K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija

Onks tää siis se kuuluisa huppari josta tääl on puhuttu? En jaksanu ihan kaikkia viestejä selata (ku tulin tänne ekaa kertaa tänään) ni oliko tää huppari siis Bojanin vai Sadien oma ja ovatko siis lainailleet sitä toisilleen?
 
vierailija

Onks tää siis se kuuluisa huppari josta tääl on puhuttu? En jaksanu ihan kaikkia viestejä selata (ku tulin tänne ekaa kertaa tänään) ni oliko tää huppari siis Bojanin vai Sadien oma ja ovatko siis lainailleet sitä toisilleen?
Ei niillä ole yhteistä huppari vaan omat erilaiset
 
vierailija
No niin, eiköhän päätetä, että siellä Jenkeissä se B on S kainalossa. Ei sitä kyllä kukaan oo nähnyt, mutta hei, kun mehän tiedetään, että ne on kuitenkin yhdessä. Ai niin, ja siellä on sentään ollut Rollareiden konsertti, totta kai se sinne on menny, ei sielläkään oo kukaan nähnyt B eikä S, eikä ne ite oo päivittänyt mitään, mutta totta kai ne nyt on sinne mennyt kun kerran S veli sattui siellä olemaan. //tää on vitsi, mutta oikeesti en kyllä tiedä itkeäkö vai nauraa
Nauraisin sinuna, hauskaahan tää on. Mä siis kirjoitin sen että rollareitten keikalla ei välttämättä sadieta tunnisteta, ku porukka on liian vanhaa 😛 En kuitenkaan siis itsekään usko se siellä olleen. Jos se ei näkynyt Rosen stooreissa, ei se varmaan ollut mukana. Sadiehan on sen kuvissa ihan tavanomaisesti, ei mitenkään vaikuta siltä että pyrkisi piileskelemään.
 
vierailija
Nauraisin sinuna, hauskaahan tää on. Mä siis kirjoitin sen että rollareitten keikalla ei välttämättä sadieta tunnisteta, ku porukka on liian vanhaa En kuitenkaan siis itsekään usko se siellä olleen. Jos se ei näkynyt Rosen stooreissa, ei se varmaan ollut mukana. Sadiehan on sen kuvissa ihan tavanomaisesti, ei mitenkään vaikuta siltä että pyrkisi piileskelemään.
Mäkään en oo saanu kuvaa että sadie yrittäisi hirveästi vältellä näkymistä. Oon miettiny että onko tällainen julkkisten jatkuvan piileskelyn käsitys erityisen vahvaa just tässä fandomissa. Kun k:n puoliso pidetään tai pysyy niin tiukasti näkymättömissä, onko se vahvistanut ajatusta että kaikki julkkikset tai niitten läheiset pyrkivät olemaan kaikkialla tunnistamattomia, huomaamattomia ja poissa ihmisten puheista. Kaikki eivät ollenkaan toimi niin. Mulla ei oo tähän liittyen mitään arvojärjestystä, jokainen saa toimia julkisuuden suhteen ihan kuten itse haluaa.
 
vierailija
Nauraisin sinuna, hauskaahan tää on. Mä siis kirjoitin sen että rollareitten keikalla ei välttämättä sadieta tunnisteta, ku porukka on liian vanhaa En kuitenkaan siis itsekään usko se siellä olleen. Jos se ei näkynyt Rosen stooreissa, ei se varmaan ollut mukana. Sadiehan on sen kuvissa ihan tavanomaisesti, ei mitenkään vaikuta siltä että pyrkisi piileskelemään.
S oli tietty matkalla Boitsun luokse jonnekkin romanttiseen lomakohteeseen 😋 Kai se nyt muuten ois ollut viettämässä iltaa bestiksensä ja veljiensä kanssa 😉 Ja hei sulle, joka kuitenkin tuut kohta nipottaan tähän että ei oo ollut, niin pliis löysää vähän nutturaa! Ei tätä tarvii niin vakavasti ottaa
 
vierailija
Mäkään en oo saanu kuvaa että sadie yrittäisi hirveästi vältellä näkymistä. Oon miettiny että onko tällainen julkkisten jatkuvan piileskelyn käsitys erityisen vahvaa just tässä fandomissa. Kun k:n puoliso pidetään tai pysyy niin tiukasti näkymättömissä, onko se vahvistanut ajatusta että kaikki julkkikset tai niitten läheiset pyrkivät olemaan kaikkialla tunnistamattomia, huomaamattomia ja poissa ihmisten puheista. Kaikki eivät ollenkaan toimi niin. Mulla ei oo tähän liittyen mitään arvojärjestystä, jokainen saa toimia julkisuuden suhteen ihan kuten itse haluaa.
Mäkin oon tätä pohtinut kun kuitenkin usein tuntuu näkyvän erilaisia julkkiksia jossain tilaisuuksissa puolisoineen. Puolisoista siis saatetaan tietää nimi ja naama, joskus niiltä on ehkä jotain lehtiin kysyttykin, mutta harva erityisesti änkee julkisuuteen vaikka jossain näkyvästi mukana olisikin. En ole ollenkaan saanut sellaista kuvaa että se K:n totaalikielto olisi se tavanomaisin kuvio. Musta se on ihan ok, hänen ei todellakaan tarvitse kommentoida parisuhdettaan. Ei edes siinä tapauksessa, vaikka esittelisi koko talonsa ja puhuisi existään kaiken. Se voi olla jopa sen kumppanin oma toive, siitäkin huolimatta että se myy keikoilla paitoja ja näkyy jossain mukana. Kyllä ne varmasti tietää, että hänen nimensä tiedetään jo. Saa ne silti itse vetää rajansa just mihin haluavat. Ja sama koskee sadieta. Sekin on bongattu käsi kädessä eri miesten seurasta, mutta ei se silti ole vissiin ikinä ottanut mitään kantaa seurusteluhuhuihin.
 
vierailija
Oli siellä veli kylässä, just niitä aikoja ku joksut kävi damonin kanssa Sloveniassa. Eikös se danijel ollut samoihin aikoihin siellä?
Siellä oli Mitchell, ei tämä veli jota Danijel seuraa. Tämä veli ei seuraa muitakaan Sadien kavereita tai Sadien kaverit häntä. Miksi joku Danijel seuraa? Kai sitä seuraisi Joksutkin ja Damon, kun hekään eivät seuraa toisiaan, jos olisivat joskus tavanneet. 5
 

Yhteistyössä