Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ottaisit yhteyttä ja kertoisit hänelle?
En varmasti ota. Oon mokannut niin pahoin tässä kuviossa, ettei enää mitään rajaa. Sydän ei vaan kestä enää näitä soutamis ja huopaamis juttuja. Se on joko tai. Hän saa ottaa, jos tahtoo. On kiusoitellut minua ja paljon. Olen hyvä uskoinen idiootti ja lopulta myös on ja off tyyppi. Mutta erittäin masentavaa on nähdä kaiken menevän pieleen. Silti hän on minulle rakas. Sieluni kaipaa kaltaistaan. Esteitä on vaan niin niin monta, että turhaa on mitään haaveilla. Olen idiootti, kun rakastan.
 
vierailija
Yllättävät nopeat liikkeet voi työntää jonkun erittäin tärkeän huonoon jamaan. Ei liian äkkinäisiä liikkeitä ilman varoitusta, vaikka se olisi itelle ihan selvä ja jo ajateltu juttu.
 
vierailija
Yllättävät nopeat liikkeet voi työntää jonkun erittäin tärkeän huonoon jamaan. Ei liian äkkinäisiä liikkeitä ilman varoitusta, vaikka se olisi itelle ihan selvä ja jo ajateltu juttu.
En mä tee enää mitään kummempia liikkeitä. Sen verran oon saanut sulta siipeeni. Kannattaa kuitenkin joskus ajatella myös asioita sen toisen kannalta, ei pelkästään vain omaa napaa. Mitä sille toiselle taekoittaa se, että käyttäydyt kuten käyttäydyt, oli sun syynä sitten pelko tai mikä vaan.
 
vierailija
En mä tee enää mitään kummempia liikkeitä. Sen verran oon saanut sulta siipeeni. Kannattaa kuitenkin joskus ajatella myös asioita sen toisen kannalta, ei pelkästään vain omaa napaa. Mitä sille toiselle taekoittaa se, että käyttäydyt kuten käyttäydyt, oli sun syynä sitten pelko tai mikä vaan.
Tämä. Hänellä oli kai syynsä, mikä totuus sitten onkaan, mutta silti. T. Se jolla tuli hyväksikäytetty ja tosi paha olo siitä miten olikin vain käyttötavaraa kaivatulle
 
vierailija
Hän ghostasi mut somessa, mut IRL ollaan yhteydessä toistaiseksi. Kaipaan häntä, vaikkei siinä mitään järkeä olekaan. Hän on on ihana aina vain, vaikka miten päin asiat menis tykkään ja suorastaan rakastan. Oon itse vaan tämmöinen nolo mitättömyys, idiootti ja ”somehäirikkö”. Hän ei varmaan kestäis mua. H naiselle menee mieheltä.
 
vierailija
Hän ghostasi mut somessa, mut IRL ollaan yhteydessä toistaiseksi. Kaipaan häntä, vaikkei siinä mitään järkeä olekaan. Hän on on ihana aina vain, vaikka miten päin asiat menis tykkään ja suorastaan rakastan. Oon itse vaan tämmöinen nolo mitättömyys, idiootti ja ”somehäirikkö”. Hän ei varmaan kestäis mua. H naiselle menee mieheltä.
Onko hän Henna?
 

Yhteistyössä