Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllähän tuo meno tuosta piristyi! Ja itse en nähnyt tosiaan alkua ollenkaan niin en tietenkään tiedä mikä meno silloin on sitten ollut.

Ihan uusi tuttavuus tämä Louis minulle, täällä palstoilla muutamia kertoja kuullut mainittavan. Hupsun oloinen kaveri, mutta mikäpäs siinä, tunkekoon lavalle kuka tunkee 😀👍🏼
 
vierailija
Kyllähän tuo meno tuosta piristyi! Ja itse en nähnyt tosiaan alkua ollenkaan niin en tietenkään tiedä mikä meno silloin on sitten ollut.

Ihan uusi tuttavuus tämä Louis minulle, täällä palstoilla muutamia kertoja kuullut mainittavan. Hupsun oloinen kaveri, mutta mikäpäs siinä, tunkekoon lavalle kuka tunkee
Hyvä kun luulin että sinne lavalle oli päässyt joku sekopää yleisöstä kun en nähnyt liveä sen tilanteen alusta asti 🤪
 
vierailija
Kyllähän tuo meno tuosta piristyi! Ja itse en nähnyt tosiaan alkua ollenkaan niin en tietenkään tiedä mikä meno silloin on sitten ollut.

Ihan uusi tuttavuus tämä Louis minulle, täällä palstoilla muutamia kertoja kuullut mainittavan. Hupsun oloinen kaveri, mutta mikäpäs siinä, tunkekoon lavalle kuka tunkee
Hyvä että tunki ainakin tällä kertaa 😄
 
vierailija
Kyllähän tuo meno tuosta piristyi! Ja itse en nähnyt tosiaan alkua ollenkaan niin en tietenkään tiedä mikä meno silloin on sitten ollut.

Ihan uusi tuttavuus tämä Louis minulle, täällä palstoilla muutamia kertoja kuullut mainittavan. Hupsun oloinen kaveri, mutta mikäpäs siinä, tunkekoon lavalle kuka tunkee 😀👍🏼
Ringo Starr on sen pappa. Kuuluisaa sukua on.
 
vierailija
Kyllähän tuo meno tuosta piristyi! Ja itse en nähnyt tosiaan alkua ollenkaan niin en tietenkään tiedä mikä meno silloin on sitten ollut.

Ihan uusi tuttavuus tämä Louis minulle, täällä palstoilla muutamia kertoja kuullut mainittavan. Hupsun oloinen kaveri, mutta mikäpäs siinä, tunkekoon lavalle kuka tunkee
Ei ollut mitään jännitystä ja jähmeyttä alussakaan. Täällä joku halusi ankeuttaa, ja ilmeisesti joku muukin lähti siihen mukaan. Hyvä konsertti oli, yleisökin hyvin mukana.
 

Yhteistyössä