Jos olisin viisaampi, en olisi koskaan sotkenut näppejäni häneen. No, ei ollut oikein muita mahdollisuuksia. Odotan kauhulla, josko vielä kohdattaisiin. Minä olen miettinyt häntä niin paljon, että tulen olemaan kuin avoin kirja. Vaikka pitäisi olla lukollinen suljettu kirja.
Ap on nainen, muuttaako tilannetta?Älä huoli. Yhtä tyyni olet kuin ennenkin. Itse toki näen muutakin, mutta mitä se haittaa?
Tuu vaan suoraa suulleEn tiedä miten reagoin jos kohtaan hänet.
..?Keväällä ajattelin, että ehkä jokin on nytkähtänyt eteenpäin ja olisi voitu lähentyä.
Mikä ketjussa sanotaan, se ketjuun jää.
Olisin jo unohtanut, jos niikseen olisi. Ilmi on tullut erinäisiä asioita.Mikä olisi sellainen asia mikä saisi sinut unohtamaan kaivatun?
Haluatko kaivattusi unohtavan sinut?Mikä olisi sellainen asia mikä saisi sinut unohtamaan kaivatun?
Se, että tapaisin jonkun vielä kauniimman, lahjakkaamman, mukavamman, sopivamman ym. ja hänen kanssa klikkaisi heti ja asiat etenisivät nopeasti. Se on äärimmäisen epätodennäköistä, mutta voittaahan joku aina lotossakin.Mikä olisi sellainen asia mikä saisi sinut unohtamaan kaivatun?