Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On kyllä! Ja mikä voittajafiilis kun sain lyötyä luun kurkkuun Janne-faneille! Eipä ole tullut enää näsäviisaita jeesusteluja. Janne-fanit jäätyivät, kun lopulta tajusivat itsekin kuinka kaksinaamainen tämä "kiusattujen puolustaja" on.....
Siis täh? Tiedätkö kenelle vastaat tuossa? Mulle. Ihmiselle joka puolustaa Jannea. Ootko noin tyhmä ettet tajunnut tuota 😂😂😂?
 
vierailija
Älä venkoile! Älä kiertele ja kaartele! Minä en kysynyt onko Katrien faneilla oikeus puolustaa Katrieta! Minä vaadin vastausta siihen, miksi Katrieta saa haukkua Jannen facesivulla, vaikka Janne julistaa "Ei kiusaamiselle!" Janne vielä peukuttaa nuo haukkumisviestit. Ettekö te oikeasti näe mikä ristiriita tuossa on?!?! Onko Janne-kiima oikeasti sumentanut järkenne noin pahasti?
Minä kysyin. Pysy mukana.
 
vierailija
On kyllä! Ja mikä voittajafiilis kun sain lyötyä luun kurkkuun Janne-faneille! Eipä ole tullut enää näsäviisaita jeesusteluja. Janne-fanit jäätyivät, kun lopulta tajusivat itsekin kuinka kaksinaamainen tämä "kiusattujen puolustaja" on.....
Janne fanit ei jäätyneet. Me vaan säälitään sun mielenterveysongelmaa. Mut hei, tiedämme kuka olet. Se oli helppo löytää. Tsemppiä sulle. Oikeesti. Otamme osaa.
 
vierailija
On kyllä! Ja mikä voittajafiilis kun sain lyötyä luun kurkkuun Janne-faneille! Eipä ole tullut enää näsäviisaita jeesusteluja. Janne-fanit jäätyivät, kun lopulta tajusivat itsekin kuinka kaksinaamainen tämä "kiusattujen puolustaja" on.....
Hei!!! Ei ole tullut enää näsäviisaita typeriä kommentteja!!!! Jippiiii lyötiin teille vihaajille luu kurkkuun!!!!! Ai että tuntuu hyvältä!!!!!! Täällä me Janne fanit ollaan!!!!! Kuinka monta huutomerkkiä tarttet!!!!!!!
 
vierailija
"Ei kiusaamiselle!" tarkoittaa sitä, että minua, arpajumala Janne Antinia ei saa kiusata! Minua ei saa myöskään kritisoida, ei edes neuvoa! Pelkkä neuvominenkin in jo kiusaamista, josta teen rikosilmoituksen. Mutta toki muita ihmisiä saa ihan vapaasti haukkua ja kiusata, ei minua kiinnosta. Kunhan ette kiusaa MINUA! Minä olen sentään Suomen suurin tv-tähti, megaluokan stara!

Terveisin Janne Antin
Sä et oikesti saa Suomen lain mukaan kirjoittaa jotain lauseita jotka sitten allekirjoitat joiden muun nimellä. Tämä on rikos. Oikeasti. Sun tiedot on laitettu eteenpäin.
 
vierailija
On kyllä! Ja mikä voittajafiilis kun sain lyötyä luun kurkkuun Janne-faneille! Eipä ole tullut enää näsäviisaita jeesusteluja. Janne-fanit jäätyivät, kun lopulta tajusivat itsekin kuinka kaksinaamainen tämä "kiusattujen puolustaja" on.....
Täällä toinen Janne fani. Pysy perässä kuinka monta meitä on 👍. Ja keille levität vihapuhetta.
 
vierailija
Älä venkoile! Älä kiertele ja kaartele! Minä en kysynyt onko Katrien faneilla oikeus puolustaa Katrieta! Minä vaadin vastausta siihen, miksi Katrieta saa haukkua Jannen facesivulla, vaikka Janne julistaa "Ei kiusaamiselle!" Janne vielä peukuttaa nuo haukkumisviestit. Ettekö te oikeasti näe mikä ristiriita tuossa on?!?! Onko Janne-kiima oikeasti sumentanut järkenne noin pahasti?
Kuka hitto kuvittelet olevasi??? Kuule sä et vaadi mitään ihmisiltä!!!
 
vierailija
Nämä kaksi vai onko niitä vaan yksi mielisairas joka naputtaa vihakommentteja Jannesta. Niin huvittava tyyppi. Mulle näytettiin tämä sivu vasta ja Jannen ihailijana nää mielisairaat tyypit jotka elää vihatakseen Jannea on maailman parasta huvia meikäläiselle. Ai että.
 
vierailija
Siis täh? Tiedätkö kenelle vastaat tuossa? Mulle. Ihmiselle joka puolustaa Jannea. Ootko noin tyhmä ettet tajunnut tuota ?
Sinä olet vielä tyhmempi, kun et ymmärtänyt että minä ihan tarkoituksella vastasin tuohon sinun viestiisi niinkuin vastasin! Buahahahhahahahhaa!!! 🤣🤣🤣🤣 Sehän se pointti tuossa minun vastauksessa. Tottakai minä ymmärsin että Janne-fani kirjoitti sarkastiseen sävyyn, ja minä vastasin samalla mitalla! 🤣 Mutta olisihan se pitänyt tajuta että Janne-fanit on tyhmiä kuin saappaat. Olisi pitänyt muotoilla toi viesti toisella lailla, niin EHKÄ olisit silloin ymmärtänyt että minähän v*ttuilin sinulle tuolla vastauksellani! 🤣
 
vierailija
Sinä olet vielä tyhmempi, kun et ymmärtänyt että minä ihan tarkoituksella vastasin tuohon sinun viestiisi niinkuin vastasin! Buahahahhahahahhaa!!! Sehän se pointti tuossa minun vastauksessa. Tottakai minä ymmärsin että Janne-fani kirjoitti sarkastiseen sävyyn, ja minä vastasin samalla mitalla! Mutta olisihan se pitänyt tajuta että Janne-fanit on tyhmiä kuin saappaat. Olisi pitänyt muotoilla toi viesti toisella lailla, niin EHKÄ olisit silloin ymmärtänyt että minähän v*ttuilin sinulle tuolla vastauksellani!
Nope.
 
vierailija
Sinä olet vielä tyhmempi, kun et ymmärtänyt että minä ihan tarkoituksella vastasin tuohon sinun viestiisi niinkuin vastasin! Buahahahhahahahhaa!!! Sehän se pointti tuossa minun vastauksessa. Tottakai minä ymmärsin että Janne-fani kirjoitti sarkastiseen sävyyn, ja minä vastasin samalla mitalla! Mutta olisihan se pitänyt tajuta että Janne-fanit on tyhmiä kuin saappaat. Olisi pitänyt muotoilla toi viesti toisella lailla, niin EHKÄ olisit silloin ymmärtänyt että minähän v*ttuilin sinulle tuolla vastauksellani!
Se että vastasit mulle näyttää kuka on heikompi 👍. Congrats.
 
vierailija
Noh mitä vastaat nyt?
Voisiko nyt joku lopultakin kertoa mulle miksi Katrieta saa arvostella ja haukkua Jannen facessa, ja Janne hyväksyy tämän!!! Jos nuo samat kritiikit kohdistuisi Janneen, niin johan olisi taas narinat ja uhriutumiset päällä! Unohtamatta kommenttien poistoa ja kirjoittajan estämistä! Vastatkaa nyt joku??!!!?? Janne-fanit????!!!!
 

Yhteistyössä