Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En usko, että kyseessä on vain jetlag tai brittijännitys. Enkä siis missään nimessä tarkoita sanoa, että mitään ikävää on meneillään, mutta kuten kirjoitin eilen tai toissapäivänä, jotain isoa kuitenkin. Enkä ole ainoa sen havainnut.

-energiamamma
 
vierailija
Voi apua, B Kostopitseissä ja en kerennyt liveä montaa minuuttia katsoa! Oliko live ihan keikan alusta asti? Itse en kerennyt kamalasti analysoimaan, ainoastaan sen verran että B vaikutti jotenkin hermostuneelta Padamin lopussa? Toivon että on kaikki kumminkin ihan hyvin siellä! Usein tuntuu nämä livet vähän tai aika reilustikin vääristävän kuvaa.
 
vierailija
Mä näin vaan puolet Demonista, Behind those eyesin ja Padamin, joten vaikea arvioida viboja 😆
Padamin loppu oli kyllä erilainen kuin yleensä. Mahtoiko B olla väsynyt tai liikuttunut?
Demonihuuto ainakin tuli normaalisti 🔥
 
vierailija
Se Jenkkimatka oli erikoinen ratkaisu tähän väliin. Tai siis varmasti mahtava kokemus, mutta töiden kannalta. Tänne päin lännestä jet lag on hirveä, oli itsellenikin jo parikymppisenä ja tämä on tärkeä keikka jos UK:hon tähtäävät. No ehkä hänellä oli hyvät syyt ja nuorena tuntee jaksavansa vaikka mitä.
Niinpä, se sopeutuminen on tosi hankalaa varsinkin, jos on yhtään taipumusta viivästyneeseen unirytmiin. Itselläkin meni aikanaan jenkeistä palatessa varmaan viikko, ennen kuin rytmi asettui, ja olin 19 v. 😅
 

Yhteistyössä