Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jep! Ja riittää että on tavannut kyseisen henkilön henkilökohtaisesti niin on kyllä tullut huomattua että narsisti on..
Minä olen tavannut maailman kuuluja julkkiksia. Tunnenko heidät? Noh jotkut jopa tunnenkin (ai että, kun tietäisitte keitä he ovat mutta se siitä) mutta se että olen jotkut tavannut kerran pari, ei tarkoita tunnen heidät. Tunnen heidät ainoastaan kun he ovat kutsuneet minut kotiinsa ja olen tuntenut heidät vuosia. Jos olisit oikeasti tuntenut Jannen vuosia, et kirjoittaisi täällä paskaa hänestä, koska siinä vaiheessa olisitte ystäviä. Että älä ees viitti jauhaa paskaa.
 
vierailija
Jos joku kirjoittaa Jannen facessa että Katrien äänestä tulee päänsärky! Ei pysty kuuntelemaan! Ei kestä kuunnella sitä monotonista juontamista. Niin eikös tuo ole kiusaamista????? Ja Janne ei hyväksynyt kiusaamista vai miten se nyt meni? HÄ?????????
Nimenomaan. Janne ei hyväksy kiusaamista, mutta se koskee vain HÄNEN kiusaamista. Kaikki vähänkin negatiivisen kommentin laittaneet blokataan, mutta HÄN saa kiusata ja arvostella muita ihan miten haluaa.u
 
vierailija
Minä olen tavannut maailman kuuluja julkkiksia. Tunnenko heidät? Noh jotkut jopa tunnenkin (ai että, kun tietäisitte keitä he ovat mutta se siitä) mutta se että olen jotkut tavannut kerran pari, ei tarkoita tunnen heidät. Tunnen heidät ainoastaan kun he ovat kutsuneet minut kotiinsa ja olen tuntenut heidät vuosia. Jos olisit oikeasti tuntenut Jannen vuosia, et kirjoittaisi täällä paskaa hänestä, koska siinä vaiheessa olisitte ystäviä. Että älä ees viitti jauhaa paskaa.


Vaikka olenkin joutunut tuntemaan vuosia niin ei , narsistin kanssa en voisi koskaan olla ystävä eikä edes tarvitse kun täällä Pietarsaaressa asuu..
 
vierailija
Tavannut ehkä muttet tunne. Et tunne ihmistä jotka näet kadulla.
Mistä moinen asenne? Mikset voi vain hyväksyä sitä tosiasiaa että mitäpä jos tuo kirjoittaja ihan oikeasti tuntee Jannen?! Minä kyllä uskon että hänellä on ihan omakohtaista kokemusta Jannesta, ja siihen hän mielipiteensä perustaakin. Minua kiinnostaisi kovastikin kuulla lisää tältä henkilöltä Jannesta......
 
vierailija
Minä olen tavannut maailman kuuluja julkkiksia. Tunnenko heidät? Noh jotkut jopa tunnenkin (ai että, kun tietäisitte keitä he ovat mutta se siitä) mutta se että olen jotkut tavannut kerran pari, ei tarkoita tunnen heidät. Tunnen heidät ainoastaan kun he ovat kutsuneet minut kotiinsa ja olen tuntenut heidät vuosia. Jos olisit oikeasti tuntenut Jannen vuosia, et kirjoittaisi täällä paskaa hänestä, koska siinä vaiheessa olisitte ystäviä. Että älä ees viitti jauhaa paskaa.


ET OLE TAVANNUT KETÄÄN JULKKISTA.. ÄLÄ VALEHTELE !!
 
vierailija
Tavannut ehkä muttet tunne. Et tunne ihmistä jotka näet kadulla.
No mutta. Te Janne-fanitkaan ette sitten voi väittää pelkän facebookin tai Onnenarvan perusteella tuntevanne Jannea! Vaikka Janne netissä tai telkkarissa esittääkin niin lutuista, kilttiä ja herttaista, niin te ette tunne häntä! Te ette voi tietää millainen narsistinen kiusaaja hän on, kun ette kerran tunne häntä. Se että vahtaatte silmät kiiluen Jannen facea, ei vielä tarkoita sitä että tuntisitte tuon miehen.
 
vierailija
Kyllä kahdenkymmenen vuoden aikana mitä olen tuntenut henkilön on tullut tutustuttua todella hyvin ja nähtyä kadullakin...
Mikset sitten puhu hänelle suoraan? Tämä on se mun pointti aina. Tunnet ihmisen muttet voi puhua hänelle suoraan siitä mikä sua vaivaa hänen persoonassaan. Mikset? Jos olette noin tuttuja, tottakai voit puhua hänelle suoraan. Mikset voisi?
 
vierailija
ET OLE TAVANNUT KETÄÄN JULKKISTA.. ÄLÄ VALEHTELE !!
Ei se tietty sulle kuulu joten en avaa asiaa enempää, mutta koska olen asunut ympäri maailmaa, olen tutustunut moniin ihmisiin. Jotkut myös kuuluisia. Sillä ei ole sulle väliä ketä he ovat. Tulisit vaan vihaiseksi ja luoja tietää, kohta sun aivot pursuu ulos koska sun Janne raivo on ottanut susta täysin vallan, ja se on mulle ihan tarpeeksi nähtävää 😄😂.
 
vierailija
No mutta. Te Janne-fanitkaan ette sitten voi väittää pelkän facebookin tai Onnenarvan perusteella tuntevanne Jannea! Vaikka Janne netissä tai telkkarissa esittääkin niin lutuista, kilttiä ja herttaista, niin te ette tunne häntä! Te ette voi tietää millainen narsistinen kiusaaja hän on, kun ette kerran tunne häntä. Se että vahtaatte silmät kiiluen Jannen facea, ei vielä tarkoita sitä että tuntisitte tuon miehen.
En tunnekaan Jannea. Mutten myös hauku hänen sairauttaan, kehoaan, ulkonäköä, seksuaalisuutta tms. Se on junttien puuhaa, tuo.
 

Yhteistyössä