Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No hei haloo! Taas niitä valoja päälle! Janne on lähes 60v, lihava, kulahtanut, HIV-positiivinen homosexuelli. Eli ei millään muotoa "mediaseksikäs" henkilö. Ei häntä telkkariin enää kukaan huoli. Janne ei jaksa tehdä kuin tunnin lähetyksen... Ottaa jatkuvasti "omaa aikaa" eli on pois töistä hyvin lyhyellä varoitusajalla. Kuka tuollaista palkkaisi?
Se ettet sä enää erota mikä on vihapuhetta ja mikä ei, on sun suurin ongelma.
 
vierailija
Janne-fani osoitti taas typeryytensä! 🙈 Minä kerroin että Janne sallii kollegansa haukkumisen, ja vieläpä tykkää näistä haukkumisviesteistä. Kuitenkin Janne on aikaisemmin näyttävästi julistanut "Ei kiusaamiselle!" Omien sanojensa mukaan Janne on allerginen kaikelle negatiivisuudelle. Mutta näköjään Jannen kollegaa saa Janne-fanit haukkua tylysti. Tämän kun kerroin, niin älykäs Janne-fani tulee ulvomaan että minulla on pakkomielle Janneen....

Miten te Janne-fanit osaattekin olla noin totaalisen idiootteja??? 😂😂😂😂😂😂
 
vierailija
Janne-fani osoitti taas typeryytensä! Minä kerroin että Janne sallii kollegansa haukkumisen, ja vieläpä tykkää näistä haukkumisviesteistä. Kuitenkin Janne on aikaisemmin näyttävästi julistanut "Ei kiusaamiselle!" Omien sanojensa mukaan Janne on allerginen kaikelle negatiivisuudelle. Mutta näköjään Jannen kollegaa saa Janne-fanit haukkua tylysti. Tämän kun kerroin, niin älykäs Janne-fani tulee ulvomaan että minulla on pakkomielle Janneen....

Miten te Janne-fanit osaattekin olla noin totaalisen idiootteja???
Jankuti jankuti. Kuinka monta kertaa kirjoitat tämän 😂?
 
vierailija
Janne-fani osoitti taas typeryytensä! Minä kerroin että Janne sallii kollegansa haukkumisen, ja vieläpä tykkää näistä haukkumisviesteistä. Kuitenkin Janne on aikaisemmin näyttävästi julistanut "Ei kiusaamiselle!" Omien sanojensa mukaan Janne on allerginen kaikelle negatiivisuudelle. Mutta näköjään Jannen kollegaa saa Janne-fanit haukkua tylysti. Tämän kun kerroin, niin älykäs Janne-fani tulee ulvomaan että minulla on pakkomielle Janneen....

Miten te Janne-fanit osaattekin olla noin totaalisen idiootteja???
Miksi kirjoitat tuon ihan kuin muut ei osaa lukea aiempia kommentteja ite? Outoa.
 
vierailija
Jankuti jankuti. Parempaan et pysty? Vastauksestasi huokuu että auts, nyt osui ja upposi kommentti Jannesta.. Mutta ei se mitään, tiedän että kommenttini osui arkaan paikkaan. Ja tiedän että Janne-faneilla ei ole pokkaa myöntää että oikeassahan minä olen. Janne on kaksinaamainen.
Mielipuolisen kanssa ei kannata puhua järkeä. Eli siis sun. Sun viha on niin kaiken ylittävää että en ole aiemmin nähnyt sitä. Mitkään sun tai muiden kommentit ei osu ja uppoa muhun kun en ole niin elämääni Janneen sitonut.
 
vierailija
Mielipuolisen kanssa ei kannata puhua järkeä. Eli siis sun. Sun viha on niin kaiken ylittävää että en ole aiemmin nähnyt sitä. Mitkään sun tai muiden kommentit ei osu ja uppoa muhun kun en ole niin elämääni Janneen sitonut.
Olen siis mielipuoli, asia selvä! Mutta voisitko nyt lopultakin perustella minulle miksi Katrieta saa haukkua, mutta Jannea ei?! Minä en anna periksi ennenkuin joku antaa JÄRKEVÄN perustelun!!!!
 
vierailija
Olen siis mielipuoli, asia selvä! Mutta voisitko nyt lopultakin perustella minulle miksi Katrieta saa haukkua, mutta Jannea ei?! Minä en anna periksi ennenkuin joku antaa JÄRKEVÄN perustelun!!!!
Sinulle on turha antaa mitään perusteluja. Se on jo huomattu. Kyllähän Katrien fanit saavat puolustaa naista haukkujia vastaan. Ei se oo kiellettyä. Vielä odottelen sitä perustelua että jos Jannen työtä Onnenarvassa ei kunnioiteta, miksi Katrien työtä sitten kunnioitetaan? Sama työ ja sama ohjelma.
 
