vierailija
Jannen "Ei kiusaamiselle!" on kyllä täys vitsi!
Jannea ei saa kiusata, mutta muita saa!
Jannea ei saa kiusata, mutta muita saa!
Ai että faktojen kertominen on pakkomielle? Ok.....Aikamoinen pakkomielle sulla mieheen
Se ettet sä enää erota mikä on vihapuhetta ja mikä ei, on sun suurin ongelma.No hei haloo! Taas niitä valoja päälle! Janne on lähes 60v, lihava, kulahtanut, HIV-positiivinen homosexuelli. Eli ei millään muotoa "mediaseksikäs" henkilö. Ei häntä telkkariin enää kukaan huoli. Janne ei jaksa tehdä kuin tunnin lähetyksen... Ottaa jatkuvasti "omaa aikaa" eli on pois töistä hyvin lyhyellä varoitusajalla. Kuka tuollaista palkkaisi?
Ei vaan että seuraat jotain julkkista noin tiiviisti. Ja sun nk faktatkin on vähän niin ja näin.Ai että faktojen kertominen on pakkomielle? Ok.....
Jankuti jankuti. Kuinka monta kertaa kirjoitat tämän ?Janne-fani osoitti taas typeryytensä! Minä kerroin että Janne sallii kollegansa haukkumisen, ja vieläpä tykkää näistä haukkumisviesteistä. Kuitenkin Janne on aikaisemmin näyttävästi julistanut "Ei kiusaamiselle!" Omien sanojensa mukaan Janne on allerginen kaikelle negatiivisuudelle. Mutta näköjään Jannen kollegaa saa Janne-fanit haukkua tylysti. Tämän kun kerroin, niin älykäs Janne-fani tulee ulvomaan että minulla on pakkomielle Janneen....
Miten te Janne-fanit osaattekin olla noin totaalisen idiootteja???
Miksi kirjoitat tuon ihan kuin muut ei osaa lukea aiempia kommentteja ite? Outoa.Janne-fani osoitti taas typeryytensä! Minä kerroin että Janne sallii kollegansa haukkumisen, ja vieläpä tykkää näistä haukkumisviesteistä. Kuitenkin Janne on aikaisemmin näyttävästi julistanut "Ei kiusaamiselle!" Omien sanojensa mukaan Janne on allerginen kaikelle negatiivisuudelle. Mutta näköjään Jannen kollegaa saa Janne-fanit haukkua tylysti. Tämän kun kerroin, niin älykäs Janne-fani tulee ulvomaan että minulla on pakkomielle Janneen....
Miten te Janne-fanit osaattekin olla noin totaalisen idiootteja???
Jankuti jankuti. Parempaan et pysty? Vastauksestasi huokuu että auts, nyt osui ja upposi kommentti Jannesta.. Mutta ei se mitään, tiedän että kommenttini osui arkaan paikkaan. Ja tiedän että Janne-faneilla ei ole pokkaa myöntää että oikeassahan minä olen. Janne on kaksinaamainen.Jankuti jankuti. Kuinka monta kertaa kirjoitat tämän ?
Mielipuolisen kanssa ei kannata puhua järkeä. Eli siis sun. Sun viha on niin kaiken ylittävää että en ole aiemmin nähnyt sitä. Mitkään sun tai muiden kommentit ei osu ja uppoa muhun kun en ole niin elämääni Janneen sitonut.Jankuti jankuti. Parempaan et pysty? Vastauksestasi huokuu että auts, nyt osui ja upposi kommentti Jannesta.. Mutta ei se mitään, tiedän että kommenttini osui arkaan paikkaan. Ja tiedän että Janne-faneilla ei ole pokkaa myöntää että oikeassahan minä olen. Janne on kaksinaamainen.
Niin. Aloittaja takuulla kuvitteli että tästä tulee hyvä Jannen haukkumisketju. Ei ihan mennyt noin.Tää on kiva keskustelu. Kyllä kannatti aloittaa…
Aloittaja on sanonut että täällä saa myös fanittaa ja kuolata Jannea ihan vapaasti se ei täällä ole kielletty.Niin. Aloittaja takuulla kuvitteli että tästä tulee hyvä Jannen haukkumisketju. Ei ihan mennyt noin.
