Mutta takki sen päällä? Ihan kuin kirkossa oltaisiin, liian siveellistä menoa!Bojanilla on kostopitsi päällä
Olisko bändiläiset kärttyisiä kun B tuli viime tipassa ämerikasta?Jotenkin ihan kummallinen tunnelma lavalla Kaikki aika vakavan oloisina eikä B:n ja muiden välillä ole oikein mitään kontaktia.
Liian iso paikka. Noille sopii pienet ja intiimit keikkapaikat.Mutta takki sen päällä? Ihan kuin kirkossa oltaisiin, liian siveellistä menoa!
Nace, Jan ja Jure tuli vielä myöhemmin paikalle, B oli toisena Lontoossa Krisin jälkeenOlisko bändiläiset kärttyisiä kun B tuli viime tipassa ämerikasta?
Joo mietin just etten oo ikinä kuullut Bojanin laulavan noin huonosti.. No saattaa hippasen jetlag painaa päälle kun vasta eilen palaillut Jenkeistä ja liekö saanut edes nukuttua kunnolla.Bojan on ihan kipsissä ja yrittää jotenkin vähän liikaa. Lisäksi puliseeko tää yleisö täällä takana
Huh miten omituinen tunnelma kun vertaa esim Kultsaan.Jotenkin ihan kummallinen tunnelma lavalla Kaikki aika vakavan oloisina eikä B:n ja muiden välillä ole oikein mitään kontaktia.
Miten paljon tuolla on yleisöä?Liian iso paikka. Noille sopii pienet ja intiimit keikkapaikat.
Tarvitaan Suomi ja Jerpan läsnäolo, että saadaan stand up -Bojan. Ai että se oli hyvä keikka.Huh miten omituinen tunnelma kun vertaa esim Kultsaan.
Se oli, samoin Leipzig.Tarvitaan Suomi ja Jerpan läsnäolo, että saadaan stand up -Bojan. Ai että se oli hyvä keikka.
Mä en tän liven perusteella huomaa omituista tunnelmaa? Pitäis nähdä videoita lähempääHuh miten omituinen tunnelma kun vertaa esim Kultsaan.
Missä siis live? Stacey loppui ainakin mulla jo jokin aika sitten.Mä en tän liven perusteella huomaa omituista tunnelmaa? Pitäis nähdä videoita lähempää
Se Jenkkimatka oli erikoinen ratkaisu tähän väliin. Tai siis varmasti mahtava kokemus, mutta töiden kannalta. Tänne päin lännestä jet lag on hirveä, oli itsellenikin jo parikymppisenä ja tämä on tärkeä keikka jos UK:hon tähtäävät. No ehkä hänellä oli hyvät syyt ja nuorena tuntee jaksavansa vaikka mitä.Joo mietin just etten oo ikinä kuullut Bojanin laulavan noin huonosti.. No saattaa hippasen jetlag painaa päälle kun vasta eilen palaillut Jenkeistä ja liekö saanut edes nukuttua kunnolla.
Minä kuulin vain Onan, Schlagerin ja Padamin enkä huomannut mitään huonoa laulua.Mä en tän liven perusteella huomaa omituista tunnelmaa? Pitäis nähdä videoita lähempää