En meinaa jaksaa näin.Samaa miettinyt useamman kerran. Muutenkin vertaansa vailla oleva keissi.
Voidaan me tavata jos vielä haluat. Älä ota mun höpinöitä liian tosissaan.
Minä ihan romuna kaivatun suhteen. Alkaa mennä jo terveys.En meinaa jaksaa näin.
Ketäpä kaipailet?Minä ihan romuna kaivatun suhteen. Alkaa mennä jo terveys.
Lähellä mutta niin kaukana.Ajattelen samaa itsekin, edelleenkin.
Naisen kirjoituksia.Ketäpä kaipailet?
Et siis naista itseään? Olet mahdoton.Naisen kirjoituksia.
Monella on tuollainen tilanne.Hyvä kysymys. Ehkä tieto siitä, että on varattu. Käsittääkseni ei ole. Ja tämä on vähän twisted, kun itsekin olen, enkä edes halua häntä suhteeseen. Minä vain luulen, että sydämelleni olisi helpompi luovuttaa, kun tietäisin, että nyt hänellä on joku (joka rakastaa).
Sitä juuriKaipausuupumus pitäisi lisötä
Et siis naista itseään? Olet mahdoton.
Haluatko kuun taivaalta?Sitä juuri
Niin mäkin ajattelin ja ajattelen vieläkin. Se vain varmaan jo vaatisi sanoja. Mun on vaikee sanoo niitä sanoja kun vastaanotto on tavannut olla tosi nihkeä ja se on aina johtanut jonkinlaiseen etääntymiseen.Keväällä ajattelin, että ehkä jokin on nytkähtänyt eteenpäin ja olisi voitu lähentyä.
Nn?Voisinpa viettää joulun kanssasi.
Anteeksipyynnöt ei oikein enää tehoa jos jatkaa kuitenkin samaa rataa. Määräänsä enempää mun ei tarvitse edes rakkaalta kestää, jaksaa ja sietää. Kun ei kerran halunnut useaankaan kertaan kohdella hyvin, niin ei mun tarvitse jäädä ja olla kynnysmattona tai arvailla mistä tällä kertaa valehtelee ja mikä on ja ei ole totta. Mä olen paljon arvokkaampi eikä mun pidä anella häneltä ihmismäistä kohtelua. Mun ei siis pidä jotenkin 'toimia paremmin' ja yrittää palauttaa yhteyttä ihmiseen, joka kohteli mua kuin paskaa. Virheitä tekee jokainen niin myös minä, mutta mä en tätä yhteyttä toimillani rikkonut. Hän on aikuinen, joka itse tekee omat päätöksensä. Voit lopettaa harhailun. Mitä todennäköisimmin et todellakaam ole hän.Ja itse toimit paremmin? Miten?
Olen laittanut omalle kaivatulle vastaavan viestin jo neljästiVoisinpa viettää joulun kanssasi.
Tätä samaa mä jäin sivusta miettimään. Mut sais luopumaan just se, että tietäisin hänen alkaneen jonkun toisen kanssa.Eipä taida kaivattusi olla sinulle se tietty.
Sivu
Kyllä kiitosHaluatko kuun taivaalta?
Neljänä jouluna? Olit ketjussa on jouluna 20?Olen laittanut omalle kaivatulle vastaavan viestin jo neljästi
Huonosti menee, mutta menköön.Neljänä jouluna? Olit ketjussa on jouluna 20?
Sivusta
Minä haluaisin sinut, en enempää enkä vähempää.Kyllä kiitos
No etpä vietä tätäkään kuten et viettänyt edellisiäkään monituisia jouluja, vaan olet uuden perheesi kanssa. Minä joskus todella uskoin ja luotin sinuun. Luulin ja pidin sitä selvänä, että yhdessävietettyjä joulunaikoja tulee. Olin hyvin väärässä ja hyväuskoinen tyhmyri kuten aina.Voisinpa viettää joulun kanssasi.