Olen siis mielipuoli, asia selvä! Mutta voisitko nyt lopultakin perustella minulle miksi Katrieta saa haukkua, mutta Jannea ei?! Minä en anna periksi ennenkuin joku antaa JÄRKEVÄN perustelun!!!!Mielipuolisen kanssa ei kannata puhua järkeä. Eli siis sun. Sun viha on niin kaiken ylittävää että en ole aiemmin nähnyt sitä. Mitkään sun tai muiden kommentit ei osu ja uppoa muhun kun en ole niin elämääni Janneen sitonut.
Sinulle on turha antaa mitään perusteluja. Se on jo huomattu. Kyllähän Katrien fanit saavat puolustaa naista haukkujia vastaan. Ei se oo kiellettyä. Vielä odottelen sitä perustelua että jos Jannen työtä Onnenarvassa ei kunnioiteta, miksi Katrien työtä sitten kunnioitetaan? Sama työ ja sama ohjelma.Olen siis mielipuoli, asia selvä! Mutta voisitko nyt lopultakin perustella minulle miksi Katrieta saa haukkua, mutta Jannea ei?! Minä en anna periksi ennenkuin joku antaa JÄRKEVÄN perustelun!!!!
Älä huuda. Miks aina huudat?Olen siis mielipuoli, asia selvä! Mutta voisitko nyt lopultakin perustella minulle miksi Katrieta saa haukkua, mutta Jannea ei?! Minä en anna periksi ennenkuin joku antaa JÄRKEVÄN perustelun!!!!
Älä venkoile! Älä kiertele ja kaartele! Minä en kysynyt onko Katrien faneilla oikeus puolustaa Katrieta! Minä vaadin vastausta siihen, miksi Katrieta saa haukkua Jannen facesivulla, vaikka Janne julistaa "Ei kiusaamiselle!" Janne vielä peukuttaa nuo haukkumisviestit. Ettekö te oikeasti näe mikä ristiriita tuossa on?!?! Onko Janne-kiima oikeasti sumentanut järkenne noin pahasti?Sinulle on turha antaa mitään perusteluja. Se on jo huomattu. Kyllähän Katrien fanit saavat puolustaa naista haukkujia vastaan. Ei se oo kiellettyä. Vielä odottelen sitä perustelua että jos Jannen työtä Onnenarvassa ei kunnioiteta, miksi Katrien työtä sitten kunnioitetaan? Sama työ ja sama ohjelma.
On kyllä! Ja mikä voittajafiilis kun sain lyötyä luun kurkkuun Janne-faneille! Eipä ole tullut enää näsäviisaita jeesusteluja. Janne-fanit jäätyivät, kun lopulta tajusivat itsekin kuinka kaksinaamainen tämä "kiusattujen puolustaja" on.....Tää on kiva keskustelu. Kyllä kannatti aloittaa…
Menin elämään elämää ja tsekkasin mitä sekapäisyyttä täällä kirjotit etkä pettänyt minua. Hienoa .On kyllä! Ja mikä voittajafiilis kun sain lyötyä luun kurkkuun Janne-faneille! Eipä ole tullut enää näsäviisaita jeesusteluja. Janne-fanit jäätyivät, kun lopulta tajusivat itsekin kuinka kaksinaamainen tämä "kiusattujen puolustaja" on.....
Voi sua. Vaikka sä elät täällä elämää, me muut ei. On lauantai. Mitä hittoa täällä roikut??Kovasti täällä länkytetään aina vastalauseita kun kirjoitat Jannesta "negatiivista". Mutta nyt tuli hiljaista Ei pystyneet Janne-fanit antamaan pätevää perustelua tuohon, miksi Katrieta saa arvostella/haukkua mutta Jannea ei saa. Täten julistakaamme Janne kaksinaamaiseksi! Näin se on!
Vaadit?Älä venkoile! Älä kiertele ja kaartele! Minä en kysynyt onko Katrien faneilla oikeus puolustaa Katrieta! Minä vaadin vastausta siihen, miksi Katrieta saa haukkua Jannen facesivulla, vaikka Janne julistaa "Ei kiusaamiselle!" Janne vielä peukuttaa nuo haukkumisviestit. Ettekö te oikeasti näe mikä ristiriita tuossa on?!?! Onko Janne-kiima oikeasti sumentanut järkenne noin pahasti?