vierailija
Taitaa olla Kihis. Se on mahtanut olla ketjussa jo lähemmäs 10 vuotta.Neljänä jouluna? Olit ketjussa on jouluna 20?
Sivusta
toinen sivusta
Taitaa olla Kihis. Se on mahtanut olla ketjussa jo lähemmäs 10 vuotta.Neljänä jouluna? Olit ketjussa on jouluna 20?
Sivusta
?It's in the way that you use it..
Jep. Varmasti se palsta, jossa lainaukset toimisi sujuvasti, sais heti valtaisan suosion.Mikä siinä onkin, ettei vauvalla, suomi24, eikä täällä ole hyvää toimivaa lainaussysteemiä, suomi24 on vaikea jos on pitkä ketju, jotenkin nää sivut on selkeämmät, Voisko joku tehdä täydellisesti toimivan sivun
Ehkä tulevaisuudessa on paremmin, ei ole syytä vaipua toivottomuuteen, asiat voi muuttua paremmaksi.Sulle olisi vastassa just tämä. Tyhjä ihminen, särkynyt sydän ja kroonistunut apean lattea mieliala.
Lisäksi jos ois vielä muuten toimiva systeemi ja selkeä ulkoasu, mut muistaakseni se vauvan lainaussysteemi toimi moitteettomasti ennen uudistusta, miten voidaan uudistaa ja lopputulos on huonompi, kumma hommaJep. Varmasti se palsta, jossa lainaukset toimisi sujuvasti, sais heti valtaisan suosion.
Totta. Se oli hyvä aiemmin. Pystyi avamaan kerralla näkyviin vaikka kuinka pitkän lainausketjun.Lisäksi jos ois vielä muuten toimiva systeemi ja selkeä ulkoasu, mut muistaakseni se vauvan lainaussysteemi toimi moitteettomasti ennen uudistusta, miten voidaan uudistaa ja lopputulos on huonompi, kumma homma
Totta. Se oli hyvä aiemmin. Pystyi avamaan kerralla näkyviin vaikka kuinka pitkän lainausketjun.
Uudistusten taustalla on usein halu parantaa palvelua, mutta vauva palstan kohdalla tuntuu että lopputulos oli tarkoitus olla odotettua heikompi. Jos käyttäjät ovat tottuneet tiettyyn toimintamalliin, radikaalit muutokset voivat aiheuttaa hämmennystä ja tyytymättömyyttä.Lisäksi jos ois vielä muuten toimiva systeemi ja selkeä ulkoasu, mut muistaakseni se vauvan lainaussysteemi toimi moitteettomasti ennen uudistusta, miten voidaan uudistaa ja lopputulos on huonompi, kumma homma
Vaatisi varmasti paljon muutakin. Itse toivoisin rekisteröitymispakkoa (pankkitunnuksilla) eli siis käytettävälle alustalle tunnistauduttaisiin/rekisteröidyttäiisiin TUPAS-palvelulla (pankkien vahva- tunnistautuminen) tällä ehkäistäisiin vahvasti trollien kirjoittelu ja anonyyminä pelleily. Ketjut pysyisivät siisteinä.Jep. Varmasti se palsta, jossa lainaukset toimisi sujuvasti, sais heti valtaisan suosion.
No huhhuh. Itse en kyllä kirjoittelisi sitten enää minkäänlaisia kaipausviestejäkään. Riittää jo muutenkin tuo ihmisten kaikenlainen seuraaminen. Vielä nettiviestitkin alettais arkistoimaan jonnekin Kantaan. Sitten sieltä kaivettais lääkärikäynneillä esille tyyliin: "Potilas kirjoittanut jollekin naiselle kaipausviestejä vauvapalstalle 1.1.2019-24.7.2024 välisenä aikana. Lähinnä öisin klo 22.30-03. Potilas on siis selkeästi lesbo eikä omaa järkevää unirytmiä. Elämänhallinta hukassa. Selkeää vainoharhaisuuttakin esiintyy, koska potilas selkeästi viestien perusteella olettaa, että kaipailemansa nainen lukee ketjua. Potilaan valkosolujen vähäisyys ja imusolmukkeiden suuruuskin lienee psyykkeen aiheuttamaa. Suosittelen syöpätutkimusten sijaan varaamaan ajan psykiatrille."Vaatisi varmasti paljon muutakin. Itse toivoisin rekisteröitymispakkoa (pankkitunnuksilla) eli siis käytettävälle alustalle tunnistauduttaisiin/rekisteröidyttäiisiin TUPAS-palvelulla (pankkien vahva- tunnistautuminen) tällä ehkäistäisiin vahvasti trollien kirjoittelu ja anonyyminä pelleily. Ketjut pysyisivät siisteinä.
Palveluun tunnnistautuessa systeemi voisi luoda automaatisen väliaikaisen/pysyvän käyttäjätunnuksen käyttäjälle, Näin ehkäistäisiin epäselvyydet siitä, mihin viestiin mikäkin lainaus liittyy ja kaneltä se on. Tälläinen kuvailtu selkeämpi käyttöliittymä voisi parantaa käyttäjäkokemusta merkittävästi.
Jospa olen kaivattusi.Ohi menee että tuhahtaa. Ei taida olla mun kaivattu täällä.
Veisi vapauden, ei täällä totalitarismia tarvita.Vaatisi varmasti paljon muutakin. Itse toivoisin rekisteröitymispakkoa (pankkitunnuksilla) eli siis käytettävälle alustalle tunnistauduttaisiin/rekisteröidyttäiisiin TUPAS-palvelulla (pankkien vahva- tunnistautuminen) tällä ehkäistäisiin vahvasti trollien kirjoittelu ja anonyyminä pelleily. Ketjut pysyisivät siisteinä.
Palveluun tunnnistautuessa systeemi voisi luoda automaatisen väliaikaisen/pysyvän käyttäjätunnuksen käyttäjälle, Näin ehkäistäisiin epäselvyydet siitä, mihin viestiin mikäkin lainaus liittyy ja kaneltä se on. Tälläinen kuvailtu selkeämpi käyttöliittymä voisi parantaa käyttäjäkokemusta merkittävästi.
I am nothing without youI love you
Huomenta. No, eihän veisi koska täällä tai missään ei tarvita myöskään sananvapauden väärinkäyttöä.Veisi vapauden, ei täällä totalitarismia tarvita.
I am nothing without you
Mun kaivattu ei koskaan kommentoi tällaisia. 🫤Uusi nätti luonnonvalkoinen mekko sulla. Tykkään