Se oli kiva, mutta eihän sen ihan noin pitäisi mennä että tarvitaan ulkopuolinen taho siihen.Louis oli yllättäen se piristysruiske jota keikka kaipasi
Ei laulanut, B veti yksin.Lauloiko Josh taas Schlagerissa?
22.45 tietääkseni.Monelta joksut aloitti jos varttia vaille niin sithän keikka vaan 1h 15 min ellei encorea tule?
Ei ole, Raivenin instassa takki on lantiolle asti.Krisin takki prepartyeilla vaalea lyhyt näkyy Raivenin instassa hyvin
Noh, niinhän se oli SuomessakinMonelta joksut aloitti jos varttia vaille niin sithän keikka vaan 1h 15 min ellei encorea tule?
Se olisikin plot twist.Boitsu ilmoittanut eilen bändiläisille, että muuttaa jenkkeihin, ihmekös tuo että on pikkaisen kireä tunnelma
No niinhän tääkin oli.Ei ole, Raivenin instassa takki on lantiolle asti.
Suomessa noin 1h 20minuuttia kun saatiin encoreen encoreNoh, niinhän se oli Suomessakin
Samaa mieltä, paras suomiversio tähän mennessäSe suomalainen lauloi tosi hyvin UM:ssä. Onneksi oli maltillisen pituinen karaoke
Hyvä kun luulin että sinne lavalle oli päässyt joku sekopää yleisöstä kun en nähnyt liveä sen tilanteen alusta astiKyllähän tuo meno tuosta piristyi! Ja itse en nähnyt tosiaan alkua ollenkaan niin en tietenkään tiedä mikä meno silloin on sitten ollut.
Ihan uusi tuttavuus tämä Louis minulle, täällä palstoilla muutamia kertoja kuullut mainittavan. Hupsun oloinen kaveri, mutta mikäpäs siinä, tunkekoon lavalle kuka tunkee
No eikös lantioille asti yltävä takki ole lyhyt?Ei ole, Raivenin instassa takki on lantiolle asti.
Hyvä että tunki ainakin tällä kertaaKyllähän tuo meno tuosta piristyi! Ja itse en nähnyt tosiaan alkua ollenkaan niin en tietenkään tiedä mikä meno silloin on sitten ollut.
Ihan uusi tuttavuus tämä Louis minulle, täällä palstoilla muutamia kertoja kuullut mainittavan. Hupsun oloinen kaveri, mutta mikäpäs siinä, tunkekoon lavalle kuka tunkee
mitä isoa?En usko, että kyseessä on vain jetlag tai brittijännitys. Enkä siis missään nimessä tarkoita sanoa, että mitään ikävää on meneillään, mutta kuten kirjoitin eilen tai toissapäivänä, jotain isoa kuitenkin. Enkä ole ainoa sen havainnut.
-energiamamma
Tiedän että vitsailet mutta: älä edes vitsaile tästäBoitsu ilmoittanut eilen bändiläisille, että muuttaa jenkkeihin, ihmekös tuo että on pikkaisen kireä tunnelma
Ei ollut, on se lyhyempi Kultsan takki jossa on niitä metallireikiä.No niinhän tääkin oli.
Voiko olla positiivista?mitä isoa?
No siis se esiintymisasuna ollut takki on vyötärölle niin pidempi sitä.No eikös lantioille asti yltävä takki ole lyhyt?
Ringo Starr on sen pappa. Kuuluisaa sukua on.Kyllähän tuo meno tuosta piristyi! Ja itse en nähnyt tosiaan alkua ollenkaan niin en tietenkään tiedä mikä meno silloin on sitten ollut.
Ei ollut mitään jännitystä ja jähmeyttä alussakaan. Täällä joku halusi ankeuttaa, ja ilmeisesti joku muukin lähti siihen mukaan. Hyvä konsertti oli, yleisökin hyvin mukana.Kyllähän tuo meno tuosta piristyi! Ja itse en nähnyt tosiaan alkua ollenkaan niin en tietenkään tiedä mikä meno silloin on sitten ollut.
Okei toivottavasti pian tulee jotain kuvaaNo siis se esiintymisasuna ollut takki on vyötärölle niin pidempi sitä.
Oli tääkin lantiolleNo siis se esiintymisasuna ollut takki on vyötärölle niin pidempi sitä.