vierailija
Just just. Janne-fanit hiljeni heti kun esitin liian hankalan kysymyksen 🤦 Te ette siis pysty keksimään pätevää tekosyytä sille, miksi Katrieta saa haukkua mutta arpajumala Jannea ei... Eli täten myös tämä tekopyhä "Ei kiusaamiselle!" on julistettu pelkäksi p*skanjauhamiseksi! Aamen!
 
vierailija
Sinulle on turha antaa mitään perusteluja. Se on jo huomattu. Kyllähän Katrien fanit saavat puolustaa naista haukkujia vastaan. Ei se oo kiellettyä. Vielä odottelen sitä perustelua että jos Jannen työtä Onnenarvassa ei kunnioiteta, miksi Katrien työtä sitten kunnioitetaan? Sama työ ja sama ohjelma.
Älä venkoile! Älä kiertele ja kaartele! Minä en kysynyt onko Katrien faneilla oikeus puolustaa Katrieta! Minä vaadin vastausta siihen, miksi Katrieta saa haukkua Jannen facesivulla, vaikka Janne julistaa "Ei kiusaamiselle!" Janne vielä peukuttaa nuo haukkumisviestit. Ettekö te oikeasti näe mikä ristiriita tuossa on?!?! Onko Janne-kiima oikeasti sumentanut järkenne noin pahasti?
 
vierailija
"Ei kiusaamiselle!" tarkoittaa sitä, että minua, arpajumala Janne Antinia ei saa kiusata! Minua ei saa myöskään kritisoida, ei edes neuvoa! Pelkkä neuvominenkin in jo kiusaamista, josta teen rikosilmoituksen. Mutta toki muita ihmisiä saa ihan vapaasti haukkua ja kiusata, ei minua kiinnosta. Kunhan ette kiusaa MINUA! Minä olen sentään Suomen suurin tv-tähti, megaluokan stara!

Terveisin Janne Antin
 
vierailija
Kovasti täällä länkytetään aina vastalauseita kun kirjoitat Jannesta "negatiivista". Mutta nyt tuli hiljaista 😂 Ei pystyneet Janne-fanit antamaan pätevää perustelua tuohon, miksi Katrieta saa arvostella/haukkua mutta Jannea ei saa. Täten julistakaamme Janne kaksinaamaiseksi! Näin se on!
 
vierailija
Joku on kirjoittanut Janne The Kiusaajan faceen näin, liittyen tuohon palkankorotusvaatimukseen:

"Ei varmaan oo pelkoo että eivät pysty sulle palkankorotusta maksamaan, kyllähän arparahoja tulee, vai meneekö johtajille.. 😳 😳"

Janne on peukuttanut tuon kommentin. Minä otan tuon peukutuksen niin, että Janne käytännössä myöntää että juontajan ja pomojen palkat maksetaan noista arpajaistuotoista. Ensin maksetaan palkat pois, loppurahat mitä jää tilitetään sitten Mieli Ry:lle tai mikä nyt ikinä onkaan se edunsaaja.
 
vierailija
On kyllä! Ja mikä voittajafiilis kun sain lyötyä luun kurkkuun Janne-faneille! Eipä ole tullut enää näsäviisaita jeesusteluja. Janne-fanit jäätyivät, kun lopulta tajusivat itsekin kuinka kaksinaamainen tämä "kiusattujen puolustaja" on.....
Menin elämään elämää ja tsekkasin mitä sekapäisyyttä täällä kirjotit etkä pettänyt minua. Hienoa 😂.
 
vierailija
Kovasti täällä länkytetään aina vastalauseita kun kirjoitat Jannesta "negatiivista". Mutta nyt tuli hiljaista Ei pystyneet Janne-fanit antamaan pätevää perustelua tuohon, miksi Katrieta saa arvostella/haukkua mutta Jannea ei saa. Täten julistakaamme Janne kaksinaamaiseksi! Näin se on!
Voi sua. Vaikka sä elät täällä elämää, me muut ei. On lauantai. Mitä hittoa täällä roikut??
 
vierailija
Älä venkoile! Älä kiertele ja kaartele! Minä en kysynyt onko Katrien faneilla oikeus puolustaa Katrieta! Minä vaadin vastausta siihen, miksi Katrieta saa haukkua Jannen facesivulla, vaikka Janne julistaa "Ei kiusaamiselle!" Janne vielä peukuttaa nuo haukkumisviestit. Ettekö te oikeasti näe mikä ristiriita tuossa on?!?! Onko Janne-kiima oikeasti sumentanut järkenne noin pahasti?
Vaadit?
 

Yhteistyössä